Victoria Boyson – „Kocham Cię Zapalczywie!”

20 Sier

Victoria Boyson

„Kocham Cię Zapalczywie!”

Od Steve’a Shultza:

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się jak bardzo „Bóg stoi za tobą” – przeczytaj ten artykuł. Pozwól, że powiem: ON STOI ZA TOBĄ, a nie przeciwko tobie. On kocha „zapalczywie” i zobaczysz to w tym słowie.

Modlę się, żeby ten artykuł Victorii Boyson pomógł ci zrozumieć Jego serce, jak Victoria pisze tutaj: Jego miłość ku tobie i twoja miłość do Niego może zmienić świat.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com 

 

Victoria Boyson

„Kocham Cię Zapalczywie!”

Wierzę, że jeśli zobaczysz jak bardzo Bóg kocha cię naprawdę, wtedy przesuniesz góry. Boża miłość do ciebie jest paliwem, które uzdolni cię do czynienia wielkich rzeczy dla Niego, a Jego miłość jest najpotężniejszą rzeczą na Ziemi. Żadna moc w piekle nie może cię zatrzymać, kiedy Bóg jest po twojej stronie, a tak jest; jeśli tylko wezwiesz Jego imienia – On przybiegnie do ciebie, pędząc w zaciekłej miłości do ciebie.

Zadziwiający Sen

Podczas wyjątkowego ataku demonicznego na wysokim poziomie, wołałam do Jezusa, żeby objawił swoją miłość do mnie.

Pewnej nocy miałam sen: Byłam w pięknym ogrodzie z wieloma różnymi kwiatami i drzewami; świeciło słońce i było pięknie. Ogród był wspaniałym miejscem, ale zobaczyłam tam też trzy demony. Zobaczyłam jak rozmawiały ze sobą stojąc pod drzewami, aż nagle mnie zobaczyły.

Kiedy tylko mnie ujrzały, natychmiast ruszyły w moim kierunku i znalazły się przy mnie w jednej chwili. Jeden demon rzucił się na moje nogi, chwycił je i drapał, próbując mnie unieruchomić. Drugi rzucił się na moją klatkę piersiową, wbijając swoje pazury w moje ramiona, a trzeci wskoczył mi na plecy i potężnym chwytem swoich ramion wokół mojej szyi próbował wydusić ze mnie życie.

Wtedy się obudziłam, zdumiona intensywnością tego snu. Usiadłam na łóżku z otwartymi oczami, ale nawet gdy już nie spałam, sen trwał w duchu, jak film przed moimi oczami. Zobaczyłam te trzy duchy demoniczne, które mnie zaatakowały, a na moim fizycznym ciele czułam skutki ich ataku.

Już obudzona, ale widząc nadal ten sen, zaczęłam głośno gromić demony w imieniu Jezusa. Kiedy to zrobiłam, dwa z nich mnie puściły, ale pozostał ten, który trzymał mnie za szyję. Czułam fizycznie demoniczny uścisk wokół mojej szyi. Byłam przerażona, ale moją uwagę przyciągnęło coś, co zobaczyłam w oddali, jak biegnie ku mnie z zadziwiającą prędkością. To był ogromny lew.

Lew Przybywa na Ratunek

Według ziemskich standardów, ten lew nie był normalnej wielkości. Był wysoki jak koń, ale był znacznie szerszy, a jego głowa była masywna. Kiedy pędził w moim kierunku, jego grzywa opadała z twarzy, a łapy uderzały o podłoże. Był niewiarygodnie piękny i jego widok rzeczywiście robił wrażenie. Biegł tak szybko, że sierść na jego ciele wydawała się falować jak pole pszenicy poruszane przez wiatr.

Widok lwa był dla mnie bardziej zatrważający niż widok demonów. Był ogromny i kierował się ku mnie z tak zadziwiającą prędkością, że byłam przerażona. Był niesamowicie rozgniewany, a jego wściekłość zapierała dech w piersiach.

Patrzył intensywnie dużymi, pięknymi oczami. Kiedy tak galopował do mnie, unosił się i opadał na podłoże, jak wojownik w ogniu bitwy. Zaciekłość w jego oczach wywoływała u mnie ciarki na plecach.

Zaczęłam zbierać siły przeciwko jego nieuniknionemu atakowi, ale potem spojrzałam w jego oczy i zobaczyłam, że nie są skupione na mnie. To nie ja byłam obiektem jego wściekłości, ale demon na moich plecach. Cały jego gniew był skierowany przeciwko demonowi, który uczepił się mojej szyi, który to uchwyt mogłam wciąż fizycznie odczuwać.

Kiedy tak zbliżał się rozpędzony, poczułam, że ziemia drżała, kiedy lądował na niej raz po raz. Kiedy już znalazł się blisko mnie, w ostatecznym przypływie energii skoczył wysoko w powietrze, otworzył szeroko pysk i natarł na mnie. W jednej chwili ta demoniczna istota znalazła się w jego pysku. Potem lew, jak szybko się pojawił, tak szybko odszedł.

„Kocham Cię Zapalczywie!”

To doświadczenie skończyło się i zupełnie obudzona siedziałam na łóżku. Byłam spocona i brakowało mi tchu. Zawołałam do Boga i zapytałam: „Co to było?”

Przemówił do mnie z tą samą zapalczywością, którą widziałam u Lwa w wizji i powiedział: „Kocham cię zaciekle!”

Wiedziałam, że widziałam zapalczywość Boga. On był rzeczywiście przerażający, ale nie musiałam się Go bać, ponieważ to zastraszenie było skierowane przeciwko mojemu wrogowi, a mnie otaczała jego miłość. Mój Jezus kocha mnie miłością pełną pasji i ona jest zatrważająca dla moich wrogów.

Jezus kocha cię zaciekle, a twoi wrogowie drżą na Jego widok! W Objawieniu 5:5 Jezus jest opisany jako Lew z plemienia Judy. On naprawdę budzi grozę. On jest naszym Bogiem i jest po naszej stronie. I jest kierowany przez tę pochłaniającą wszystko pasję do intymności z tobą.

Jako Jego Oblubienica i Jego przyjaciel, masz na Niego wielki wpływ, On kocha cię i dla ciebie przesunie góry. Jego miłość do ciebie i twoja miłość do Niego mogą zmienić świat.

Pomódl się ze mną: Najdroższy Ojcze, proszę Cię, wylej na mnie twoją zapalczywą miłość. Spraw, żebym w wolności zaufał(a) Twojej miłości, żebyśmy mogli Ty i ja, razem pracować w jedności, aby uwalniać więźniów. Trzymaj mnie blisko siebie i przywiąż do swojego serca, Panie. Stój za mną, zawsze Cię potrzebuję. Chcę być Twoim przyjacielem, poznać Cię i kochać naprawdę.

Victoria Boyson
Speaking Life Ministries
Email: victoria@boyson.org

 

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

komentarze 2 to “Victoria Boyson – „Kocham Cię Zapalczywie!””

  1. Pinio 22 sierpnia 2011 @ 14:35 #

    Tak potrzebujemy takiego objawienia … myślę, ze wciąż na nowo – ze Boża miłość jest niezmienna i wciąż „świeża” …

    • niezatrzymywalna 22 sierpnia 2011 @ 15:04 #

      To świadectwo przypomina o miłości Jezusa jako naszego Oblubieńca, który jest o nas zazdrosny i rozprawi się z każdym, kto chce z nami „zadrzeć”.
      Pozdrawiam.

Skomentuj

