Eileen Fisher – „Ogłaszający Ogień”

29 Gru

 

Od Steve’a Shultza:

 

Istnieje ogromne oczekiwanie w stosunku do nadchodzącego roku 2012. Te najnowsze słowa prorocze przekazane przez Eileen Fisher będą dla ciebie zachętą wobec tego wszystkiego, co Bóg czyni wśród nas.

 

Błogosławieństwa,

Steve Shultz, Założyciel i Wydawca

The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

 

 

 

 

Eileen Fisher

„Ogłaszający Ogień”

 

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 29 listopada 2011 podczas spotkania jej Proroczej szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Ojciec mówi: „Ja jestem Alfa i Omega. Wszystko, czego potrzebujesz możesz znaleźć we Mnie od początku, w środku i do końca. Ja będę działał w życiu Moich świętych. Kiedy przychodzę, przynoszę uwolnienie. Wymażę ból odrzucenia, smutku, żalu i rozczarowania.

 

A potem wezmę pióro i umoczę je we Krwi Mojego Syna i napiszę życie tam, gdzie była śmierć. Napiszę życie tam, gdzie był brak. Napiszę życie tam, gdzie była rozpacz. Napiszę śmiech, i będę się śmiać razem z Moimi dziećmi, i wy będziecie się śmiali ze Mną. Będziemy się śmiać z powodu wypełnionych Moich obietnic, i ich wypełnienie będziemy razem oglądać. Będziecie je wypowiadać przez Mojego Ducha, a Mój Duch je spełni.

 

Zobaczycie jak przychodzę i rozdzielam Morze Czerwone w waszym życiu. Zobaczycie jak przychodzę i otaczam was murem ognistym, żeby was ochronić, wyrwać z tego miejsca, w którym jesteście.

 

Ruch Ogłaszania

 

Przygotowuję słup i to będzie coś niespotykanego, coś, czego świat jeszcze nigdy nie widział. To będzie słup, nad którym będzie Otwarte Niebo, a wy będziecie żyć pod Otwartym Niebem,” mówi Pan. „Ja otworzę Niebiosa nad wami. Będziecie znani jako ci, którzy wypowiadają to, co usłyszeli, bo będziecie słyszeć bardzo dobrze przez Mojego Ducha. Ja będę działał i ześlę na tę ziemię dar słuchania i dar przemawiania. Oba będą namaszczone przez Mojego Ducha.

 

Będzie taki ruch ogłaszania, jakiego świat jeszcze nigdy nie widział. Powodem dlaczego świat tego jeszcze nie widział jest to, że to będą ogromne masy ludzi, które będą ogłaszać amen dla tego, co porodzi Mój Duch. To Mój Duch będzie to ogłaszać. To Mój Duch będzie dawał temu swoje tchnienie. To Mój Duch wstawi tam wykrzyknik ognia swojego namaszczenia.

 

Kiedy to się będzie działo, będziecie stali w zachwycie i ogarnięci grozą. Zrozumiecie, że  wszystkie wasze zmagania nie były daremne. Zrozumiecie, że cielesne korzyści nie mają znaczenia. Będziecie się śmiać, śmiać i śmiać. Zdobędziecie siłę za siłą.

 

Będziecie biec dzięki Mojemu słowu i wskakiwać na wyżyny w Duchu z Moim słowem, i Moje słowo zstąpi na was, i przyodzieje was nadprzyrodzoną nadzieją, gdy staniecie się tymi, którzy ogłaszają ogień,” mówi Pan, wasz Bóg.

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

 

 Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: „Embraced by The Holy Spirit” i „Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church.

Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

Skomentuj

