Eileen Fisher – Studnie Zbawienia Rozleją się Po Całym Narodzie

27 Gru

Od Steve’a Shultza:

Ludzie naprawdę lubią takie słowa prorocze, które przekazuje Eileen Fisher…są pełne życia i zachęty. Niech to najnowsze słowo Eileen przyniesie nam zachętę w tym wszystkim, co Bóg ma dla nas w nadchodzącym roku.

Błogosławieństwa,

Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

 

 

Eileen Fisher

Studnie Zbawienia Rozleją się Po Całym Narodzie

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 6 listopada 2012 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„Wysłałem Ci Moją Prawdę”

„Prosiłem niektórych z was, żebyście wzięli swój krzyż i naśladowali Mnie. Ale nie zrozumieliście. Sądziliście, że Ja zostałem ukrzyżowany razem z wami. To po co miałbym was prosić, żebyście brali swój krzyż i naśladowali Mnie. Prosiłem was, żebyście wzięli swój krzyż i naśladowali Mnie, żebym wam mógł pomagać nieść wasz krzyż; żeby Moja siła została wam dana, kiedy wasza siła się wyczerpie. Ja cię posilę przez Mojego Ducha. Przyszedłeś i pokazałeś Mi swoją skruchę. Nie odwrócę się od skruszonego naczynia, ani nie odwrócę się od złamanego serca. Przyszedłem, żeby uzdrowić złamane serca i wypuścić jeńców na wolność.

„I teraz mówię: Zacznij działać jak ktoś, kto został uwolniony. Zacznij działać w wierze, przyjmuj swoją wolność. Wiedz, że Ja nie jestem tym, kto przydziela zadania, Ja Jestem Tym, który przychodzi i stoi przy tobie. Kiedy twój krzyż wydaje ci się ciężki, pozwól Mi go ponieść, a także ponieść ciebie.  To, co umiera na krzyżu to cielesność, ale w tym samym czasie duch jest wzbudzany z martwych. Twój duch zostaje uwolniony i żyje, i wtedy twój duch dowiaduje się, że wszystko jest możliwe dzięki Mnie, który posilam twojego ducha. Wiedz, że Ja posilę twojego ducha. Ja nie przynoszę zamętu, potępienia, ostrego napomnienia. Ja nie przynoszę surowego napomnienia. Ja nie przyszedłem do ciebie i nie powiedziałem: ‘Weź się w garść!’

„To nie jest z Mojego Ducha, to nie jest z Mojego serca, to nie był Mój zamiar. Ja posłałem Mojego Wspomożyciela. Ja posłałem Mojego Przyjaciela. Ja posłałem Mojego Pocieszyciela. Ja posłałem Moją Prawdę, bo Ja nie będę miał armii, która zwycięża stosując terror. Ja będę miał armię, która będzie zwyciężać w bojaźni; w bojaźni przed Królem królów, który przychodzi. Kiedy On przychodzi, przyciąga swoją własność do siebie i bierze ją, i przedstawia Ojcu, aby Ojciec mógł ich zapieczętować swoją miłością i przyjąć ich. Ja nie przyniosłem ci ducha lęku. Ja nie przyniosłem ci ducha rozczarowania.

„Moja Ręka Działa w Twoim Narodzie w Cudowny sposób”

„Nie było Moim zamiarem doprowadzenie cię do zamętu i uczucia zagubienia. Doprowadziłem cię do siebie, żeby cię chronić, uzdrawiać, dawać ci zrozumienie. Ja umarłem, żebyś ty mógł żyć w obfitości. Wybierz obfite życie w Moim Duchu. Nie patrz na człowieka. Nie szukaj odpowiedzi u człowieka. Nie szukaj posilenia w człowieku, ale szukaj ręki Pana, twojego Boga. Słabość ręki człowieka łatwo pokonać. Chcę, żebyś zrozumiał, że Moja ręka może być delikatna, jeśli potrzeba delikatności.

„Moja ręka może stać się silna jeśli trzeba wyprowadzić Moją własność. Jestem w stanie być wszystkim dla Mojego ludu. Ja biorę dziecko i delikatnie, bardzo delikatnie podnoszę je do Mojego Ojca i przemawiam słowami błogosławieństwa na przyszłość. Biorę ludzi w każdym wieku i umieszczam ich pod sobą i trzymam ich, i śpiewam nad Moimi świętymi, bo mogę ich błogosławić. Ja sprawiam, że młodzi mężczyźni, którzy osłabli i są znużeni – powstaną i na nowo będą biec w Mojej sile. Biorę Moje kobiety i obdarzam je czcią, honorem i szacunkiem, żeby ich imiona były błogosławione, ponieważ powołałem je, aby były błogosławionymi kobietami.

„Zrozum, że Ja jestem Bogiem delikatności. Ja jestem też Bogiem mocy i potęgi. Mogę być wszystkim, co potrzebne do uratowania i zbawienia Mojej własności. Nie patrz na człowieka, ale patrz na Mnie, Pana, twojego Boga, bo Moja ręka działa w twoim narodzie w cudowny sposób”, mówi Pan, twój Bóg.

„Usłyszysz cudowne świadectwa o działaniu Pana. Zatańczysz na ulicach i zaśpiewasz, i ogłosisz: ‘Wszystko jest dobrze!’ Powiem do ciebie: Śpiewaj to w wierze, śpiewaj to, gdy jesteś sam, oznajmiaj to, ogłaszaj to, i tak się stanie: Wszystko będzie dobrze, ponieważ studnie zbawienia rozleją się na nowo w twoim narodzie. Ja sprawię, że miejsca, które były suche otworzą się pod Moim panowaniem. Zstąpię i będziesz słyszeć: ‘Chodźmy do świątyni Pana, naszego Boga i zanurzmy się w studni naszego zbawienia’”, mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

 

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

