Barbie Breathitt – „Napiszę dla Ciebie Nowy Początek”

17 Paźdź

Od Steve’a Shultza:

To naprawdę jest czas nowych początków. To najnowsze słowo prorocze przekazane przez Barbie Breathitt jest słowem na czasie.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

Barbie Breathitt

„Napiszę dla Ciebie Nowy Początek”

„Spójrz, mówię do ciebie o nowej rzeczy, którą zrobię. Bo Ja jestem Tym, który zmazuje to, co było napisane, Tym, który usuwa z tablicy twojego umysłu te rzeczy, które cię powstrzymują. Jestem Tym, który wyczyszcza twoje konto, aby dać ci nowy początek, nowy dzień, i nową godzinę, w której będziesz żyć. Jestem Tym, który jednym ruchem ręki może usunąć przeszkody, które cię wiązały i trzymały.

„Ja jestem Tym, który oczyszcza cię z problemów z przeszłości. A kiedy już twoje konto będzie czyste i będą usunięte te rzeczy, które ci szkodziły, Ja napiszę dla ciebie nowy początek; nowy dzień dla ciebie; nowe proroctwa dla ciebie; nowe słowo dla ciebie. I o świcie nowego dnia i tego objawienia, które napisałem nad tobą, staniesz się nowym tworzeniem; nową istotą żywą w Chrystusie Jezusie, z nowym doświadczeniem życiowym, nowym celem i nowym przeznaczeniem.

„Obserwuj Moją Interakcję w Twoim Życiu”

„Zabrałem cię z łap diabła i umieściłem w Moim Królestwie, przeniosłem cię do tego miejsca chwały, więc twoje życie będzie wypełnione Moją obecnością i Moją chwałą. Ta księga, którą napisałem specjalnie dla ciebie, zmieni cię i przekształci. Obserwuj Moją interakcję w twoim życiu, kiedy światło się przełamuje a to, co nazywałeś mini-światełkiem wybucha w twojej duchowej atmosferze, wtedy nagle wszystko się zmieni.

„Kiedy to się wydarzy, wiedz, że Ja jestem tam; wiedz, że przyszedłem na ten moment, żeby cię dotknąć i objawić ci to, co pragnąłeś wiedzieć i uwolnić cię od tego, co wróg zamyślił przeciwko tobie. Wypatruj światła, bo ono jest wypełnione chwałą.”

W tej słodkiej obecności Pana mogłam poczuć, jak przyciągał nas do siebie, abyśmy mogli rozwijać głębszą relację z Nim. On właśnie ma zabrać nas wyżej i pogłębić nasze zrozumienie tego, co On robi w nas, wokół nas, i przez nas. On szuka miejsc pragnienia więcej Jego, bo On może spełnić te pragnienia.

Filipian 1:6 …mając tę pewność, że Ten, który rozpoczął w was dobre dzieło, będzie je też pełnił aż do dnia Chrystusa Jezusa.

Barbie Breathitt
Breath of the Spirit Ministries
Email: Barbie@BreathOfTheSpiritMinistries.com

 Barbie Breathitt jest autorką Dream Encounters, Seeing Your Destiny from God’s Perspective, i ordynowanym sługą, oddanym i respektowanym nauczycielem nadprzyrodzonego Bożego działania. Barbie jest uznawanym przywódcą w dziedzinie interpretacji snów, podróżuje do ponad czterdziestu narodów. Jej prorocze obdarowanie i głębokie prorocze wejrzenie pomogły tysiącom ludzi zrozumieć nadprzyrodzone sposoby, jakich używa Bóg przemawiając do nas dzisiaj.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

