Bill Yount – On Uczynił Mnie Owocnym w Kraju Mojej Niedoli

8 List


Od Steve’a Shultza:

Bóg pragnie odbudować dla siebie wszystkie rzeczy. W tym celu ustanawia ludzi ponad poszczególnymi regionami i krajami. Ze względu na nasze urodzenie wszyscy mamy prawo do dziedziczenia tego, do czego nas Bóg powołał, żebyśmy się za tym wstawiali… to jest nasz OWOC!

Przeczytaj to słowo Billa Younta, żeby zdobyć lepsze zrozumienie naszego dziedzictwa i owocu, który dojrzewa na naszych oczach.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Bill Yount

On Uczynił Mnie Owocnym w Kraju Mojej Niedoli

Odczułem, że Duch mówi: „Ziemia dojrzała do zbiorów! Wchodzi w ‚pełnię’ żniwa.” Kraje i całe regiony ziemi zwracają się do Słowa Bożego po objawienie Królestwa. Psalm 24:1 mówi: „Pańska jest ziemia i to, co ją napełnia, świat i ci, którzy na nim mieszkają.” Ziemia oznacza tutaj dosłownie ten grunt pod naszymi stopami.

Stworzenie staje na palcach, usiłując zobaczyć co będzie dalej. —Rzymian 8:19 The Message Bible (parafraza)

Około roku temu zadzwonił do mnie pewien człowiek z innego stanu i poprosił o modlitwę w sprawie swoich inwestycji w wydobycie gazu w Pensylwanii. Chciał dać więcej na misje. Wspomniał o pewnym hrabstwie w Pensylwanii, gdzie się urodziłem i mieszkałem do dwudziestego siódmego roku życia. Kiedy mu o tym powiedziałem, on odpowiedział, że właśnie dlatego, że się tam urodziłem, to on odczuwa, że mam autorytet, żeby się modlić o  ten region o wyzwolenie Bożego błogosławieństwa. Ponieważ odczułem potwierdzenie w moim duchu, więc zacząłem się modlić, żeby ta ziemia była błogosławiona.

Kiedy się modliłem, Pan pokierował mnie do biblijnej modlitwy i pieśni o studnie: „Wzbierz studnio!” (Liczb 21:17), i powiedziałem mu, żeby to śpiewał nad tą ziemią. Dzwonił do mnie często i opowiadał o nowych odwiertach w wielu miejscach w tym hrabstwie. W ubiegłym roku odwiedziłem moje rodzinne strony i zauważyłem, że gaz jest wydobywany na farmie w pobliżu naszego domu, o czym nie widziałem wcześniej.

Nie Zdawałem Sobie Sprawy, że Moje Modlitwy Dotyczyły Błogosławieństwa dla Mojej Rodzinnej Ziemi!

Dwa tygodnie potem zadzwoniła do mnie moja mama. Powiedziała, że skontaktowano się z wszystkimi sąsiadami z tej doliny, gdzie znajduje się jej dom, w sprawie umowy najmu złóż gazu ziemnego. Powiedziano im, że ta dolina może być jednym z najbogatszych pól gazu ziemnego w hrabstwie. Jestem zdumiony, ponieważ tylko Bóg zna kłopoty, które ta dolina widziała na przestrzeni lat. Konflikty, kłótnie rodzinne i niesprawiedliwość przekonały mnie, że ziemia w tej dolinie była przeklęta, gdyż wiele studni na wodę i źródła zatykało się błotem, i były niezdatne do użytku z powodu braku deszczu. Każdy w tej dolinie wie, że to jedynie dzięki Bożemu miłosierdziu ta ziemia może przynieść teraz takie błogosławieństwo.

Wierzę, że w tej godzinie Bóg do wielu osób kieruje to Słowo: „Bóg uczynił mnie owocnym w ziemi mojej niedoli” (Rodzaju 41:52 z angielskiego). Wierzę, że mamy błogosławić takie miejsce, czy ziemię, gdzie widzieliśmy kłopoty i smutek. A szczególnie to miejsce, gdzie się urodziliśmy. Wierzę, że jako wierzący mamy nadane przez Boga prawo z powodu urodzenia, które daje nam ogromny autorytet, aby odbudować naszą rodzinną ziemię i wprowadzić ją do miejsca błogosławieństwa. Wierzę, że w nadchodzących dniach będzie się mówiło o miejscach naszego urodzenia: „Oni się tu urodzili.” (Psalm 87:4).

Nasze nieszczęścia i straty zostaną odkupione i wszystko obróci się na naszą korzyść. Na podstawie zwycięstwa odniesionego przez Chrystusa, mamy władzę nad miejscem naszego urodzenia do wydawania owocu i błogosławieństwa w wymiarze fizycznym i duchowym. To, co wcześniej w ziemi naszej niedoli działało na naszą niekorzyść, teraz zaczyna dla nas pracować! W tej godzinie Pan mówi do wielu ludzi: „Nie sprzedawaj swojego prawa przysługującego ci z urodzenia!”

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego najbogatsze złoża ropy na ziemi znajdują się w na terenie zamieszkałym przez najbardziej nieszczęśliwe narody na ziemi? Wygląda na to, że w tej ziemi, gdzie jest najwięcej nieszczęścia i kłopotów, znajdują się też potencjalne skarby duchowe i naturalne.

Wierzę, że samo stworzenie zaczyna teraz odgrywać znaczącą rolę w wypełnieniu Bożych planów dla ziemi. Jozue prorokował i nakazał słońcu, żeby się zatrzymało, aby mógł wygrać bitwę! Ezechiel prorokował do czterech wiatrów, aby przyniosły ożywcze tchnienie do martwych kości! Jeremiasz prorokował do ziemi: „Ziemio, ziemio, słuchaj słowa Pańskiego!”

Prorokowanie i śpiewanie nad ziemią, żeby wydała naturalne bogactwa jest kolejnym przykładem na Boże zaopatrzenie wyzwalane poprzez błogosławienie ziemi. Bóg przemówił i świat powstał dzięki Słowu Jego mocy! Wierzę, że Bóg chce przemawiać, głosić i prorokować przez nas nie tylko do ludzi na ziemi, ale także do swojego stworzenia – w tej godzinie – gdyż On pragnie odbudować dla siebie wszystkie rzeczy!

Bill Yount
Blowing the Shofar Ministries
Email: theshofarhasblown@juno.com

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

 

Mój Komentarz

Coś na ten sam temat można przeczytać tutaj.

Skomentuj

