Doug Addison – Od Niszczących Burz do Wiatrów Zmiany

20 Wrz

 

Od Steve’a Shultza:

Wielu z was przechodzi przez burze życia i wyczekuje przełomu. Pozwólcie, że powiem: „On nadchodzi!” To najnowsze prorocze słowo Douga Addisona naprawdę ci pomoże. Zwłaszcza jeżeli czujesz zastój i stan zawieszenia. To już odchodzi, bo wieją Wiatry Zmian.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Doug Addison

Od Niszczących Burz do Wiatrów Zmian

Sierpień był miesiącem największej aktywności aniołów w ciągu kilku ostatnich lat. Był to także miesiąc intensywnej duchowej walki. To dlatego, że wrzesień 2011 jest punktem zwrotnym od niszczących burz do wiatrów zmian. Miała miejsce cała seria burz i ataków ciemności, aby odciągnąć ludzi od ich najwyższego powołania i przeznaczenia w Bogu. Teraz jesienią 2011 dojdzie do czegoś, co będzie wyglądało jak kolejny atak burzy, ale Bóg będzie w tej burzy i użyje jej, aby zaktywizować tych, którzy obserwowali i czekali. Obserwuj:

• Zmiany w finansach.

• Zmiany w relacjach i społecznościach.

• Wyzwolenie nowej wiary i mocy.

Prorocze Rozczarowania

Wielu ludzi cierpi z powodu „proroczych rozczarowań.” To nasili się pod koniec tego roku! Zaczniemy widzieć szybszy przepływ słów proroczych. 2012 jest czasem nawet więcej niż natychmiastowego zwrotu. Będziemy słyszeć jak Bóg mówi i widzieć, że to się dzieje bardzo szybko.

Otwarte Drzwi do Wolności

Miałem sen i widziałem ludzi uwielbiających Boga w wielkim magazynie, podobnym do piwnicy, bez okien. To są ludzie, których ukrył Bóg i teraz ich uwolni do wypełnienia ich życiowych celów. Już tak długo znajdowali się w takich ciasnych ograniczeniach, że myśleli, iż to jest normalne miejsce.

Potem zobaczyłem ogromne drzwi magazynu, jak się otwierały w realiach nieba i na tych ludzi w piwnicy powiał odświeżający wiatr Ducha Świętego. Zgromadzili się przy drzwiach i pozwalali, żeby ten wiatr na nich wiał. Ale nie zauważyli, że to były drzwi do wolności i nowych możliwości. Wielu z nich stało przy tych drzwiach, wyglądali przez nie i myśleli, że to jest przebudzenie, ale nie wyszli.

Bóg otwiera nowe drzwi i możliwości. Wielu ludzi było ukrytych na ten szczególny czas. Przygotuj się na wyjście i wpływ na świat, bo Bóg działa poza kościołami.

Nie Zachowuj Urazy Wobec Innych

Miałem kilka snów i duchowych doświadczeń w duchowej sali sądowej. Często widzę „Salę Sądową Nieba” i chrześcijan, którzy się wzajemnie oskarżają.

Jednym z tytułów szatana jest Oskarżyciel Braci (Objawienie 12:10). To bardzo ważne, żebyśmy nie oskarżali chrześcijan czy innych ludzi, bo wtedy jest to także nasz tytuł.

Łukasz 6:37 mówi: „I nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni, i nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni, odpuszczajcie, a dostąpicie odpuszczenia.”

Bóg chciał, żebyśmy raczej ustalali nasze różnice „pozasądownie,” że tak powiem, niż oskarżali się wzajemnie. Przebaczenie jest kluczem do operowania w tym nowym nadchodzącym poruszeniu Boga.

Wyznaczeni Aniołowie Mediatorzy

Miałem pewne duchowe doświadczenie, w którym miałem pokazane jak przed laty pewna organizacja potraktowała mnie niesprawiedliwie. Próbowałem to wyjaśnić, ale oni nie uznawali swojej winy. Przez te lata czułem, że spotkała mnie niesprawiedliwość. Zdecydowałem, że nie będę walczyć i poprosiłem Boga, żeby mnie bronił.

W tym doświadczeniu został wyznaczony anioł mediator w mojej sprawie i pozwolił mi wyartykułować moje niepokoje i prosić o sprawiedliwość. To wszystko działo się poza salą sądową, bez obecności sędziego. Bóg nie chce, żebyśmy się nawzajem osądzali, ale On jest cały czas Bogiem sprawiedliwości. Kiedy zrezygnujemy z naszych wzajemnych urazów, Bóg obdarzy nas sprawiedliwością. Jeśli trzymamy się swoich urazów, stawiamy mury i odgradzamy się od ludzi wokół nas. Bóg wyznacza aniołów, aby nam pomogli w mediacjach pomiędzy różnicami, które nas dzielą, aby obie strony były zadowolone z jej wyniku.

Bóg Bilansuje Księgi w Niebie

Zachodzą regulacje dotyczące powołań i pozycji ludzi. Podobnie jak w żydowskim Roku Jubileuszowym, gdzie długi zostały darowane i konta wyrównane, Bóg czuwa nad tym, by zostały uregulowane niesprawiedliwe wydarzenia minionych dziewięciu lat, od roku 2002.

W sierpniu zostałem w środku nocy obudzony przez anioła, który szturchnął mnie w bok i powiedział, że w Niebie doszło do korzystnych regulacji w mojej sprawie. I wiedziałem, że to dotyczyło nie tylko mnie, ale wielu ludzi. Usiadłem na łóżku i wyciągnąłem ręce, aby uwielbić Boga i podziękować Mu za to, i wtedy na moich nadgarstkach ujrzałem kajdany, o których wcześniej nie wiedziałem. Anioł zdjął te kajdany i powiedział mi, że jestem wolny.

Podczas tego doświadczenia przypomniał mi się Piotr, który był w więzieniu i przyszedł do niego anioł Pana, aby go uwolnić (Dzieje 12:7). Te łańcuchy zostały nałożone na Piotra za przyzwoleniem przywódców religijnych. Niektórzy przywódcy świadomie lub nieświadomie ograniczają Boży lud. To jest czas, w którym opadną łańcuchy z przeszłości.

Znaczenie Rosz Haszana i Jom Kippur

To będzie jeden z najbardziej znaczących dni Żydowskiego Nowego Roku! Podczas Rosz Haszana (28-30 września) zacznie się dokonywać się ogromna zmiana. Żydzi wierzą, że w Dniu Pojednania, Jom Kippur (8 października), Bóg decyduje o przeznaczeniu poszczególnych osób w nowym roku. Ten rok będzie stanowił linię demarkacyjną i wskaże kierunek na kilka następnych lat. Żyjemy w cudownym i strategicznym czasie!

Doug Addison
InLight Connection
Email: respond@dougaddison.com

 

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

