Eileen Fisher – Mój Ogień Pochodzi z Przebywania w Mojej Obecności

31 Paźdź

 

Słowo prorocze z 11 września 2012:

Usłyszałam, że Pan mówi: „Czekałem na was dzisiaj. Czekałem na was dzisiaj. Czekałem na was, że wylejecie przede Mną swoje serca, żebym Ja mógł wlać siebie do waszych serc. Czekałem na was dzisiaj, że złożycie swoje ciała jako żywą ofiarę dla Mnie, żebym mógł wylać świeży olej na wasze głowy. Wezwałem was po imieniu i wezwałem was do oddzielenia. Wezwałem was, żebyście opuścili dolinę i pustkowie. Wezwałem was nawet, żebyście zeszli ze szczytów gór i usiedli u Moich stop, i żebyście pozwolili, aby Moja ręka spoczęła dzisiaj na waszych sercach i głowach. Zabiorę rozczarowanie, zabiorę odrzucenie przez ludzi i zasadzę w was ziarno Mojej obietnicy i miłości. Mój Duch unosi się nad tym miejscem,” mówi Pan.

„Powołałem cię do tego miejsca, żeby się unosić nad tobą. Powołałem cię tutaj, żeby napełnić cię świeżością i siłą. Powiadam ci: Nie próbuj tego zrozumieć po swojemu, lecz szukaj Mojego Ducha prawdy; wchodź w Mojego Ducha coraz głębiej i głębiej. Czyż nie powiedziałem w Moim Słowie: ‚Głębia przyzywa głębię’? jeśli chcesz wejść do głębiny, wezwij głębinę i pozwól, żeby przyszła i spoczęła na tobie – to jest Moja obecność umieszczona głęboko w waszych sercach.

„Wiedz, że Mój Ogień Pochodzi z Przebywania w Mojej Obecności”

Powołuję cię na nowy sezon. Powołuję cię na nowy dzień. Proszę cię, żebyś zaczął rozumieć moc, którą niesiesz w Moim imieniu. Proszę cię, żebyś zrozumiał moc Mojego Ducha, który pragnie wylewać się przez ciebie. Moją wolą dla ciebie nie jest zdobywanie głębin Mojego Ducha, ale Moją wolą jest, aby wszyscy w nich przebywali, a potem wychodzili do rozbitego świata. Nie patrz na tych, którzy nazywają siebie namaszczonymi i mianowanymi, ale patrz na Mnie – Autora i Dokończyciela twojej wiary. Powołałem cię. Mianowałem cię. Namaściłem cię. Poślę cię. Człowiek cię nie wyśle. Nie wyślę cię ze złamanym sercem, zniechęconego i słabego, ale wyślę cię odświeżonego ogniem z wysokości. Wiedz, że Mój ogień pochodzi z przebywania w Mojej obecności. Tak, inne naczynia długo były w Moim ogniu, i wiele naczyń niesie Mój ogień ponieważ przebywali w ogniu” mówi Pan twój Bóg.

„Ty także przebywałeś w Moim ogniu. Przechodziłeś przez osobisty ogień prób i doświadczeń, ale zrozum, że Ja jestem Panem, Bogiem twojego zrozumienia. Ja rozumiem Moją własność,” mówi Pan, wasz Bóg. „Zechciej powierzyć sprawy w Moje ręce. Nie gniewaj się i nie rozpraszaj, ale zdaj się na dobroć kochającego Zbawiciela i wiedz, że wszystko naprawdę, naprawdę pracuje dla twojego dobra. Moją własność powołałem do Mojej obecności. Przeznaczyłem to miejsce dla Mojej obecności. Powołałem cię tutaj, żebyś tu przyniósł Moją obecność, która jest w tobie.

„Kiedy zaoferujesz Mi swoją obecność, obiecuję ci, że Moja obecność będzie się wzmagać, kiedy będziesz w niej przebywać,” mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

Skomentuj

