Kim Clement – PYTON cz.1

23 Sty

Wielu z was wie, że kilka tygodni temu modliliśmy się o mojego drogiego przyjaciela Michaela Babina, który jest biskupem i pastorem kościoła w Oceanside w Kalifornii. Widziałem na własne oczy jak został zaatakowany przez duszącego ducha wróżenia. Jego syn musiał zawieźć go do szpitala. Dla tych, którzy go nie znają podaję informację, że Michael ma prawie siedem stóp wzrostu i waży niecałe 280 funtów. Kilka tygodni temu doznał trzech ataków serca. Jego serce pracowało w 10% kiedy to się stało, a ostatni atak miał miejsce gdy próbował wejść do sali intensywnej terapii. Zwrócił się do swojego syna i powiedział: „Nie sądzę, że mi się uda; żegnaj.” Dostałem telefon w tej sprawie gdy wracałem do domu z Nashville.

Podczas usługi w tamten weekend w Nashville, zacząłem odczuwać bóle serca, bóle w klatce piersiowej i brak tchu. Nie przejąłem się tym za bardzo, bo nigdy nie miałem tego rodzaju problemów. Mam bardzo zdrowe serce i podczas badań kontrolnych powiedziano mi, że serce i wszystkie pozostałe narządy są w bardzo dobrym stanie. Ale to mi dokuczało cały dzień podczas pobytu w Nashville, nawet na scenie. W poniedziałek podczas podróży do domu, kiedy mieliśmy międzylądowanie w Dallas, dowiedziałem się, że mój przyjaciel został zabrany do szpitala. Trzykrotnie przeżył śmierć kliniczną i był resuscytowany. Obłożono go lodem i był w śpiączce. Rokowania były niepomyślne. Jak wiecie, lekarze nigdy nie dają pozytywnych prognoz, ponieważ widzieli bardzo dużo trudnych przypadków. Tak więc tym negatywnym prognozom poddała się cała rodzina, której w dodatku powiedziano, że nawet jeśli on z tego wyjdzie, to nie będzie mógł chodzić. Lekarze powiedzieli, że prawdopodobnie miał kilka udarów i jego mózg najprawdopodobniej umarł.

Kiedy mi o tym powiedzieli, ja odpowiedziałem: „Najlepsza rzecz, jaką mogę zrobić to prosić Pana, żeby mi pokazał jakie będzie rozwiązanie tej sytuacji.” On MOŻE dostarczyć informację z przyszłości, żebyśmy modlili się skutecznie. Pomyślałem o kilku proroctwach, które Michael otrzymał przeze mnie i zacząłem używać ich do staczania DOBREGO BOJU. 1 Tymoteusza 1:18 mówi: „Ten nakaz ci daję, synu Tymoteuszu, zgodnie z proroctwami, które były ci dane, żebyś przy ich pomocy staczał dobry bój.” Michael Babin wiele razy ze mną podróżował, kiedy pracowałem w Detroit, i w tamtych latach otrzymał kilka proroctw o swojej przyszłości. Przypomniałem sobie jedno szczególne proroctwo o tym, że będzie usługiwał znanemu koszykarzowi (Michael Babin grał kiedyś zawodowo w koszykówkę). Zacząłem się modlić, przywołując te proroctwa i zacząłem staczać dobry bój. Co to znaczy „dobry” bój? Greckie słowo dobry to „agathos,” które znaczy „uczciwy, prawy” bój. Wierzę, że to znaczy, że twój bój musi być prowadzony przy użyciu właściwej broni. Tą szczególną bronią, do której odwołuje się Paweł to słowo prorocze. W następnym wersecie 1 Tymoteusza 1:19 Paweł kontynuuje mówiąc: „…zachowując wiarę i dobre sumienie. Niektórzy je odrzucili i stali się rozbitkami w wierze.” Walczyć o czyjeś życie oznacza, że wchodzisz na pole bitwy z bronią odpowiednią przeciw danemu wrogowi. Wielu ludzi nie rozumie, że nasz przeciwnik wie czy masz miecz, który jest wystarczająco ostry, aby go zniszczyć. Zwykłe wtargnięcie na pole bitwy bez objawienia od Boga może być dla ciebie niebezpieczne i spowodować, że staniesz się rozbitkiem w wierze. Ja miałem broń, która, jak wierzyłem, mogła pomóc powrócić mojemu przyjacielowi do życia i pełnego zdrowia.

W tym czasie Bóg przemówił do mnie i powiedział, żebym poinformował rodzinę, że w ciągu 24 godzin Michael zacznie się poruszać i odzyska przytomność. I tak właśnie się stało! Rodzina sprawdzała stan jego umysłu zadając mu pytania. Michael, były koszykarz zawodowy, pytany o różne zespoły i graczy odpowiadał prawidłowo i z właściwym sobie poczuciem humoru. Na intensywnej terapii był przez pięć dni, ale teraz lekarze przenieśli go z tej sali.

Po następnych 24 godzinach wysłałem słowa objawienia do jego syna, Gabriela, który z kolei walczył z każdym negatywnym raportem, wypowiadając te słowa do ucha Michaela. Na początek Gabriel krzyczał to, co usłyszeliśmy od Boga – „WRÓCISZ!”

Zmagałem się z duchem pythos/wróżenia i w tej godzinie ten duch dusi wiele narodów, rodzin, relacji i przedsięwzięć. Nie jestem osobą, która ciągle poszukuje demonów, nie robię tego. Ale tu jest realny wróg, który szuka kogo by pochłonąć, a gdy chce to zrobić, musi podejść blisko do ofiary.

W ciągu 24 godzin Michael zaczął mówić i oczywiście było wielkie świętowanie. Lekarze byli zdumieni. Zaczęli go nazywać „Cud Babin” ponieważ zanegował wszelkie prognozy, jakie mu dawano. Moja rodzina i ja pojechaliśmy do San Diego z wizytą, i po uściskach i łzach jego rodzina opowiedziała całą historię i muszę wyrazić moje uznanie dla ich wiary. Powiedzieli, że za każdym razem, kiedy wysyłałem słowo, ono łamało moc każdego rokowania, które otaczało jego łoże śmierci. Musicie zrozumieć, że w tym czasie, słowo prorocze ma zasadnicze znaczenie, ponieważ dostarcza WIARĘ. Kluczem jest wiedzieć jakie działanie masz podjąć, i powołać się na wszelką obietnicę, którą Bóg dał w przeszłości.

Słowo wróżenie to „pythos” wywodzące się od słowa pyton. Pyton jest niejadowitym wężem, który zabija swoją ofiarę ściskając ją, powodując duszność i usuwając z niej dech. On zaciska się wokół swojej ofiary powodując śmierć. Pyton ma słaby wzrok i ograniczony słuch, tak jak diabeł. Używając swojego rozwidlonego języka wyczuwa zapach. Poruszając tym językiem zbiera na niego substancje chemiczne zawieszone w powietrzu i pył. Im więcej jest pyłu, tym łatwiej wyczuwa ofiarę. Pył mówi o ciele.

Co robi pyton? Pyton połyka swój posiłek zaczynając od głowy ofiary. To wszystko jest ważne, żebyśmy to zrozumieli. Taka jest natura wróżenia. Kiedy za Pawłem i jego zespołem chodziła kobieta, która miała  „ducha wróżenia,” oni byli nieświadomi tego ducha. Chodziła za nimi przez wiele dni głosząc: „Ci ludzie są sługami Boga najwyższego, którzy przyszli pokazać nam drogę zbawienia!” To, co mówiła było zgodne z prawdą – słowa były właściwe – ale duch (albo tchnienie) był zły. Dopiero po wielu dniach tych komplementów i pochlebstw, które brzmiały dobrze dla uszu, w Pawle narosło zniecierpliwienie i w końcu rozprawił się z tym duchem. 2 Piotra 2:18-19 mówi: „Bo kiedy wypowiadają napuszone i puste słowa, nęcą przez żądze cielesne, przez lubieżność tych, którzy dopiero co uciekli od tych, którzy żyją w błędzie. Podczas gdy obiecują im wolność, sami stają się niewolnikami zepsucia: bo komu ktoś ulega,  przez tego jest prowadzony w niewolę.”

Ten duch, żeby cię udusić, musi podejść blisko ciebie; więc robi to zawierając z tobą znajomość. Jest też zwany duchem znajomym, spoufalonym (w ang. a familiar spirit)[1]. Ten duch jest poważną sprawą i działa dlatego, że ludzie są go nieświadomi i nie wiedzą jak on działa. Kiedy wiesz, jesteś w stanie go wykryć i pozbyć się go. To ważne, żeby to zrozumieć.

Oto wzór wróżenia: 1. Zaznajomić się 2. Zrównać się 3. Zneutralizować

Duch „spoufalony” taki właśnie jest; pragnie być postrzegany jako ktoś bliski lub rodzina. Dlaczego Jezus nie mógł uczynić wielu cudów w swoim rodzinnym mieście? Poufałość. Ten spoufalony, swojski duch w Nazarecie dosłownie dusił dar w Jezusie. To poważna sprawa. Kiedy ten duch jest na osobie, społeczności, kościele czy narodzie, zacznie dusić dary przez niewiarę, która pochodzi ze spoufalenia. Jednym ze sposobów w jaki ten duch podchodzi do narodu jest zalegalizowanie zła i nazywanie zła dobrem. Przejdźmy do pojedynczego człowieka. Kiedy człowiek przekonuje siebie, że cudzołóstwo lub grzech seksualny jest usprawiedliwiony, z jakiejkolwiek przyczyny, wówczas ten duch zbliża się do tej osoby, ponieważ ona go przyjęła i pozwoliła, aby stał się jej “rodziną.” To samo dotyczy kłamstwa, pijaństwa itd. Popełniamy błędy i ważne jest, żeby zrozumieć, że nie mówię tu o sytuacji, kiedy ktoś się potknie, ale wskazuję na to, co Paweł nazywa „praktykowaniem” grzechu. Sądzę, że aby dojść do praktykowania grzechu, dana osoba musi „żyć według ciała”. Nie jesteśmy doskonali, potykamy się i grzeszymy, ale to nie znaczy, że „postępujemy według ciała.”

Galacjan 5:21 mówi o “uczynkach ciała” i określa kilka rzeczy, które będą nam pomocne. Paweł występuje przeciw tym „uczynkom ciała” i nazywa je. Potem mówi: …Ci, którzy CZYNIĄ takie rzeczy, nie odziedziczą Królestwa Bożego.” Słowo „czynią” to po grecku prasso i oznacza praktykować, czynić wielokrotnie lub nawykowo. Lekarz praktykuje medycynę. Co to znaczy? To znaczy, że wpływa na życie innych poprzez swoje praktykowanie medycyny. Grzechu nie należy lekceważyć w żadnej postaci, ale jestem świadomy, że bez względu na to za jak potężnego chrześcijanina możesz uchodzić, będziesz popełniać grzechy, a radością płynącą ze zbawienia jest to, że możesz mieć przebaczenie. Jednakże ciągłe wykroczenia sprawią, że w końcu staną się nawykiem i z pewnością wpłyną na życie innych. Widziałem kaznodziejów, którzy ze świętych kazalnic głosili z gniewem w swoich sercach, na obliczu i w mowie, potępiających grzech i grzeszników, i było dla mnie oczywiste, że żyją głęboko w grzechu. Kiedyś przeczytałem powiedzenie: „Ponieważ ja jestem zły… ty jesteś zły.” To znaczy, że ponieważ ja praktykuję zło, u wszystkich innych widzę złe rzeczy… nawet jeśli ich nie ma. Ich grzech WPŁYWA na innych ponieważ usługują tym cennym ludziom z gniewem i goryczą.

Jeśli Duch Święty nie usługuje i nie tcha na ludzi, zrobi to coś innego. Boże tchnienie, które powinno przepływać przez Boże sługi to greckie słowo Psucho –”Duchowe tchnienie” i Zoe-Pneuo – „OŻYWIAĆ.”

Wiele kościołów znajduje się pod zaklęciem wróżenia z powodu swojego spoufalenia, ludzie są ogłupiani i wmawia się im, że ponieważ kazanie brzmi dobrze i jest dobre, to jest w porządku. Nie jest tak. To znaczy, że niekoniecznie musisz przyciągać tego ducha swoją cielesnością, ale możesz być pod wpływem kogoś Z KIM CZUJESZ SIĘ BEZPIECZNIE. Bob Mumford powiedział kiedyś: „Jeśli mam różyczkę, ale powiem ci, że mam świnkę, to co złapiesz?” Jeśli jesteś częścią kościoła i nie jesteś tam „ożywiany” – wyjdź! Czy to znaczy, że masz się stać podejrzliwym i chodzić wokoło oskarżając wszystkich? Absolutnie nie! Ale bądź świadomy, obserwuj i módl się.

Czasami członkowie rodziny mogą zneutralizować twój dar z powodu spoufalenia.

NEKROMANCJA jest metodą wróżenia przez rzekomą komunikację ze zmarłymi. Jest nazywana czarną magią. Tu nie chodzi o kolor skóry, ale ciemność. Nekro – mancja. Mancja wywodzi się od słowa „mantic”, które pochodzi od słowa „mantis – modliszka,” chodzi o długie odnóża modliszki, ułożone JAKBY DO MODLITWY. Tak więc duch spoufalony, pokrewny wróżeniu, podchodzi do ciebie w postawie fałszywej pobożności, aby cię złapać w pułapkę.

CIĄG DALSZY NASTĄPI… w 2 części będę nauczał jak oprzeć się temu duchowi czarów w swoim życiu.


[1] familiar albo animal spirit to także nazwa ducha pod postacią zwierzęcia towarzyszącego czarownicy (Wielki Słownik Angielsko-Polski PWN Oxford 2007 str.426; – przyp. tłum.)

Skomentuj

