Eileen Fisher – „Wiedz, że Moja Obecność Zawsze Będzie z Tobą”

21 List

 

Od Steve’a Shultza:

On NIGDY nas nie porzuci. Jego OBECNOŚĆ jest z nami zawsze i na zawsze. Przez cokolwiek przechodzisz „wytrwaj” jak dzieli się Eileen Fisher w swoim najnowszym słowie proroczym.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Eileen Fisher

„Wiedz, że Moja Obecność Zawsze Będzie z Tobą”

Następujące słowo prorocze zostało przekazane 25 października 2011 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Kiedy śpiewaliśmy usłyszałam jak Duch Święty powiedział: „Powstańcie. Wielu Moich ludzi jest tak zmęczonych walką, że wyglądają jakby byli armią, która się czołga. Moja Oblubienica jest przybita i nie stoi.” Pan mówi: „Powstańcie.”

 Usłyszałam jak Pan mówi: „Mój lud jest znużony czekaniem na odpowiedzi. Moi ludzie są znużeni oczekiwaniem na obietnice. Moi ludzie są znużeni oczekiwaniem na promocje. Moi ludzie są znużeni; znużeni, znużeni, aż się pokładają. Próbowali użyć poduszki niewiary przykładając ją do uszu, aby zagłuszyć głos wroga.

Mój Duch przychodzi do was, aby zabrać tę poduszkę niewiary, abyście mogli zdusić to zniechęcenie i stać się silnymi, powstać i stać w wierze. Pójdziecie naprzód z tym, co obiecało Moje Słowo. Przyszedłem potwierdzić słuszność Mojej własności. Przyszedłem posłać swoje słowo, aby uleczyć, wyzwolić, ustanowić, dostarczyć, promować i pomóc wytrwać.

Wzywam Mój lud, aby wytrwał w ucisku. Wzywam Mój lud, aby wytrwał pośród prób, pośród zniechęcenia, pośród oskarżenia. Wzywam Mój lud, aby wytrwał. Kiedy inni już leżą, Ja mówię do was, Ja sprawię, że Moja własność powstanie, powstanie dzięki Mojemu Duchowi.

To Ja sprawiłem, że On zstąpił na was, aby was posilić, mieć z wami społeczność, intymną relację. Wtedy w Mojej obecności powstanie mieszanka wspólnego zamieszkiwania i świeżego namaszczenia. Uczcie się przebywania w teraźniejszości, w tym, co jest teraz. Gdy mieszkasz w teraźniejszości, mieszkasz w Mojej obecności. Wiedz, że Moja obecność jest na zawsze z tobą,” mówi Pan, twój Bóg.

Moja Miłość Cię Poszerzy

Następujące słowo prorocze zostało przekazane 8 listopada 2011 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Pan mówi: „Czynię cię na obraz, na który cię stworzyłem. Usuwam to, czego w nim nie powinno być. Przyszedłem dziś wieczorem, aby zbadać wasze serca. Przyszedłem dziś wieczorem zbadać twoje zrozumienie. Przyszedłem dziś wieczorem zbadać twoją wolę. Przyszedłem dziś wieczorem, aby odwołać cię na osobność, tam gdzie jest spokój, abyś potem powstał świadomy Mojej obecności. Zapraszam cię, pozostań jeszcze ze Mną. Kiedy pozostaniesz ze Mną, przeniosę cię z góry na górę.

Wyciągnę cię z doliny zniszczenia, rozczarowania, odrzucenia, do nowego sezonu w twoim życiu. Zacznę ci pokazywać kwiat Róży Saronu. Pojmiesz go i ogarnie cię Mój zapach. Zrozumiesz, że jestem Bogiem zazdrosnym i przede Mną nie ma nikogo ani niczego. Ta miłość działa dwutorowo, bo nie będzie też nic i nikogo przed tobą. Będę cię hołubić, zająłem się tobą. Będę pełnić straż nad tobą. Przykryję cię skrzydłami Mojego anioła. Pod Moimi skrzydłami znajdziesz uzdrowienie. Pod Moimi skrzydłami znajdziesz nadzieję. Uświadomisz sobie, że Wzmacniający wzmocnił twojego wewnętrznego człowieka.

Nie ulegaj znużeniu. Nie poddawaj się zniechęceniu. Czy Moi ludzie nie łowili ryb przez całą noc, a następnie czy nie musieli czekać do czasu, aż przyjdę i powiem im gdzie zarzucić sieć? Potem rozkazałem rybie, aby weszła do tej sieci, ponieważ Mnie poszukiwali, nawet w rozczarowaniu, nawet w ciemności, nawet w zniechęceniu. Patrzyłem na ich serca. Jak mógłbym odprawić z niczym serca, które były otwarte, serca, które krzyczały, serca, które były w zniechęceniu i rozpaczy? Nie mogłem się odwrócić. Czyż nie powiedziałem: ‚Przyszedłem leczyć zrozpaczonych i wypuszczać jeńców?’ Czy nie rozumiesz co znaczy znajdować się w niewoli żądzy świata, żądzy ciała i żądzy człowieka?

Obiecuję ci, że będziesz trzymany w niewoli Mojej miłości. Ta miłość cię poszerzy. Nie stłumi cię, ani nie zadusi. Spowoduje, że wzniesiesz się w powietrze jak orzeł, wysoko ponad okoliczności. Sprawi, że osiągniesz wysokie poziomy w Duchu, o których tylko słyszałeś, jak dawni święci o nich mówili i pisali. Mówię ci, przygotuj się, aby zobaczyć jak zwijam niebiosa. Przygotuj się, aby zobaczyć, jak zwijam chmury, żebyś zrozumiał, że Król chwały jest w tobie, przed tobą, za tobą i nad tobą. Kiedy to ogłaszasz, niech Moja chwała przykryje twoją twarz, kładę welon ponad każdą twarzą, aby gdy przykryjesz swoją twarz w Mojej obecności, ten welon spowoduje, że zajrzysz do wewnątrz. I kiedy zajrzysz do wewnątrz z powodu tego welonu, wtedy zrozumiesz, że Królestwo Boże jest w tobie.

Nie będziesz chodzić tu i tam. Nie będziesz biegł na pustynię, aby posłuchać tego głosu. Nie pobiegniesz na górę, aby posłuchać pieśni. Ale będziesz zadowolony, że siedzisz u stóp swojego Umiłowanego, bo Moja ręka spocznie na tobie. Wszystkie twoje zmartwienia wezmę do Mojej chwały. Zamierzam sprawić w tobie przebudzenie, przebudzenie w twoim narodzie, przebudzenie Mojej Oblubienicy. Moja Oblubienica jest znużona. Zdjęła buty i mówi: ‚Zdrzemnę się, bo jeszcze nie nadeszła ta godzina.’ A Ja ci powiadam: Załóż swoje buty. Stań w modlitwie i stój, stój. I kiedy stoisz, Ja będę Tym, który będzie rozkazywał twoim rękom co ma być zrobione. Poddaj Mi swoje ręce, i kiedy to zrobisz, Ja dam ci rozkazy,” mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

