Rick Joyner – Trwanie w Królu Nadaje Autorytet Królestwa

30 Wrz

Rick Joyner

Trwanie w Królu Nadaje Autorytet Królestwa
Od Steve’a Shultza:

Rick Joyner jest ojcem w dziedzinie proroczej i wiele zostanie mu pokazane w tych czasach. Znajdujemy się w krytycznym momencie w historii i wiemy, że Bóg wylewa Swojego Ducha na WSZELKIE ciało. Oto pewne klucze do autorytetu Królestwa, o których możesz przeczytać w tym najnowszym słowie Ricka.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

 

 

Rick Joyner

Trwanie w Królu Nadaje Autorytet Królestwa

Królestwo Niebios ma władzę nad ziemią i wszelkimi naturalnymi prawami. Cuda Jezusa były objawieniem tego jak autorytet Królestwa Niebios dominuje nad warunkami, które istnieją na ziemi. Do jakiego stopnia trwamy w Królestwie poprzez trwanie w Królu, na tyle możemy chodzić w autorytecie nad wszelkimi zjawiskami ziemskimi. Ponieważ zbliżamy się do końca tego wieku, nastąpi zmiana z „możemy” na „musimy.”

W Ewangelii Jana 14:12 Pan powiedział: „Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto wierzy we mnie, ten także dokonywać będzie uczynków, które Ja czynię, i większe nad te czynić będzie; bo Ja idę do Ojca.” Jezus pokazał to swoim życiem i wezwał nas, żebyśmy też w tym chodzili. To jest wysokie powołanie i tego rodzaju autorytet wywodzi się jedynie z trwania w Królu, który jest ponad wszelkim panowaniem i dominacją. Naszym podstawowym celem nie powinna być moc czy władza, ale Ten, który ma wszelką moc i autorytet. Pod koniec tego wieku Jego Ciało zademonstruje Jego moc i autorytet, aby przygotować drogę na nadejście Jego Królestwa.

Tego lata miałem jeden z najpotężniejszych snów, jakie kiedykolwiek śniłem. W tym śnie miałem autorytet nad wszelkimi prawami natury. Nie musiałem poddawać się prawu grawitacji, ale to prawo musiało być mi posłuszne. Poza snami, w których znajdowałem się przed Bożym tronem czy kiedy widziałem Pana, miałem tylko jeszcze jeden, i tu chodziło o czynienie „większych dzieł”, o których powiedział Jezus, że będziemy je wykonywać w Jego imieniu. Ten pierwszy sen, w którym Pan nauczał mnie o takim autorytecie miał miejsce prawie dwadzieścia lat temu. Zgodnie ze słowami Józefa skierowanymi do faraona, dwukrotne powtórzenie się snu oznacza, że to zostało postanowione przez Boga (zobacz Rodzaju 41:32).

Po tym pierwszym śnie tylko jeden raz doświadczyłem tego, o czym on mówił, i to było dla mnie zachętą, że sen był prawdziwą obietnicą. Po tym ostatnim śnie wiem, że zbliża się czas, kiedy będziemy chodzić w takim autorytecie. Doświadczymy największego Bożego działania na ziemi i tych większych dzieł, które obiecał Jezus.

Przed końcem tego wieku będą tacy ludzie, którzy będą mówić do gór: „Wznieś się i rzuć do morza” (zobacz Mateusza 21:21), i góry będą im posłuszne. To się stanie na dowód, że Jego Słowo jest prawdą. Będą tacy, którzy ujrzą każdy cud, którego dokonał Jezus, a nawet więcej. Niektórzy już dojrzali do chodzenia w takim autorytecie i będą mieli władzę nad każdą chorobą i niedomaganiem.

Jedność Jego Ludu

Ten autorytet Królestwa będzie towarzyszył głoszeniu Ewangelii Królestwa. Charakterystyczną cechą tych, którzy chodzą w takim autorytecie jest to, że będą pozostawać we wzajemnej jedności. Ten autorytet pochodzi jedynie z trwania w Królu, i ci, którzy są prawidłowo połączeni z Królem, będą także prawidłowo połączeni z Jego Ciałem.

Nie ma większej przygody jaką możemy przeżyć w tym życiu niż prawdziwe życie chrześcijańskie, i nie było bardziej ekscytujących czasów, w jakich można było żyć na ziemi niż te czasy, w które właśnie wchodzimy. Ale największym cudem będzie jedność i wzajemna miłość Bożego ludu. Cuda będą ekscytujące, ale jedność i miłość, które uczynią je możliwymi, będą nawet ważniejsze i wspanialsze. Ale ponad tym wszystkim, i ponad oglądaniem wielkich cudów, musimy dążyć do kochania Boga i kochając Jego ludzi okazywać tę miłość do Niego.

Od tego czasu, kiedy na ziemi żyło tylko dwóch braci, nastąpił między nimi rozdźwięk. Jeden z nich powiedział: „Ten świat jest za mały dla nas dwóch.” Ludy, klany i narody od tego czasu znalazły się w konflikcie. Kiedy Kościół dojrzeje i stanie się tym, do czego został powołany, będzie w takiej jedności, że świat się zadziwi. Sam Pan Jezus modlił się do Ojca w Ewangelii Jana 17:22-23:

„A Ja dałem im chwałę, którą mi dałeś, aby byli jedno, jak my jedno jesteśmy. Ja w nich, a Ty we mnie, aby byli doskonali w jedności, żeby świat poznał, że Ty mnie posłałeś i że ich umiłowałeś, jak i mnie umiłowałeś.”

Jak widzimy, ta chwała, która jest opisana w Izajasza 60:1-2 i innych miejscach, pojawi się na Bożych ludziach, więc możemy być jedno. Kiedy to się stanie, świat pozna, że Jezus naprawdę został posłany przez Ojca, i że On kocha nas tak samo jak swojego Syna.

Ci, którzy doświadczają tej chwały są połączeni w szczególny sposób, który trudno opisać czy zrozumieć do czasu, gdy się samemu tego doświadczy. Ta chwała po prostu wymaże małostkowość i brak przebaczenia, które dzielą tak wielu chrześcijan. Stanie się to dzięki wpatrywaniu się w Jego chwałę z odsłoniętym obliczem, tak, że zostaniemy przemienieni na Jego obraz. Naszym pierwszym powołaniem jest być podobnym do Niego, a drugim naszym powołaniem jest wykonywanie dzieł, które On wykonywał. Jeśli jesteśmy do Niego podobni, będziemy chodzić w miłości, a kiedy chodzimy w miłości, wtedy On może nam powierzyć moc. Dla tych, którzy chodzą w miłości, stanie się to największym skarbem, który pozwoli nam być takimi, jakimi mamy być—obrazem Tego, który jest Miłością.

Rick Joyner
MorningStar Ministries
Email: info@morningstarministries.org

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

