Bobby Conner – Boża Dobroć

27 Sier

 

Od Steve’a Shultza:

Bożej dobroci nigdy dość… i myślę, że jeszcze nie wiemy, jak dobry jest On naprawdę. „Żadnej dobrej rzeczy nie odmówi…” Bądź zachęcony Jego dobrocią czytając to słowo Bobby’ego Connera.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

May 21, 2012

Trąba – Bill Burns:

„Chciałbym, żebyś pamiętał o Mojej dobroci, bo Ja czuwam nad tobą, nawet jeśli czujesz się osamotniony, zrozpaczony, zapomniany, zupełnie sam. Ja cię nigdy nie zostawię. Nigdy cię nie porzuciłem. Byłem z tobą przez te wszystkie dni odkąd Mi się powierzyłeś i czuwam nad tobą.

„To prawda, że pozwoliłem ci przechodzić przez pewne trudne okoliczności, ale czy nie wiesz, że one cię wzmocniły? I czy nie wiesz, że one dają ci prawo do korzystania z autorytetu, który ci dałem? I czy nie wiesz, że one sprawiły, że przylgnąłeś do Mnie? Twoje przeznaczenie już zostało zapisane i dotyczy zwycięstwa, nie porażki. Zatem chodź ze Mną w ufności i miłości. Zwycięstwo jest pewne. Bądź mocny w Panu i sile Jego potęgi. Odważ się wierzyć, że możesz być tym, o kim Ja powiedziałem, że możesz,” mówi Pan.

Małe Słomki na Wietrze – Marsha Burns:

„Odpoczywaj w przekonaniu, że Ja rozpocząłem w tobie dobre dzieło i ja uczynię je doskonałym,” mówi Pan. „Nie jesteś jakimś produktem ubocznym. Zostałeś odkupiony i oddzielony dla Mojego Królestwa. Nie wierz kłamstwom i oskarżeniom, które przynoszą potępienie. Zostałeś wybrany i przeznaczony, aby wypełnić Moje cele na twoim miejscu na ziemi. Zaufaj Mi.”

Filipian 2:13 Albowiem Bóg to według upodobania sprawia w was i chcenie i wykonanie.

Bill i Marsha Burns
Faith Tabernacle
Email: ft111@spiritofprophecy.com

 

Bobby Conner

Boża Dobroć

Duch Prawdy skierował mnie do tego potężnego Psalmu (poniżej). Wiem, że przez te potężne obietnice twoje serce zostanie zachęcone, a twój duch podniesiony.

Bo Pan Bóg jest Słońcem i Tarczą; Pan obdarza [okazuje] łaskę i względy i [przyszłą] chwałę (cześć, splendor i niebiańską rozkosz)! Żadnej dobrej rzeczy nie odmówi tym, którzy żyją uczciwie. Psalm 84:12 Amplified Bible

Kiedy decydujemy się postawić Królestwo Boże na pierwszym miejscu w naszym życiu, wtedy On udziela nam skarbów otwartego Nieba (zobacz Mateusz 6:33). Droga błogosławieństwa jest drogą poddania i posłuszeństwa woli i Słowu Boga (zobacz Psalm 19:7-14). Mamy powiedziane, że jeśli jesteśmy posłuszni Słowu Boga, to błogosławieństwo Boże nami zawładnie (zobacz Powt. Prawa 28:2).

Spójrzmy jeszcze raz na ten werset Psalm 84:12: „Bo Pan Bóg jest Słońcem…” Słońce daje światło i życie, ciepło, komfort i piękno dla stworzenia. Ten werset mówi o Bogu jako źródle światła, radości, szczęścia i pokoju.

„…i Tarczą…” – mówi o ochronie (zobacz Psalm 27:1-14).

„Pan obdarza [okazuje] łaskę i względy i [przyszłą] chwałę…” – Łaska czy względy tutaj; chwała czy cześć w nadchodzących dniach (zobacz 2 Koryntian 6:2). Bóg obdarzy swoich ludzi tu, w tym życiu, wszelkimi potrzebnymi względami. Łaska i chwała są ze sobą połączone. Łaska i względy idą przed chwałą; chwała zawsze następuje po okazanej łasce i względach.

„Żadnej dobrej rzeczy nie odmówi…!” Ta obietnica jest objawiona w Psalmie 23:1: „Pan jest moim Pasterzem; niczego mi nie braknie.”

W Nahuma 1:7 odkrywamy fakt, że Bóg jest dobry! I jest pomocą dla wszystkich, którzy MU ufają: „Dobry jest Pan, ostoją jest w dniu ucisku; on zna tych, którzy mu ufają.”

To się dzieje, kiedy nasze myśli skupiamy na Chrystusie, wtedy On zalewa nasze serca wszechogarniającym pokojem (zobacz Izajasz 26:3).

Bobby Conner
Eagles View Ministries
Email: manager@bobbyconner.org

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

