Christian Harfouche – Czas Boskiego Nakazu

7 Paźdź

Od Steve’a Shultza:

Jesteśmy w czasie wielkiego żniwa. Prorocze słowa, jedno po drugim, mówią o żniwie, które jest w zasięgu ręki. To naprawdę jest czas nowych początków i Bóg wysyła swoje Ciało na drogi i pomiędzy opłotki, żeby zgromadzić zgubionych i złamanych.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Dr Christian Harfouche

Czas Boskiego Nakazu

„Teraz czas szansy i zaproszenia! To jest czas boskiego nakazu dla tych, którzy szukają Boga, dla tych, którzy pragną Mojej prawdy i Mojej doskonałej woli. Kiedy badasz i szukasz zrozumienia Słów, które Ja ogłaszam, nauczysz się przyjmować i chodzić w zaopatrzeniu, które mam dla ciebie – i ta super-obfitość będzie widoczna w świecie.

„Teraz jest czas, żeby się przyłączyć, utożsamić i podać sobie ręce. Teraz jest czas na podjęcie zobowiązań i dążeń. Teraz jest czas, żeby przyjąć Moją wizję na czasy ostateczne i Moje zobowiązania wobec Ciała Chrystusa. Teraz jest czas, żebyś jako komórka przyłączył się do ciała, stał się członkiem w ciele, który nie może zostać oddzielony i nie można mu odmówić zaopatrzenia płynącego w układzie krążenia i wartości odżywczych, które przepływają przez całą istotę.

„Teraz czas dla mojego globalnego Ciała Wierzących, żeby się wzajemne szlifować, dostarczać sobie energii i brać od siebie. Teraz czas, żeby pozwolić Mojemu Duchowi, by działał w dziedzinie objawienia i modlitwy, prowadząc mój lud do wewnętrznych komnat świętości i uświęcenia, abym mógł dostarczać ci łaski i miłosierdzia, i pomóc w czasie potrzeby.

„Nigdy Nie Będę Racjonować Życia, Które Ci Dałem”

„Teraz jest czas, żeby Moje Słowo stało się twoim chlebem, a Moje obietnice – twoim żniwem. Ze wszystkich sfer społecznych zgromadzam tych, którzy odpowiedzą na powołanie i bezpośrednio ode Mnie przyjmą nieograniczoną zdolność błogosławieństwa – zarówno do zaspokajania twoich potrzeb, jak również stania się zbiorowym centrum globalnej dystrybucji błogosławieństw duchowych, a także naturalnych ludzkich potrzeb.

„Mężczyźni i kobiety z każdej sfery społecznej, jesteście zaproszeni do przyjęcia tego powołania i upewnienia się co do twojego powołania i wybrania, bo nie możesz być ‚niewybrany,’ gdyż zostałeś wybrany, aby być wybranym. Wybrany, aby być wybranym, więc mogę cię użyć razem z resztą tych, którzy zostali powołani, aby być grotem włóczni. Grot włóczni penetruje i przebija wszystkie przeszkody, które – poprzez wysiłki ludzkiej pożądliwości usiłują ograniczyć Moje ostateczne wylanie Ducha.

„Lecz tobie udzielono duchowej jurysdykcji w takim wymiarze i na takim poziomie, że wymaga ona od ciebie pracowitości w podążaniu do celu. Nauczę cię tego” mówi Duch Łaski, „i oświecę te serca, które są prawe, pokorne i poddane, i tych, którzy chcą i pozwolą Mi się kształtować. Otworzę twojego duchowego człowieka i oczy twojego zrozumienia, tak żebyś mógł pojąć obietnicę i nadzieję, która jest przed tobą, i poddał się wizji błogosławieństwa, otwarcia i zaopatrzenia, które przekracza twoje wyobrażenie.

„Bo Moim pragnieniem jest dać ci ziemię, abyś mógł korzystać z jej dóbr. I oświecę twoje oczy i nauczę cię Moich zasad, abyś mógł chodzić Moimi drogami i podobać Mi się, i chodzić w wierze, postrzegać i otrzymywać, stawać i świadczyć, a pośród niepewności radować się i wychwalać Pana, twojego Boga.

„Szukam mężczyzn, kobiet i dzieci, którzy staną pewnie w swojej wierze, niezachwiani i zawsze obfitujący. Daję ci ogrom super-obfitości, zarówno w dziedzinie inspiracji, objawienia i darów łaski, jak i w dziedzinie tożsamości, dawania i zaangażowania się w Moją globalną jurysdykcję – bo Ziemia jest Pańska i to, co ją napełnia.

„Zapraszam tych wszystkich, którzy chcą, tych, którzy nie mają możliwości, tych, którzy się w przeszłości rozczarowali i zaliczyli wiele niepowodzeń, Ja was przyjmę i zbiorę pod Moimi skrzydłami,” mówi Duch Pana. „I Ja cię wyszkolę i zreformuję, i to będzie bardzo szybka praca, i to tak szybka, że ludzie zachwycą się tym, co uczyniłem w tobie i dla ciebie, jak również tym, co będę potem przez ciebie. Bo jeśli nie odbierzesz Mi swojego życia, które Mi dałeś, to Ja nigdy nie będę racjonować życia, które dałem tobie, bo Ja przychodzę po to, żebyś miał wszystkiego w obfitości.

To Jest Twój Dzień, Żeby Wprawić w Zakłopotanie Twojego Przeciwnika

„To jest twój dzień i twoja godzina, by wprawić w zakłopotanie twojego przeciwnika, wywyższyć twojego Odkupiciela, uczestniczyć w Mojej dobroci, zobaczyć Moje odpowiedzi i cieszyć się z Moich obietnic. To jest twój dział! To jest twoje dziedzictwo! To jest porządek twojego dnia, i do tego właśnie cię powołałem. Nakazuję ci w to wierzyć, i uczę cię to pojmować. W tym cię wyszkolę, żebym cię mógł w tym zreformować, żebyś mógł w tym chodzić, chodzić i chodzić.

„I moje Słowo będzie drogą, fundamentem, przewodnikiem, i natchnieniem dla każdej części twojego życia. Moje Słowo będzie ci dostarczać energii, twojemu duchowi, duszy i ciału. Moje Słowo będzie trwać w tobie, zmienić cię z jednego poziomu do drugiego, bo twoja jurysdykcja nie jest już ograniczeniem, bo zostałeś uczestnikiem obietnicy spotkania. Twój czas nadszedł,” mówi Duch Pana.

Dr Christian Harfouche
Christian Harfouche Ministries
Email: info@globalrevival.com

Dr Christian Harfouche zainwestował ponad 30 lat swojego życia na szkolenie pokolenia w Bożym Słowie i mocy. Razem ze swoją żoną Robin, rozpalają serca i wytyczają szlak przebudzenia w Ameryce i na całym świecie. Organizują krucjaty z zespołem, usługując cudami na ewangelizacjach i konferencjach, a także prowadzą służbę humanitarną przez swoją organizację R.E.A.C.H. Jako kaznodzieje rozpoznawani w całym kraju, nauczyciele i autorzy książek są zaangażowani w swojej służbie, dosięgając w ciągu roku wielu narodów i miast.

Dr Harfouche jest autorem bestsellerów, napisał 12 książek i opracował program nauczania, który jest używany w kościołach na całym świecie. Jako założyciel i prezes International Miracle Institute stworzył biblijny program edukacyjny, i do chwili obecnej wyszkolił 100000 studentów w 170 narodach. Dr Harfouche jest założycielem i starszym pastorem w Miracle Faith Center Global Church, szybko rozwijającym się, wielokulturowym kościele międzywyznaniowym, którego centrala mieści się na 14 akrach w sercu Pensacoli na Florydzie.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

