Chuck Pierce – Słowo Prorocze: Koła się Toczą!

20 Sty

Od Steve’a Shultza:

Właśnie zakończyliśmy naszą Konferencję „Co Bóg Mówi na Rok 2013?” I chociaż nie mogłem być na niej obecny osobiście, to wiem, że poselstwa były niesamowite! Mój dobry przyjaciel Chuck Pierce dzielił się głębokim objawieniem na nowy rok. Tutaj jest jedno z ostatnich słów proroczych wypowiedzianych podczas jego ostatniego prorokowania… to słowo cię zachęci do parcia naprzód.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

 

 

Chuck D. Pierce

Słowo Prorocze: Koła się Toczą!

Nowa Droga Przełomu!

Drodzy Zwycięzcy, oto najnowsze słowo, które zachęci was do parcia do przodu:

„Zaczynam wprawiać koła w ruch i mam zamiar przewrócić to, co w ostatnim sezonie stanęło na twojej drodze. Zaczynam wprawiać koła w ruch i mam zamiar zrobić drogę i utorować drogę dla ciebie, żebyś po niej przeszedł. Przesuń się szybko za Mnie, bo teraz rzeczy wytoczą się z nieba. Albowiem przerzuciłeś swoje troski na Mnie, więc teraz koła toczą się w twojej sprawie i otwierają ci drogę.

„Po drodze są chwile na odpoczynek i mam przekąski przygotowane dla ciebie, ale nie zatrzymuj się do czasu, aż zobaczysz Mój stół. I nie bój się, wiele razy Mój stół będzie przygotowany w obliczu wroga. Jedz i wieczerzaj ze Mną, a twój przeciwnik będzie musiał nawet zrezygnować z łupów, które są w jego domu.

„Zdejmuję płaszcz odrzucenia z Mojego ludu. Już nie będziecie się obawiali odrzucenia. Czy będziecie chodzić, czy siedzieć, użyję was do przesądzenia o tym, kto otrzyma Moją łaskę, a kto wybierze Mój sąd. Zdejmij swój stary płaszcz odrzucenia i załóż zbroję chwały, którą zachowałem dla was, żebyście w niej chodzili.

„Moje żniwne pola mają dwie warstwy. Dlatego należy usunąć nieprawość z ziemi, a kiedy nieprawości już nie będzie, zaczną rosnąć nasiona, które zasiałeś. Otwórz oczy, bo Ja cię użyję tak, jak kiedyś Judę, który zaorał pola obsiane w poprzednich pokoleniach. Twój Odkupiciel już jest i zaplanował pole dla Ciebie. Ale plonu jeszcze nie ma.

„Patrz uważnie, bo nowe uprawy już kiełkują i na własne oczy zobaczysz jak kołyszą się na wietrze, i powiesz: ‘Jestem gotowy, aby wejść z moim Odkupicielem’. A to, co w poprzednim sezonie nie zostało odkupione, całymi naręczami zbierzesz w tym sezonie.

„Dźwięk, który zrobił na tobie takie wrażenie, że poddałeś się w służbę niewoli swojego rodu, Ja powiadam, że uwolnię cię od tego dźwięku. Co do twoich strategii majątkowych, to Ja odkryję te strategie; a tam, gdzie były ręce niosące uzdrowienie, Ja namaszczę te ręce; a gdzie były zdolności literackie, sprawię, że będziesz pisać, co spowoduje, że nawet wyuczeni zostaną ożywieni. Moje odkupieńcze dary ożyją w Moich ludziach w tym sezonie.

„Bo ty już zgodziłeś się na ubóstwo i zgodziłeś się na niedostatek, zgodziłeś się na niemoc. Ale Ja powiadam, że w Moich ludziach narasta okrzyk „DOTĄD!”. I kiedy Ja go usłyszę, wtedy to, co już zasialiście – ożyje. Bo na przestrzeni wieków zmieniałem powołanie Moich ludzi i powoływałem ich do osiągnięcia Mojego celu. Ja powiadam wam, że wasze powołanie się zmienia i Niebo wyzwala nowe powołanie do nowych pól – powołanie do orania i powołanie do oglądania tego, co zostało zasiane w ciągu ostatnich 50 lat. „

Chuck D. Pierce
Glory of Zion International Ministries
Email: chuckp@glory-of-zion.org

Charles D. „Chuck” Pierce usługuje jako Przewodniczący Global Spheres, Inc. (GSI) w Corinth w stanie Teksas. Jest to służba apostolska i prorocza, która jest używana do gromadzenia i mobilizowania na świecie Tryumfalnej Rezerwy uwielbienia (worshipping Triumphant Reserve). GSI pomaga też innym służbom, uczestniczy w regionalnych i krajowych spotkaniach rozwijając nowe paradygmaty Królestwa. Chuck usługuje także jako Przewodniczący Glory of Zion International Ministries (Międzynarodowej Służby Chwała Syjonu), która skupia Żydów i pogan. Jest znany ze swojego dokładnego daru proroczego, który pomaga obrać kierunek narodom, miastom, kościołom i poszczególnym osobom, i zrozumieć czasy i sezony, w których żyjemy. Chuck i jego żona Pam mają sześcioro dzieci i siedmioro wnucząt. Jest on autorem ponad 20 książek, takich jak bestselery: Possessing Your Inheritance, The Future War of the Church, The Worship Warrior, God’s Unfolding Battle Plan, Interpreting the Times, Redeeming the Time i Time to Defeat the Devil.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

