Garris Elkins – Bóg Zaczyna Naciskać

16 List

 

Brałem ostatnio udział w konferencji, gdzie byli ludzie z całego świata. Uwielbienie było potężne. Podczas uwielbienia na jednej z porannych sesji Pan zaczął mi objawiać obraz ojcowskiego serca. Widziałem jak ojciec delikatnie wypycha jedno ze swoich dzieci na scenę, gdzie dziecko właśnie miało wziąć udział w szkolnym przedstawieniu. Nigdy nie było na tej scenie wcześniej. Dziecko zaczęło sprzeciwiać się delikatnemu pchnięciu ojca. Bało się, że zostanie porzucone i zostawione samo przed publicznością.

Kiedy te obrazy się pojawiały, uświadomiłem sobie, że to są słowa do Kościoła. Był to obraz Boga, który tchnieniem Swojego Ducha zaczyna wypychać swój lud na światową scenę. Niektórzy czując te naciski stawiali opór. W przeszłości otrzymali obietnice, które się nie wypełniły, więc odczuwali rozczarowanie i znużenie.

„Chcę, żeby Twoje Zaufanie Zostało Umieszczone Jedynie w Mojej Obecności”

Kiedy widziałem ten obraz, usłyszałem głos Pana:

„Zaczynam wpychać Mój lud w nowy sezon, na scenę świata. Ten nacisk będzie dziełem Mojego Ducha potrzebnego do przezwyciężenia niechęci, która się rozwinęła w waszych sercach. Nigdy nie wezwę cię do nowego miejsca, w którym mógłbym cię zostawić samego i bez mocy. Jak powiedziałem Mojemu słudze Jozuemu, mówię ci dziś: ‚Nigdy nie zostawię cię, ani nie opuszczę.’ Ta scena, na której cię teraz umieszczam jest miejscem, gdzie znajduje się wszystko, czego potrzebujesz, abyś wypełnił Moją wolę.

„Moja obecność będzie twoim jedynym źródłem w tym nowym miejscu. Nic nie bierz ze sobą. Chcę, żebyś swoje zaufanie umieścił tylko i wyłącznie w Mojej obecności, nie w swoim działaniu, albo w tym, co robiłeś w przeszłości. Będę tam z tobą w tym nowym miejscu, aby ci pomóc doświadczyć pełni tego, do wykonania czego powołałem cię w Moim imieniu. Rozpocząłem w tobie dobre dzieło, i ten nacisk Mojego Ducha jest po to, żeby cię wprowadzić do nowego miejsca, gdzie z ufnością będziesz stał do czasu, aż Moja praca zostanie w tobie ukończona.”

To jest czas odliczania, bo po odsłonięciu kurtyny staną się widoczne rzeczy Bóg, które obiecał. Wielu postanowiło pozostać za kulisami tej Bożej sceny cudów i nie wchodzić na tę widoczną platformę wiary. Upłynął taki kawał czasu, że niektórzy zapomnieli na co czekają. Zapomnieli słów swojej roli w Bożej sztuce. Zapomnieli jaki jest ich sygnał wejścia. Pchnięcie Ducha Bożego przychodzi, aby wprowadzić ich na Bożą scenę, żeby objawić Jego miłość i moc, ponieważ kurtyna czasu jest powstrzymana.

Garris Elkins, Senior Leader
Living Waters Church – Medford, Oregon
Email: info@prophetichorizons.com

Służba Garrisa Elkinsa – Prophetic Horizons jest służbą nauczania, pisania książek i zobowiązania, aby wzbudzać prorocze pokolenie, które wyposażone w głos z Nieba ma przemawiać do kultur naszego świata. Garris i jego żona Jan są starszymi przywódcami w Living Waters Church w Medford, stan Oregon, i mają dwoje dorosłych dzieci: Annę i Davida.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

