Eileen Fisher – „Oddalam Niewłaściwe Myślenie”

11 Paźdź

Od Steve’a Shultza:

CHWAŁA jest kluczem. Nie istnieje taki stan serca czy takie okoliczności, w których nie moglibyśmy chwalić Boga. Pamiętaj, że cud dla Pawła i Sylasa dokonał się wtedy, kiedy chwalili Pana w więzieniu (zobacz Dzieje 16:25-26).

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Eileen Fisher

„Oddalam Niewłaściwe Myślenie”

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 6 września 2011 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Usłyszałam, że Pan mówi: „Przynosicie Mi ofiarę chwały. Ja rozumiem składanie ofiar, bo Ja też byłem ofiarą. Ja rozumiem kiedy wasze serca są rozczarowane i kiedy odczuwacie brak bliskości; Wtedy powinniście zacząć przynosić Mi ofiarę z chwały. Kiedy składacie ofiarę z chwały, Ja patrzę na wasze serca. Nie osądzam działania, ale patrzę na serce.

„Widzę wrażliwe serce, niezależnie od towarzyszących mu okoliczności, które znów Mnie wybiera. Wybiera Moje odświeżenie i posilenie, wybiera życie nawet pośród rozczarowania i odrzucenia; nawet w rozpaczy i depresji wybrałeś życie.

„Teraz proszę was, żebyście Mi dali szansę, abym was wychowywał i uczył jak przeżyć to życie. Nie jak praktykować czy egzystować, ale żyć życiem w świętości, w pełni, w obfitości, życiem świadomym Mojej obecności, życiem, które jest w Mojej obecności i życiem, które jest wypełnione Moją obecnością. I Moja obecność was ogarnie, bo Ja wzywam was – wzywam was do Siebie. Kiedy nauczycie się przychodzić do Mnie, coraz mocniej, odkryjecie, że staliście się coraz mocniejsi.

„Oddalam niewłaściwe myślenie. Usuwam samookaleczenia, bo staliście się swoimi wrogami. Nie zasmucajcie Mojego Ducha, bo naprawdę jesteście Moimi świątyniami,” mówi Pan, wasz Bóg.

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 27 września 2011 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„W Nadprzyrodzony Sposób Zakrywam Sobą Mój Lud”

Pan mówi: „Każdego z was wezwałem po imieniu. Każdego z was wezwałem do wykonania zadania, zajęcia pozycji, do przeznaczenia. Każdego z was stworzyłem dla pewnego celu: boskiego celu, boskiego planu i boskiego zadania. W nadprzyrodzony sposób zakrywam Sobą Mój lud. Przylgnij więc do Mnie tak blisko, jak jagnię do swojego pasterza.

„Zrozumiecie, że Ja sprawiam, iż Moja własność wyjdzie spośród zgromadzeń ludzi: ich pragnień, ambicji, wizji i marzeń. Nie powołałem was, żebyście stanowili stado. Powołałem was, żebyście byli tymi, którzy słuchają i słyszą. Słuchacz to ten, który słucha głosu Pasterza. Ja zesłałem Mojego Ducha, żeby kierował, prowadził, nauczał, radził, instruował, potwierdzał i wprowadzał was w zadanie ustalone w Niebie.

„Nie martwcie się kiedy będę oczyszczał pastwiska i kiedy usłyszycie o opróżnionych pastwiskach. Musicie wiedzieć, że Ja opróżniam pastwiska, bo prowadzę Moje owce bliżej miejsca, gdzie jest woda i będą mogły pić Moją obecność. Przyjdą i będą chciały oddzielić się, aby siedzieć u Moich stóp. Kiedy będą tak blisko Mnie, położą swoją głowę na Moim kolanie. A swój wzrok utkwią we Mnie i na Mojej ręce.

„Na tym świecie i po całej ziemi zachodzi wymiana. To wymiana serc, która się właśnie dokonuje. Teraz jest też sezon zwiedzenia. Ale Moje światło jest coraz jaśniejsze. Zrozumiesz, że Moje światło przyniesie instrukcję. Zrozumiesz, że Moje światło wnosi ciepło, prawdę, przyśpieszenie obietnicy, bo będzie światłem odbijającym Moje własne Słowo. To będzie Moje Słowo, które dzięki Mojemu Duchowi odbija się od twojego serca.

To jest Godzina Przebywania w Mojej Obecności

„To jest godzina wejścia w chwałę Pana, waszego Boga. To jest godzina odłożenia rzeczy na bok. To nie jest godzina na różne zajęcia. To jest godzina przebywania w Mojej obecności. To jest godzina ustanowienia Mojej obecności. To jest godzina, żeby być wypełnionym Moją obecnością. To jest godzina niesienia Mojej obecności. Wielu z was zostanie powołanych do przemawiania, ale Moja obecność musi iść przed wami, tak jak to było z Mojżeszem. Moja obecność musi być na was, tak jak to było z innymi, którzy przychodzili przed króla, jak Paweł. To będzie sezon, w którym będziesz tak potrzebować Mojej obecności, że będziesz się bał bez niej chodzić. Ale po pierwsze, musisz przyjść i być częścią Mojej obecności. Kiedy będziesz przebywać w Mojej obecności, trwać w niej, kiedy nauczysz się w niej wyciszać, wtedy Moja obecność przyodzieje cię mocą z wysokości.

„Teraz zabrzmi trąba. Ten dźwięk przeniknie świat duchowy. Ci, którzy usłyszą i zrozumieją dźwięk Mojego Ducha, będą mieli uszy, żeby usłyszeć, co mówi Duch Pana. Oni będą także mieli rozeznanie, co mówią usta człowieka. To nie jest godzina człowieka, to jest godzina Mojego Ducha, który wzywa, oferuje i błaga, który wzywa człowieka do odejścia na bok i zabiegania o Moją obecność. Mój świat domaga się Mojej obecności. Moi ludzie pragną Mojej obecności. Moi ludzie w innych częściach świata dosłownie stracili swoje życie szukając Mojej obecności. Pragnij Mojej obecności, bo to kosztowało Mnie wszystko, żeby przyjść i chodzić wśród was,” mówi Pan, wasz Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

