Modlitwa Psalmem 91

5 Gru

(1) Mieszkam pod osłoną Najwyższego,
I przebywam w cieniu Wszechmocnego,
(2) Mówię do Ciebie, Panie: Ucieczko moja i twierdzo moja,
Boże mój, któremu ufam.
(3) Bo Ty wybawisz mnie z sidła ptasznika
I od zgubnej zarazy.
(4) Piórami swymi okryjesz mnie.
I pod skrzydłami Twoimi znajdę schronienie.
Wierność Twoja jest tarczą i puklerzem.
(5) Nie ulęknę się strachu nocnego
Ani strzały lecącej za dnia,
(6) Ani zarazy, która grasuje w ciemności,
Ani moru, który poraża w południe.
(7) Chociaż padnie u boku mego tysiąc,
A dziesięć tysięcy po prawicy mojej,
Mnie to jednak nie dotknie.
(8) Owszem, na własne oczy ujrzę
I będę oglądać odpłatę na bezbożnych.
(9) Dlatego, że Ty, Panie jesteś ucieczką moją,
To Ciebie, Najwyższy uczyniłam ostoją swoją,
(10) Nie dosięgnie mnie nic złego
I plaga nie zbliży się do namiotu mego,
(11) Albowiem aniołom swoim poleciłeś,
Aby mnie strzegli na wszystkich drogach moich.
(12) Na rękach nosić mnie będą,
Bym nie uraziła o kamień nogi swojej.
(13) Będę stąpać po lwie i po żmii,
Lwiątko i potwora rozdepczę.
(14) Ponieważ Ciebie umiłowałam, wyratujesz mnie,
Wywyższysz mnie, bo znam imię Twoje.
(15) Wzywać Cię będę, a Ty mnie wysłuchasz,
Będziesz ze mną w niedoli,
Wyrwiesz mnie i czcią obdarzysz,
(16) Długim życiem nasycisz mnie
I ukażesz mi zbawienie Twoje.

Odpowiedzi: 2 to “Modlitwa Psalmem 91”

  1. Mon@ 5 Grudzień 2011 @ 23:58 #

    Oooo, ja też tak się modlę od lat… 😀

Skomentuj

