Eileen Fisher – „Mój Duch Został Powołany, aby Być Twoim Nauczycielem „

31 Paźdź

 

Od Steve’a Shultza:

Duch Święty jest naszym Nauczycielem… i On jest tutaj, aby nauczyć nas wielu rzeczy. To jest bardzo cenne słowo naszego wielkiego Nauczyciela przekazane przez Eileen Fisher.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Eileen Fisher

„Mój Duch Został Powołany, aby Być Twoim Nauczycielem”

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 11 października 2011 podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Pan mówi: „Czy nie powiedziałem w Moim Słowie, że posłałem aniołów, aby cię strzegli na twoich drogach, abyś nie uraził swojej stopy o kamień? Wiem o kamieniach, które urażają twoje stopy. Znam te rzeczy w twoim życiu, na których się potykasz. Znam tych ludzi w twoim życiu, którzy wydają się blokować drogę, którą pragniesz, żeby chodziło twoje serce.

„Pamiętaj, że był kamień, który próbował zatrzymać Mnie w grobie. Ale wyszedłem. Pamiętaj, ten sam Duch, który wskrzesił Mnie z martwych, ożywi wasze śmiertelne ciała. Bądź tego świadomy. Zdaj sobie sprawę z obecności Moich aniołów. Miej świadomość, że ty także zostałeś powołany do usługiwania w łasce, nadziei, uzdrowieniu i miłości. Człowiek może powoływać, ale Bóg wyposaża, Bóg powołuje, Bóg namaszcza.

„Wylewam teraz olej na ciebie – olej namaszczenia. Ja zostałem namaszczony na pogrzeb; Ja namaszczam cię, żebyś powstał. Wyciągnij ręce do przodu. Poddaj się. Niech Mój olej wchodzi do twoich rąk. Niech Mój olej wejdzie do twojego zrozumienia, tam, gdzie rzeczy, które w udręce rzucały tobą na wszystkie strony, teraz wyślizną się z twoich rąk, ponieważ namaszczam je obecnością Mojego Ducha.

„Mój Duch Został Powołany, aby Być Twoim Nauczycielem”

„Niech twoje usta będą namaszczone słodyczą uwielbienia i chwały, abyś w czasie kłopotów mógł przychodzić przed tron łaski, a Ja ci odpowiem. Naucz się usługiwać z Moimi aniołami, ale przede wszystkim naucz się usługiwać z Moim Duchem Świętym. On cię nauczy. On cię poprowadzi. On potwierdzi. Pokieruje. Ustanowi. Nie pozwól, żeby względy u ludzi przesądziły o twoim powołaniu. Niech namaszczenie Ducha Bożego wypełni powołanie. Zobowiązałem cię, żebyś wszedł do Mojego Ducha, żebyś się Nim napełniał, abyś powstał i dał się nauczać Mojemu Duchowi.

„Mój Duch naucza rzeczy prostych i wspaniałych. Mój Duch został powołany, aby być twoim Nauczycielem. Kiedy cię naucza, to także cię szkoli. O cię wyposaży, abyś słuchał w jaki sposób On poleci ci pójść. On wytrenuje cię, abyś stał się silny i powie, kiedy odpocząć i ‚odejść na bok.’ On wyposaży cię, abyś rozeznał dokąd idzie, bo Ja wzbudzam wojowniczą armię – taką z radykalną miłością, która kocha złamane serca, odrzuca osąd, a przychodzi z miłosierdziem, dobrocią i prawdą”, mówi Pan twój Bóg.

„Świat woła o Zbawiciela. Wiedz o tym, że Zbawiciel od Pana, naszego Boga jeszcze raz nawiedzi swój lud”, mówi Pan.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

 Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: „Embraced by The Holy Spirit” i „Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church.

Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

