John Belt – Gromy, Błyskawice i Jego Obłok

29 Paźdź


Od Steve’a Shultza:

To ostatnie przeżycie, które miał z Panem John Belt wywołało u mnie chęć na więcej takich rzeczy! Co to za spotkanie z Bogiem, na którym są gromy i błyskawice. Nawet jeśli wokół jest ciemność, my żyjemy w ekscytujących dniach oczekiwania na wylanie Jego Ducha. Przeczytaj to i bądź zachęcony, bo zbliża się Boża moc.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

John Belt

Gromy, Błyskawice i Jego Obłok 

Ostatnio miałem bardzo potężne przeżycie z Panem Jezusem usługującym w swojej mocy, a wokół nas objawiało się Królestwo Niebieskie. To było jedno z najbardziej intensywnych spotkań z Panem, jakich doświadczyłem w życiu.

Spotkanie z Jezusem

W tym doświadczeniu byłem na spotkaniu, gdzie przemawiał Jezus. Kiedy powiedział o pewnym grzechu, ten zamanifestował się fizycznie na Jego ciele i zaraz objawiła się Jego łaska. Potem to pomieszczenie wypełniło się grzmotami, błyskawicami i obłokiem w takiej intensywności, że musiałem stamtąd wyjść, takie to było potężne… Boża chwała była na tym spotkaniu!

To było spotkanie w miejscu, gdzie Jezus faktycznie usługiwał swoim życiem. Kiedy zastanawiałem się nad tym spotkaniem, zauważyłem jedną rzecz: Jezus nie musiał dużo mówić. Tu o wiele bardziej chodziło o to Kim On był i co już uczynił, a o moc Jego łaski jest wyzwalana przez Jego dzieła. Na tym spotkaniu akcent był położony na „Jego dziele.” Jego dzieło zostało wykonane dla nas. Gdy mówił o grzechu, to okazywał go na swoim ciele w formie rany. Ale wraz z pojawieniem się tej rany, w tym pomieszczeniu była wyzwalana wspaniałość Jego łaski.

Zagrzmiał Bóg Chwały!

Bóg Chwały zagrzmiał! Kiedy Jezus przemówił, wtedy w tym pomieszczeniu pojawiły się grzmoty! W tej sali zostały wyzwolone błyskawice, elektryczność Jego obecności. Pojawił się obłok chwały.

W Piśmie Świętym Boży głos występuje często jako grzmot. Widzimy to wielokrotnie w Księdze Joba, w Psalmach i Księdze Objawienia. Grzmot jest wyrażeniem Jego potężnego głosu, który potrząsa wszystkim. Jego głos wstrząsa najbardziej wewnętrzną częścią naszej istoty. Grzmot Jego głosu potrząśnie wszystkim, co w nas nie pochodzi od Niego. Kiedy grzmot Jego głosu brzmi w naszym życiu, dochodzi do masywnego oczyszczenia. Jezus powiedział: „Moje owce słuchają Mojego głosu i idą za Mną”. Kiedy brzmi w nas grzmot Jego głosu, dochodzi do potrząsania całej naszej istoty.

Myślę, że większość z nas doświadczyła potężnego huku pioruna, który potrząsał naszym domem, kiedy chmura burzowa zbliżała się do naszego miejsca zamieszkania. Całkiem ekscytujące doświadczenie, delikatnie mówiąc. To może być zabawne, ale potrząsa tobą. Możesz czuć dudnienie w swoim ciele. Jego głos jest taki sam. Na spotkaniach z Nim Jego głos staje się w nas jak grzmot. To jest oczyszczający grzmot, który przyciąga nas bliżej do Niego, bo On jest naszym schronieniem i twierdzą.

Intensywność Realiów Nieba

W tym pomieszczeniu były wyzwolone także błyskawice Jego chwały. To jest Jego moc. Elektryczność jest dosłownie Bożą mocą. Błyskawica, elektryczność i moc są z tej samej rodziny. Kiedy byłem na tym spotkaniu, gdzie przemawiał Jezus, widziałem wszędzie te Boże błyskawice. To było niezwykle intensywne! Całe to doświadczenie było tak potężne, że musiałem sobie zrobić przerwę i wyjść na zewnątrz złapać oddech. Przez minutę stałem za drzwiami i mówiłem sam do siebie: „WOW!”

Chmura Jego chwały także znajdowała się w tym pomieszczeniu. To był ten gęsty ciężar Jego obecności. Ten ciężar był obecny w tej sali. Czułem się tak, jak kapłani Izraela, którzy nie mogli ustać w świątyni z powodu obecnej tam chwały Bożej. Stąd… ta moja potrzeba zrobienia sobie przerwy, aby odetchnąć. Na tym spotkaniu objawiły się realia sali tronowej Boga. Mógł tam być też deszcz. Działo się tam tak wiele, że mój umysł ledwie był w stanie nadążyć. Oczywiście, to doskonały obraz na to, jak nasz naturalny umysł nie może dotrzymać kroku cudownemu światu Boga. Niech tak będzie! Krótkie spięcie i przewiej nasze umysły! Więcej, Panie!

W innej części spotkania Jezus dosłownie pracował. To był obraz Jego łaski w tym, że On już wykonał całe dzieło dla nas, abyśmy mogli odpocząć od naszych dzieł.

Wszystkie te rzeczy wyrażały Bożą Istotę i Jego Osobę. Krzyż utorował drogę do zniszczenia grzechu, aby Niebo mogło się zamanifestować na ziemi. Właśnie przez nasze przebywanie w Chrystusie, mając dostęp do Ducha, możemy żyć życiem z doświadczeniem Jego Obecności. Bóg jest gotowy, by wylać pośród nas bezprecedensowe doświadczenia swojego życia i chwały.

Wiedząc o tym, „poszukujmy” naszym duchem Bożego serca, Bożej mądrości i poznania Boga przez Ducha, który przeszukuje głębokie Boże rzeczy. Kiedy poszukujemy Go w naszym duchu, On przyjdzie do nas, spotyka się z nami i Sam objawi się wśród nas z chwałą i mocą.

Jego bogactwo jest niezgłębione!

John Belt
Live In His Presence Ministries
Email: admin@liveinhispresence.com

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

