Garris Elkins – Wizja Jego Światła, Które Oświeca

31 Sty

Znajdujemy się akurat w takim momencie, w którym Kościół jest wprowadzany do nowego miejsca. Tylko niewielu z nas zna tę nową pozycję. Coś się zmienia. To nowe miejsce nie jest jeszcze w pełni określone, ale stanie się to bardziej widoczne z każdym mijającym dniem, w którym szukamy Bożego oblicza.

Kiedy modliłem się o zrozumienie tego przemieszczenia, zobaczyłem obraz. W tym obrazie staliśmy w ciemnym pokoju. Czułem, że to był pokój przemiany. Czułem, że ktoś stoi koło przełącznika światła, który kontrolował poziom światła docierającego do pokoju.

Kiedy podkręcał włącznik, poziom światła w pokoju się zwiększał. W tym półmroku osoby będące w tym pokoju mogły widzieć przedmioty znajdujące się wokół nas. Rzeczy, które wydawały rozmyte przy niskim poziomie oświetlenia teraz zaczęły nabierać kształtu. Kiedy pokój był już w pełni oświetlony, można było zobaczyć cztery przedmioty – skrzynię, łódź, miecz i czasopismo.

Zobaczyłem Skrzynię Minionych Metod

Kiedy popatrzyłem na pokój, pierwszym przedmiotem, który ujrzałem była skrzynia. Wyglądała jak taka starodawna drewniana skrzynia, z jaką podróżowało się parowcem sto lat temu. Na wierzchu tej skrzyni znajdowała się duża etykieta z napisem „Przeminęło.”

Bóg pozwolił mi poznać, że pewne metody, których używaliśmy w służbie w przeszłości – już nie będą dłużej używane w przyszłości –już nie będą przydatne. Metody, które działały w przeszłości – dla niektórych stały się miejscem, gdzie wiara nie była potrzebna. Ta metodologia oparta na znanych metodach zostanie teraz zastąpiona przez ryzykowne kroczenie w wierze.

Zobaczyłem Łódź z Przebitym Kadłubem

W bocznej części kadłuba znajdowała się duża dziura, tuż poniżej poziomu zanurzenia w wodzie. Było oczywiste, że ta łódź nie mogłaby pływać po wodowaniu. Ta dziura nazywała się „Autopromocja.”

Autopromocja przebiła kadłub łodzi tam, gdzie służba stała się przemysłem. Normalnie przemysł potrzebuje promocji i reklamy, aby utrzymać się na rynku. Czułem smutek Pana w tej kwestii, kiedy powiedział do mnie: „Jeśli będę podwyższony – wtedy nie to, co robisz w moim imieniu – ale Ja sam przyciągnę wszystkich do siebie” Zacząłem pokutować z tego grzechu w moim sercu.

Zobaczyłem Miecz z Tępym i Wyszczerbionym Ostrzem

Ten miecz był duży, jak miecz średniowiecznego rycerza. Tępy brzeg miecza także był wyszczerbiony. Miałem wrażenie, że był używany do uderzania w przedmioty tępą stroną i uległ wyszczerbieniu, ponieważ utracił swoją zdolność do cięcia.

Wiedziałem, że ten miecz reprezentował Słowo Boże. Najpierw próbowałem zrozumieć co to znaczyło, ponieważ Słowo Boże jest określone jako „czynne, żywe i ostre.” Słowo Boże jest potężną bronią, więc dlaczego ten miecz nie ciął?

Powoli zaczynałem rozumieć co widziałem – to był obraz Słowa w bezużytecznych rękach, nie było to Słowo w swoim najczystszym sensie. Słowo w czyichś rękach uległo stępieniu, gdyż nie było używane. Zostało zastąpione przez nasze opinie o życiu, służbie i Królestwie. W wyniku tego łatwiej było próbować i używać miecza jako broni do nakłaniania ludzi do naszych opinii.

Sądzę, że Bóg prosi niektórych z nas, żeby kierowali się do tego nowego miejsca przez powrót do opartego na Słowie pojmowania życia i powołania. Kiedy te obrazy i słowa pojawiły się w moim umyśle, ostrze miecza zaczęło ulegać poprawie, aż błysnęło ostrością odbijając światło w pokoju.

Zobaczyłem Czasopismo Pokryte Kurzem

To czasopismo było zatytułowane „Zasady.” Pokrywała je warstwa kurzu. To czasopismo zasad nie było używane od długiego czasu. Zacząłem rozumieć, że zasady, które odkryliśmy w ostatnim sezonie stały się sloganami w naszym życiu w obecnym sezonie. Te zasady utraciły swoją moc, ponieważ nie były używane. Jedynie mówiono o nich, obserwowano je i zapisywano. Na tym czasopiśmie zasad osiadł kurz, ponieważ nie były one używane i nie miały kontaktu z naszym wewnętrznym człowiekiem.

Kiedy tak patrzyłem na ten już w pełni oświetlony pokój i to, co się w nim znajdowało, zdałem sobie sprawę, że Bóg powołał nas, żebyśmy wyraźnie widzieli i wprowadzali zmiany, które przyniosą obfitość i płodność w tym nowym miejscu. Wczesny Kościół nie kierował się przypuszczeniami, ani nie postępował według skomplikowanych i rozwiniętych długoterminowych planów. Żyli chwilą, w uzależnieniu od Boga, który oświetlał każdy ich krok. Ta zależność od Niego utrzymywała ich życiową przestrzeń jasną i czytelną, aby mogli swobodnie wchodzić do nowej i niezbadanej przyszłości wiary.

Boże Ojcze, zwróć światło swojego oblicza na naszą przestrzeń życiową. Pokaż nam ten nieporządek. Pokaż nam co mamy reaktywować. Daj nam się poznać w tym nowym miejscu, abyśmy mogli posuwać się do przodu, do pełni światła Twojej obecności.

Garris Elkins, Senior Leader
Living Waters Church – Medford, Oregon
Email: info@prophetichorizons.com

Służba Garrisa Elkinsa – Prophetic Horizons, jest służbą nauczania, pisania książek i prorokowania poświęconą wzbudzaniu proroczego pokolenia, które wyposażone w głos z Nieba będzie przemawiać do kultur naszego świata. Garris i jego żona Jan są starszymi Przywódcami Kościoła Żywych Wód w Medford, w stanie Oregon, i mają dwoje dorosłych dzieci, Annę i Davida.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

