Chuck Pierce – Źrenica Jego Oka!

8 Paźdź

12 Pierwszych ze 100 Dni na Ustanowienie Kursu na Przyszłość!

 

THE APPLE of HIS EYE! Źrenica Jego oka! Wraz z odejściem Steve’a Jobsa świat poniósł ogromną stratę. To ciekawe, że znaczenie tego roku hebrajskiego 5772 wiąże się z OKIEM i ŹRENICĄ/JABŁKIEM! Jego Oko obserwuje Źrenicą Jego Serca! Pan rozpoczął ten rok od zwrócenia naszych oczu na Firmę Apple, Inc.  Pojawił się taki tytuł newsa: “Być może on z Nieba obserwuje Ziemię przez Apple – Źrenicę/Jabłko!” 

A oto zdjęcie zawieszki, którą przygotowaliśmy na ten rok!  

Śmierć Steve’a Jobsa przypomniała mi werset z Izajasza: W roku śmierci króla Uzjasza widziałem Pana!(Iz. 6:1) On był dobrym królem, popełnił parę błędów, ale jego śmierć była początkiem nowej ery!

W piątek po zachodzie słońca rozpoczyna się Jom Kippur. Ustanów ten weekend jako specjalny weekend twojego życia. Możesz się przyłączyć do naszego nabożeństwa przez internet, lub obejrzeć powtórkę. Usługiwać będą Deborah DeGar i Keith Pierce na temat “Czas Budowania i Rozwoju—Odbudowa i Przyspieszenie Cudów!”

12 Pierwszych ze 100 Dni na Ustanowienie Kursu na Przyszłość
Ta 100-dniowa Podróż jest niesamowita!
Już pojawiają się efekty w postaci objawienia, zaopatrzenia  i pełnych mocy świadectw. Pozwólcie, że przypomnę jak do tego doszło. Bo ci, którzy śledzą nas na Facebooku, już są zaangażowani w nasze codzienne modlitwy. Ale jeśli o tym nie wiedziałeś, to podaję link do pierwszych dziesięciu dni!  http://gloryofzion.org/100daystrans.php

Wizja!  Kiedy trzy tygodnie temu byłem na Alasce, Pan zaczął mówić do mnie o 100 następnych dniach. Kiedy spojrzałem w górę, zobaczyłem okno.  W tym oknie było 100 drzwi. Wyglądało to jak Kalendarz Adwentowy, gdzie otwierasz drzwi kolejnego dnia i znajdujesz niespodziankę.  To nie tylko niespodzianka, ale codziennie otrzymujesz objawienie, które przyniesie ci wyraźną wizję na następny sezon!  Za każdymi drzwiami kryje się bogactwo, które Pan chce przekazać do swojego Królestwa poprzez ludzi, którzy są szafarzami!

Podczas naszego spotkania Noworocznego (Rosz Haszana) Pan zaczął dawać dodatkowe objawienie: “Posyłam Moje błyskawice! Czekałem, by napełnić usta Moich dzieci głosem Nieba! W tej godzinie wysyłam Moich posłańców-błyskawice. Mam ludzi, którzy staną się piorunochronami! Później staną się oni burzami na tej ziemi. Stworzysz burze i w nadchodzących dniach będziesz szturmować atmosferę ciemności. Stoisz na skrzyżowaniu dróg. Narody stoją na skrzyżowaniu dróg. Narody pragną i mówią: ‘Teraz jest czas, żeby biec. Pokaż nam w którą stronę mamy biec’. Moi ludzie wytyczą drogę narodom w Dolinie Decyzji! Moi ludzie złamią moce okultyzmu, które trzymają w niewoli całe narody.

“Przyprowadzam cię do 100-dniowego okna, gdzie zaczniesz otwierać to, co jeszcze nie spłynęło z Mojego Tronu, stwarzać rozruchy w atmosferze ziemi.  Bo teraz jest Mój czas na to, żeby pojawiły się rozruchy na ziemi.  Wchodzisz w taki sezon, gdzie ziemia doświadczy zamieszek! To sprawi, że chwała się objawi.  Będziesz tym, który spenetruje to, co jeszcze nie zostało spenetrowane. Przebijesz się przez struktury, które nie chciały zrezygnować ze zdobytych błogosławieństw! Wchodzisz w sezon apostolskiego przyspieszenia! Wyślę cię do miejsc, gdzie mój Rząd nie istnieje! Wchodzisz w apostolski sezon pójścia naprzód. Zechciej wejść do miejsc, w których nigdy przedtem nie byłeś! Zechciej uczestniczyć w zespołach, które zademonstrują Moją moc! Oddzielenie zostało teraz uruchomione. Ci, którzy się oddzielili, teraz się pojawią i zajaśnieją. Odwiedź klepisko! Na klepiskach twojej służby i twoich terenach nastąpi oddzielenie, które jest niezbędne, by zachować twoją następną strukturę bogactwa! Obserwuję cię i czekam na ciebie, abyś stanął na klepisku! Dopiero wtedy bogactwo może być wyzwolone. 

“Skarby Nieba i Ziemi będą potrząśnięte.  W ciągu tych następnych 100 dni obserwuj i słuchaj ogłoszeń o Skarbach! Te ogłoszenia o skarbach ziemi będą znaczyły, że potrząsam Moimi ludźmi do nowego namaszczenia. 

“Oddzielam Ezawów i Jakubów w twoim regionie. To, co wywoływało wojnę wśród was, jak Ezaw przeciwko Moim Jakubom, teraz się zmieni!  W tej godzinie błyskawica spadnie na Jakubów. 

“Mówię do matek Izraela: ‘Powstańcie i prorokujcie to, co wam pokazałem! Pokazałem wam to, co przychodzi, ale wy nie przekazałyście tego właściwie do atmosfery!  Prorokujcie i wyzwólcie to do atmosfery.  W świątyniach krzyczcie o tym, co nadchodzi.  Tak jak objawiłem Rebece powołanie Jakuba, tak już objawiłem matkom Izraela powołanie Moich przywódców na przyszłość.  Otwórzcie swoje usta i wygłaszajcie to.  Rozszerzam Moich ludzi i składam w was to, co eksploduje i spowoduje wasze rozszerzenie.  Poruszaj się ze Mną, bo nawet to miejsce, na którym teraz stoisz nie jest tym, w którym mam zamiar dokonywać Moich dzieł.’ 

“To jest początek przygotowań do drogi do cudownych dzieł w przyszłości.  Wiedzcie o tym, że Ja was teraz uaktywniam i będziecie tymi, którzy wycelują do tego, do czego obawiałeś się celować w ubiegłym sezonie.  Pokażę wam jak wystrzelić tę strzałę, która podnosi się w głębi twojego brzucha.  Ta strzała wyjdzie z twoich ust i spenetruje to, co dotychczas nie mogło być spenetrowane.  Przygotuj się.  Zostałeś uaktywniony na sezon zwany ‘Błyskawica’.  Zostałeś zobowiązany do wyjścia do przodu i otwartego demonstrowania Mojego planu w nadchodzącym sezonie.

“Nie pozwól, żeby głosy jakiegoś narodu doprowadziły cię do wycofania się.  Mam Oblubienicę, która jest w niewoli w tych narodach, które są przeciwko Mnie.  Teraz będę uaktywniał i wysyłał tam Moich ludzi jak uderzenia piorunów, żeby uwolnili Moją Oblubienicę.

“Wchodzisz w sezon zamiarów.  Wchodzisz w sezon uaktywnienia.  Wchodzisz w sezon demonstrowania.  Wchodzisz w sezon, gdzie każda twoja myśl cię uaktywni i da zwycięstwo. Wchodzisz w sezon zbiorowego uwolnienia.   Całe kongregacje zostaną uwolnione w jednym dniu.  Stoisz na skrzyżowaniu uwolnienia dla miast i narodów.  Uwolnienie jest teraz wyzwalane na ziemię.  Uwolnienie eksploduje teraz w realiach ziemi.  Teraz umieszczam Moje dary i dokonuję ich synergii na tę godzinę.

“Twoja lewa stopa będzie mogła być teraz użyta do miażdżenia głowy węża.  Namaszczam twoją lewą stopę do miażdżenia węży.  Twoja prawa stopa będzie służyła do wspinania się do góry.” (Potem ujrzałem zbocze góry, po której wspinali się ludzie. Lewe stopy trzymali na głowach węży, a prawymi miażdżyli i skakali na nich.) “Wchodzisz w sezon miażdżenia i skakania.   Będziesz miażdżyć wroga i wskakiwać na następny poziom po wizję.  Przygotuj się.  W nadchodzącym roku będziesz miażdżyć i skakać.”

Błogosławieństwa,
Chuck D. Pierce

Źródło

Skomentuj

