Eileen Fisher – Staniemy Razem Przeciwko Niewierze

1 List

Proroctwo wygłoszone przez Eileen Fisher 2 października 2012 podczas jej cotygodniowego spotkania w ramach Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Pan mówi: „Moje dzieci, pamiętajcie, że jestem Bogiem sprawiedliwego gniewu. Pamiętajcie, że jestem znany jako Lew Judy. Wezwijcie Mnie, żebym zaryczał nad okolicznościami, które ryczą na was. Zgromadzę was dzisiaj i przykryję Moimi skrzydłami uzdrowienia i ochrony,” mówi Pan. „Przyjdę jako żniwiarz i wejdę na pole twojego serca. Usunę wszystkie chwasty niewiary, bólu, żalu i smutku.

„Oskarżyciel przyjdzie, żeby potępiać. Przyjdzie i przyniesie fałszywe wrażenie odnośnie tego kim Ja jestem w twoim sercu, abyś myślał o sobie, że jesteś w izolacji, i żebyś tak się czuł. Ja nie jestem Bogiem, który kogoś pozostawia; Ja jestem Bogiem adopcji. Adoptowałem cię poprzez Krew Mojego Syna. Ten akt jest legalny, zapisany i ukończony. Ty masz go tylko wyegzekwować i na nim stanąć; to jest godzina ubogacenia Mojej własności. Mam zamiar ubogacić cię w wierze; mam zamiar ubogacić cię w wierze do takiego stopnia, że kiedy przyjdzie niewiara i zapuka do twoich drzwi, nie znajdzie tam nawet klamki, którą mogłaby nacisnąć,” mówi Pan, twój Bóg.

„Ja będę z tobą wewnątrz, za drzwiami, i we dwoje staniemy razem przeciwko niewierze. Poznasz co to znaczy wznieść się na skrzydłach orła. Dzisiaj ześlę na ciebie świeżą moc Mojego Ducha, abyś został odnowiony i odświeżony. Nie daj się złapać w pułapkę intelektualizmu. Człowiek wszczyna walkę w taki czy inny sposób. Nie wdawaj się w sprzeczki, spory, które prowadzą do podziałów, ale stań na Moim Słowie i pozwól, żeby Moje Słowo rządziło i panowało. Moje Słowo zostało postanowione i jest wieczne. Niech Moje Słowo panuje. Weźcie je teraz do swoich serc. Niech ono będzie czynne i żywe w waszych sercach. Weź je i potrząśnij Moim Słowem w swoim domu. Niech pył opadnie na podłogę. To, co umarło, niech pozostanie martwe, ale niech rozpocznie się zmartwychwstanie przez Moje Słowo.

„Weź ten pył, który przypomina niewiarę i zamień go na złoto przypominające Mojego Ducha. Dziś wieczorem przypomnę ci, że jestem Bogiem pasji; jestem Bogiem przebaczenia; jestem Bogiem celu, planowania i zaopatrzenia. Nie szukaj poparcia w ludziach, zostaw to. Nie przywiązuj wagi do tego, co człowiek mógłby umieścić w twoich rękach, bo Ja chcę otworzyć ręce i serca, abym mógł tam umieścić to, do czego cię powołałem. Zabiorę z twoich rąk dzieło cielesności innych. Nawet dusza innego człowieka może się stać powodem bałwochwalstwa, kiedy włożyła w twoje serce rzeczy sprzeczne z Moją wolą. Przychodzę dziś i oczyszczam wasze serca. Ustanawiam swój tron. Potem nauczysz się odpoczywać na Moim tronie ustanowionym w tobie. Zrozumiesz jak Mój tron rządzi w tobie przez Moje Słowo. Będziesz je ogłaszać, wydawać dekrety i pozwolisz, żeby zalepiło wszystkie pęknięcia, którymi wyciekała twoja wiara.

„Ujrzysz dzisiaj Moją pieczęć twojej wiary, pieczętuję cię Krwią Mojego Syna. Obiecałem wam, że przyjdę i uzdrowię złamane serca. Przynieście Mi złamane serca. Przynieście Mi złamane umysły. Przynieście Mi zamęt. Przynieście Mi zwątpienie. To wszystko, co przeszkadza przynieś do Moich rąk. Wyniosę cię na wyżyny, wysoko w Moim Duchu, ale twoje stopy będą na Ziemi. Będziesz dokonywać ludzkich dzieł, ale będziesz panować przez Mojego Ducha. Zachowaj wdzięczne serce, a ono sprowadzi uzdrowienie do twojego umysłu. Myśl o błogosławieństwie i bądź błogosławieństwem. Miej wdzięczne serce, które wnosi nastrój świąteczny. Zachowaj prawdziwą wolność, bo to będzie doskonale wierne dzieło w tobie i wokół ciebie. Ja jestem wasz, a wy jesteście Moi. Nie oddam was nikomu.

Uczczę cię; docenię; rozraduję cię; uratuję cię. Nigdy, przenigdy cię nie zdradzę, bo należysz do Mnie. Zapieczętowałem cię Moim Duchem”, mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

Eileen Fisher przemawia i usługuje wobec wielu grup ludzi, i ma pragnienie wypełnić zadanie, które Jezus dał nam wszystkim. Eileen jest obecna na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach czy innych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek zatytułowanych „Embraced by The Holy Spirit” i „Embracing the Prophetic.” Często jest zapraszana na spotkania, bywa gościem w programach TV, naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest jej administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi członkami rady nadzorczej we Freedom Christian Fellowship Church. Mają jedną zamężną córkę Theresę, ich syn Michael w 1993 roku odszedł do domu Pana; mają też czworo wnucząt.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

