Chuck D. Pierce – Podnieś Swoje Oczy!

27 Sty

Drodzy Święci!

To jest sezon, w którym musimy kontynuować ogłaszanie, że nasze błogosławieństwa są w drodze! W troskach codziennego życia nie pozwólmy sobie utracić z pola widzenia Autora i Dokończyciela naszej wiary na rzecz okoliczności i przeszkód wokół nas. To najnowsze słowo zachęci cię, żebyś podniósł swoje oczy i ujrzał rzeczy w nowy sposób!

„Podnieś swoje oczy! Podnieś swoje oczy! Twoje odkupienie jest już tak blisko, że potrzebujesz jeszcze tylko, żebym Ja przeszedł w twoim imieniu. Podnieś swoje oczy i zobacz! Bo patrzyłeś na jeden plan i w jednym kierunku.  Kiedy podniesiesz swoje oczy, pokażę ci linię horyzontu, która jest ustanowiona dalej niż widziałeś ją w przeszłości.  Podnieś swoje oczy, bo twoja pomoc jest w drodze.

„Bo wszystkie błogosławieństwa w duchowych miejscach, które wam dałem, wielu z was mogło zapomnieć, co wam mówiłem. I wiele [błogosławieństw] zostało ukrytych przed jednym pokoleniem, ale już jestem gotowy żeby je objawić w drugim pokoleniu.  Więc podnieś swoje oczy, bo ponad tobą, gdzie zasiadam w okręgach nieba, jestem gotowy, żeby objawić ci to, czego nie mogłeś zobaczyć nawet w tym roku, który się właśnie skończył.

„Bo dar jednego pokolenia zacznie przechodzić do następnego.  Kiedy to się stanie, to pokolenie stanie się tylną strażą dla tych, którzy wychodzą na pierwszą linię frontu.  Przygotuj się, bo ruch się już zaczął i niebo wkracza w ziemskie realia, i Moi ludzie zaczynają się poruszać w nowym kierunku z objawieniem.

„Jest dźwięk, który przynoszę.  Bo mam ludzi, którzy wykreują wiatry niezbędne do przearanżowania wielu wydarzeń na ziemi. Obserwuj przearanżowanie wydarzeń. Wydarzenia, które nie mogły być połączone, będą połączone. To, co nie mogło być spenetrowane, zostanie otwarte. To, co nie działało – zostanie zreorganizowane.  Przynieście na ziemię dźwięki, które sprawią, że rzeczy zostaną zburzone, inne rzeczy będą przebudowane, a niektóre powstaną i objawią moc, której niebo nie zademonstrowało jeszcze w poprzednim sezonie.  Niech niebo będzie widoczne w ziemskich realiach i niech Mój lud wyjdzie w tryumfie.

„Nabyłem prawo do dróg/sposobów w ziemskich realiach, i te drogi/sposoby nie były jeszcze używane. Ale teraz wzbudzam ludzi i daję im prawa do dróg/sposobów, które powinny zostać otwarte. Idź! Mam prawo do tej drogi, i utorowałem drogę dla wielu, aby weszli do nowego miejsca.”

Podczas prorokowania widziałem, jak na oczy Bożego ludu została nakładana maść.  Pan pokazał mi, że w przeszłości byliśmy zniechęceni tym, co widziały nasze oczy, bo nasze oczy widziały przemoc, nieczystość. Duch Pana kontynuował: „Wprowadzam wiatr do ziemskich realiów, który roznieci olej i namaszczenie, żeby namaścić dzisiaj wzrok Mojego ludu.  Juda idzie pierwszy, i dźwięk (chwały) stwarza maść do uzdrowienia oczu Mojego ludu. Niektórzy z was mają problem z wymazaniem z pamięci niektórych obrazów, które widziały wasze oczy. Jest dzisiaj namaszczenie do uzdrowienia głębokiej pamięci, odzwierciedlającej to, co widziałeś, a co nie było zgodne z moim planem. Pozwól, żeby dźwięk uwielbienia uzdrowił twój wzrok.”

Kliknij TUTAJ, żeby obejrzeć to i inne proroctwa na wideo. Odwiedź naszą stronę www.gloryofzion.org.

Błogosławieństwa,

Chuck D. Pierce

Skomentuj

