Bobby Conner – Liście SĄ Uzdrowieniem Dla Narodów!

15 Wrz

 

Słowo Bobby’ego Connera o Uzdrawiającej Mocy Liści i Roślin

Laska Pasterza Tom XVI 2011 – Bobby Conner
Słowo z września 2010 na Rok 2011

Strony 37-38 BARDZO POTRZEBNY JEST PRZEŁOM W UZDROWIENIU

Duch Pana wyzwala mądrość w sprawie uzdrowienia. Tak, Uzdrowicielem jest Chrystus Król; jednakże miałem pokazane, że Bóg objawi wgląd w uzdrowienie. Módl się żarliwie o ten przełom; diabeł pragnie uwolnić śmiertelne plagi i choroby na niespotykaną dotąd skalę.

Potrzebujemy Boskiej mądrości w dziedzinie medycyny, ponieważ obecne leki nie są skuteczne. Jako naśladowcy Chrystusa otrzymaliśmy autorytet nad chorobami i śmiercią, i teraz jest czas, żeby użyć tej mocy. (zobacz Łukasz 10:19).

Wielu lekarzy zacznie korzystać zarówno z modlitwy jak i lekarstw. Bóg da wejrzenie odnośnie liści i roślin, które zawierają lekarstwa, i to będzie korzystne dla wielu ludzi.

Strona 39 „Kultura Uzależnienia”

Ujrzałem zatrważającą wizję. W tym transie byłem na ogromnym zgromadzeniu, byli tam jakby lekarze w białych fartuchach i w maskach jak chirurdzy przygotowujący się do operacji.

Były tam ich setki i tysiące. Ale co mnie zaszokowało – oni byli szkoleni przez diabła. Diabeł gratulował im sukcesu. Oświadczył: „Wykonaliście wspaniałą pracę poddając wielu ludzi kontroli przez uzależnienie ich od przepisywanych leków”.

W tej wizji maski nagle zostały usunięte i ukazały się okropne i odrażające twarze. To były demony, które odpowiedziały demonicznym śmiechem.

Kiedy wróciłem z tego duchowego wymiaru, Duch Boży zadał mi pytanie: „Co masz zamiar z tym zrobić?” Czułem się bezradny, więc powiedziałem: „Panie, proszę Cię, daj mi wskazówki.” Odpowiedział: „Opowiedz im o Mojej Wolności.”

Pozwól, że wyjaśnię; nie chodzi mi o uzależnienie od kokainy, heroiny czy denaturatu. Nie, mówię tu o matkach i ojcach, którzy są uzależnieni od przepisywanych lekarstw, od tabletek na spanie, tabletek na wstawanie – i tak dalej. Trzymanie ludzi w zniewoleniu poprzez lekarstwa – taki jest plan przeciwnika. Ale przez Chrystusa Jezusa mamy dostęp do wspaniałej wolności.

Oczekuj, że ujrzysz jak wielu dotychczas zniewolonych w tej dziedzinie, zostanie całkowicie uwolnionych przez moc Chrystusa Jezusa (zobacz Izajasz 61:1-3).

 Świadectwo Sharnael Wolverton: To słowo przyszło w ubiegłym roku, ale dowiedziałam się o nim dopiero dzisiaj. W tym samym miesiącu, kiedy Bóg dał to objawienie, w ubiegłym roku, przyszło do mnie dwóch aniołów. Jeden miał na imię Prawda, a drugi miał na imię Żyjący.

Mieli starożytne biurko całe pokryte księgami. Przejrzałam te księgi, wewnątrz stanowiły one rejestr ludzi, zapisanych jeden po drugim.

Imię… z czego zostali uzdrowieni i jaki olejek został użyty do ich uzdrowienia. Następnie kolejne imię… z czego został uzdrowiony i jakie olejki ich uzdrowiły….i tak dalej…

Zdumiona patrzyłam na te imiona. Jeden z aniołów powiedział: „Powiedz im, że nie żyją naprawdę, dopóki nie są Żyjącą Prawdą.”

Kontynuowałam przeglądanie imion i olejków używanych do leczenia… strona po stronie, tom za tomem, gdy jeden z nich zapytał: „Czego chcesz?” A moje serce WYRWAŁO SIĘ z odpowiedzią zanim zdążyłam nawet pomyśleć: „Chcę być częścią tego!”

Obudziłam się i wiedziałam, że tak będzie! (Teraz ty też możesz!!!)

źródło

Skomentuj

