John Belt – Lew jest Gotowy, żeby Zaryczeć!

25 Paźdź

 

Od Steve’a Shultza:

To ostatnie doświadczenie Johna Belta spowodowało u mnie pragnienie przeżycia czegoś podobnego – z Lwem Judy. Przeczytaj to słowo Johna, a ja będę prosić o takie doświadczenie także dla ciebie. On jest gotowy, żeby zaryczeć!

Błogosławieństwa,
Steve Shultz
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

John Belt

Lew jest Gotowy, żeby Zaryczeć!

Witam wszystkich! Niedawno miałem głębokie doświadczenie, gdy kładłem się do łóżka. Myślę, że Bóg chce być z tobą, gdy zasypiasz. Musiałem wstać i to nagrać! Czułem, że to ważne i mam się tym z wami podzielić. Widzimy Jezusa w wielu różnych sytuacjach w Piśmie. Jest Dobrym Pasterzem, Barankiem Bożym, Panem Zastępów, Aniołem Pana i wielu innymi. Ale podczas jednej z ostatnich nocy przyszedł do mnie jako Lew, który jest gotowy zaryczeć. Kiedy to czytasz, proś Pana, by objawił ci ten aspekt Jego natury w twoim życiu.

Jazda na Lwie

Miałem wizję, w której znalazłem się na grzbiecie gigantycznego Lwa z ogromną grzywą. Potem uświadomiłem sobie, że to był Pan. Kiedy ten Lew odwrócił swoją głowę, zobaczyłem jego otwarty pysk, jakby był gotowy do ryku. Jest czas, żeby jechać na Lwie Judy. Wygląda na to, że On czekał na ten sezon. W powietrzu wisi coś świeżego i nowego. On swoim tchnieniem zniszczy wroga.

W tej wizji palcami przeczesywałem grzywę Lwa. To mówi o intymności z Bogiem, która jest fundamentem naszego autorytetu. Nasza intymność ma cel – ustanowienie Królestwa Bożego dla Króla. Lew symbolizuje „Króla Dżungli”. Świat jest dżunglą. Jezus przychodzi jako Lew, aby władać dżunglą, przynieść moc i uwolnić ludzi.

Pan wprowadza nas do tej dżungli z Jego autorytetem. Kiedy jedziemy na Lwie, możemy być pewni, że powiedzie się nam we wszystkim, do czego On nas powołuje. On jest potężnym Lwem, większym niż naturalny. Jest gotowy, by zdobywać i demonstrować swoją moc.

Czas na Niespodziankę

W moim doświadczeniu znalazłem się nagle na tym Lwie, który był w pełni dojrzały i gotowy do działania. To będzie czas, kiedy Bóg będzie działać znienacka. To stanie się niespodzianie. Synowie Królestwa będą rozszerzać Królestwo dla Jego celów i w Jego mocy. Teraz przypomniałem sobie co wydarzyło się pierwszego dnia na naszej konferencji w marcu 2010. Mamy przyjaciela, który ma służbę w centrum Cincinnati w Ohio. W tym miejscu, gdzie oni usługują kilka osób widziało lwa, który chodził na wolności. Było tak wiele doniesień, że media uznały to za wydarzenie dnia.

Doniesienia o Lwie

Oto informacja z Examinera z 25 marca 2010:

Mieszkańcy jednej z dzielnic Cincinnati są wystraszeni, ponieważ w czwartek rano na ulicach miasta widziano jakiś rodzaj dużego kota, prawdopodobnie lwa.

Dyspozytorzy numeru alarmowego 911 otrzymali kilka zgłoszeń o tym zwierzęciu, które pojawiło się około 7 rano 25 marca 2010. Było widziane w Glenwood Avenue w dzielnicy Avondale, niedaleko Phoenix School.

Zoo w Cincinnati, które znajduje się w pobliżu miejsca, gdzie widziano tego kota, twierdzi, że ich wszystkie duże koty są na miejscu.

Policja z karabinami przeszukała teren wokół szkoły z użyciem wozu bojowego z drabiną, żeby lepiej widzieć okolicę.

Oficerowie mówią, że doniesienia są wiarygodne. Dzwoniący mówili, że kot był płowożółty i miał grzywę. Na ulicy wzdłuż szkoły uruchomił światło działające na fotokomórkę. Świadkowie mówią, że zobaczyli, jak kot usiadł wyprostowany, a potem zwinnie przeskoczył ogrodzenie obok kontenera na śmieci, wysokie na sześć stóp, i zniknął.

Zwierzę nie pozostawiło żadnych śladów i nigdy go nie odnaleziono. Ale policja mówi, że poszukiwania trwają.

Bóg zdecydowanie coś robi. Lew działa… Kiedy Pan przychodzi jako Lew, to oznacza poważne sprawy. On przychodzi położyć kres całemu sfałszowanemu duchowemu rządowi i utworzyć swój rząd.

On jest gotowy, żeby zaryczeć i to jest czas na przejażdżkę!

Jego błogosławieństwo niech będzie z tobą!

John Belt
Live In His Presence Ministries
Email: admin@liveinhispresence.com

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net


Mój Komentarz

To już kolejne słowo o naszym Panu pojawiającym się jako Lew Judy. Inne podobne świadectwa można przeczytać klikając w poniższe linki:

Victoria Boyson – Kocham cię zapalczywie

Bobby Conner – Poczuj respekt przed Wszechmocnym Bogiem

Bob Jones – Rok Lwa

Skomentuj

