Jeszcze nie wiesz

28 Lu

 

Słowo wstępne znajduje się tutaj. Film pochodzi z bloga Moniki.

Komentarze 2 to “Jeszcze nie wiesz”

  1. córka króla 2 marca 2013 @ 00:27 #

    Bardzo dziękuje za ten film czułam sie jak bym była przed bozym tronem i słuchała jego przesłania własnie wróciłam kompletnie zdezorientowana co dalej z moim życiem powołaniem i wogóle zdajac sobie sprawe ze moja miłość do Niego nie jest taka jak bym chciała i trafiłam na ten film jest cudowny napełnił mnie taka nadzieją ze płakałam i smiałam sie jednocześnie dziekuje Bogu i Tob

Skomentuj

