Victoria Boyson – Wojownicy Prawdy są Wysyłani, aby Penetrować Kłamstwa Ciemności

10 List


Wstęp Julie A. Smith:

To jest potężne słowo i wizja o „Wojownikach Prawdy” uwalnianych do zniszczenia kłamstw wroga. Ten lipiec jest miesiącem intensywnej walki. Odczuliśmy to także tu w Elijah List. Wróg próbuje okłamywać świętych i chce spowodować, żebyśmy wierzyli w rzeczy, które po prostu NIE SĄ PRAWDĄ o nas samych. Kilka tygodni temu wróg próbował karmić mnie kłamstwami, wmawiając mi, że mój głos i życie nie mają znaczenia i nikomu nie będzie mnie brakować jeśli odejdę. Czy to nie jest kłamstwo prosto z piekła? On robi co może, żeby nas zwieść, żebyśmy uwierzyli w takie straszne rzeczy na nasz temat—i porzucili prawdę o tym kim naprawdę jesteśmy!

Powinniśmy złamać kłamstwa wroga, a także modlić się i kochać tych, którzy nas przeklinają, jak opisuje to Victoria Boyson. Istnieje armia z nieba, uwalniana w tym dniu, aby rozpraszać kłamstwa ciemności… przeczytaj słowo Victorii, aby dowiedzieć się więcej.


Błogosławieństwa,
Julie A. Smith, wydawca
The Elijah List
Email: info@elijahlist.net
http://www.elijahlist.com  

 

Victoria Boyson

Wojownicy Prawdy są Wysyłani, aby Penetrować Kłamstwa Ciemności

W czasie modlitwy miałam wizję. Widziałam w niej zagubionych ludzi, którzy byli wrogami Prawdy, zbierającymi się po to, żeby zwodzić świętych; byli oni kierowani przez moce demoniczne, które używały ich jak zabawek. Królestwo ciemności dokonywało ogromnego wysiłku, aby wprowadzić zamieszanie i wzniecać konflikty pomiędzy braćmi, łamać przyjaźnie, które dawały świętym siłę i zachętę. Widziałam wrogów Prawdy jak wchodzą do życia tych, którzy zostali zranieni przez odrzucenie i związywali ich lękiem. Z wielką mocą wypowiadali oni demoniczne kłamstwa, aby ich zwieść wykorzystując ich osłabienie.

Jak na ironię, te kłamstwa ciemności wydawały się im „prawdziwe”, a wrogowie Prawdy wyglądali jak wspaniali święci. Wydawało się, że pojawili się jako Boża odpowiedź na samotność i ból, który odczuwali, więc otwierali dla nich swoje serca. Ponieważ zaakceptowali kłamstwa, ich miłość boleśnie oziębła, zaczęli atakować swoich braci i siostry w Chrystusie poprzez oskarżenie i osąd. W rezultacie ich ataki uwolniły moce zniszczenia w Kościele.

Kiedy wydawało się, że święci chwieją się pod wpływem ciężkiego ataku, zobaczyłam wielkich wojowników z nieba, którzy zbierali się i przygotowywali do inwazji na ziemię i zniszczenie wrogów Prawdy. Czekali tylko na rozkaz od świętych—na ich wołanie o pomoc. Ciężko oskarżeni święci zaczęli płakać. Ich łzy uwolniły armię z nieba do ataku na królestwo ciemności.

Sądy Pana

Potem ujrzałam niebiańskiego wojownika wyposażonego w ogromną moc, promieniejącego chwalebnym światłem, który wchodził do domu mojego wroga. Ten człowiek był używany przez królestwo ciemności do przeklinania mnie; był bardzo zazdrosny i pełen nienawiści wobec mnie. Jednak pomimo, że wiedziałam, jak bardzo mnie nie lubi, bałam się o niego, ponieważ moc tego niebiańskiego wojownika była ogromna. Widziałam jak ten wojownik stanął przed nim i wyciągnął swój miecz, który był ogromny i świecący.

Zastanawiałam się nad tym, co miało się wydarzyć i pomyślałam: „Czy wolą Bożą może być zniszczenie mojego wroga?”

Usłyszałam, jak wojownik odpowiada na pytanie mojego serca: „Dany mi został autorytet do wykonywania sądów Pana.”

Potem ten wojownik, stojąc nad moim wrogiem, podniósł miecz i wepchnął go w jego serce. Było mi trudno na to patrzeć, ponieważ naprawdę kochałam mojego wroga i od dawna się o niego modliłam. Nie chciałam, żeby został zniszczony. Płakałam i modliłam się, żeby całkowicie poddał swoje życie Panu, i nie pozwalał na dalsze wykorzystywanie się diabłu.

Te wojownik znał myśli mojego serca i powiedział do mnie: „Ten miecz jest mieczem Prawdy i usunie kłamstwa ciemności, które były w jego sercu.”

Potem popatrzyłam na miecz i zobaczyłam, że promieniejąc wyglądał jakby był żywy i pulsował. Kiedy długie ostrze znajdowało się w sercu mojego wroga, Światło, które było w mieczu, zaczęło wypełniać serce tego człowieka; sączyło się do jego piersi jak płynne złoto. Początkowo leżał bez ruchu, jakby miecz nic mu nie uczynił, ale potem zobaczyłam, że jego twarz skrzywiła się jakby w bólu i odczułam złamanie wewnątrz jego serca. Smutek ogarniał jego duszę, kiedy zobaczył prawdę swoich czynów. Duch pokuty rozwiał kłamstwa demoniczne, a ciemność opuściła go, kiedy na jego twarzy pojawiły się łzy.

Spojrzałam na niebiańskiego wojownika, który przyszedł, aby na moim wrogu wykonać sądy Pana. Patrzył z pełnym determinacji oczekiwaniem, jak miecz wykonuje swoją pracę w tym człowieku. Zwracając się do mnie, ten wojownik powiedział: „To twoja miłość do tego człowieka sprawiła, że to stało się możliwe. Przyszedłem do niego tylko dlatego, że postanowiłaś go kochać, pomimo jego ataków przeciwko tobie i twojej rodzinie. Ty zdecydowałaś, że będziesz go kochać, a ponieważ Ojciec kocha ciebie, był zmuszony dotknąć tego człowieka ze względu na ciebie.”

Byłam w szoku! Rozpłakałam się na te słowa, które wypowiedział wojownik, bo wiedziałam, że kochałam mojego wroga tylko dlatego, że kocham Chrystusa.

Skarb, Który Pan Pragnie Odkryć

Ja sama chciałam go nienawidzić. Tak naprawdę to chciałam, żeby cierpiał tak, jak ja przez niego cierpiałam. Moje pierwsze myśli po jego gwałtownym ataku przeciwko mnie były takie, żeby zawołać do Boga, aby dokonał zemsty na tym człowieku. Ale zobaczyłam, że im dłużej myślałam o sądzie nad nim, tym bardziej oddalałam się od Chrystusa.

I tylko z powodu mojej desperackiej potrzeby miłości do Chrystusa, zmusiłam się do modlitwy o tego człowieka. Prosiłam Boga, żeby dał mi miłość do niego, ponieważ ja nie umiałam go kochać. Nie miałam także pragnienia, żeby przebaczyć, ale poprosiłam, żeby i to Bóg mi dał.. I kiedy On zmienił moje serce, mogłam uczciwie powiedzieć: „Kocham go”, i tak było.

Z lękiem przypominam sobie, jak łatwo byłoby mi potępić tego człowieka, i jak daleko w tym zaszłam. I naprawdę  tylko dlatego, że Chrystus mnie kocha, zaczęłam odczuwać potrzebę miłości do tego człowieka.

Czy ta mała decyzja kochania i przebaczenia temu człowiekowi przyniosła mu odkupienie i uaktywniła armie z nieba do walki o niego? Byłam zdumiona na myśl o tym, że jego uwolnienie w tym momencie przyszło tylko z powodu tej małej decyzji, którą podjęłam, aby stać z Chrystusem.

Teraz stoję w zachwycie oglądając transformację kogoś, o kim myślałam, że jest nie do zbawienia. W przeszłości rozpaczliwie prosiłam Pana, żeby usunął go z mojego życia, żeby już nie miał władzy mnie ranić. Nie mogłam zrozumieć dlaczego tego nie uczynił. A to było po to, że On chciał użyć mnie, aby zmienić życie tego człowieka, i w procesie pomagania mu, moje własne serce też zostało zmienione.

Tak, jego odkupienie naprawdę zmieniło nas oboje. Mój ziemski wróg po tym wszystkim już nie był moim wrogiem; był skarbem, który Pan pragnął odkryć, jeśli tylko zechciałabym mu pomóc.

Uwalnianie Zgubionych

Teraz widzę wojowników Prawdy jak dokonują inwazji na życie innych na ziemi, kiedy serca świętych wołają o dusze ludzi. Oni uwalniają zgubionych z ciemności, która ich związuje, gdy święci Chrystusa lgną do Krzyża miłości i trzymają go wysoko nad nimi, wyzywająco odpowiadając na ataki oskarżyciela braci.

Drogocenna przyjaźń wśród świętych, która wydawała się być bezpowrotnie złamana, zostaje w cudowny sposób odbudowana, a oni wchodzą na wyższy poziom wzajemnego szacunku. Odeszła oziębła miłość, która próbowała zmusić ich do lęku przed sobą nawzajem, a radykalna miłość bezinteresowna stała się ich zawołaniem wojennym!

Związywała ich ciemność, ale PRAWDA ich uwolniła, a kogo SYN uwalnia, ten jest naprawdę wolny!

Victoria Boyson
Speaking Life Ministries
Email: victoria@boyson.org

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com

Skomentuj

