Eileen Fisher – „Nie Bierz Odpadków, Ale Proś o Objawienie Rema”

8 Mar

Od Steve’a Shultza:

Powinniśmy zawsze szukać świeżego słowa rema i objawienia od Pana… W tym słowie przekazanym przez Eileen Fisher jest dużo objawienia rema. Duch na pewno przepływa przez nią i podoba mi się to, co ona tu mówi i mam nadzieję, że tobie też się spodoba.
Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

Eileen Fisher

„Nie Bierz Odpadków, Ale Proś o Objawienie Rema”

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 8 stycznia 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:
Usłyszałam jak Pan mówi: „Ukryję cię w fałdach Moich szat. Zdejmuję z ciebie zmęczenie bitwą. Teraz jest tak wiele zmęczenia bitwą.
„Pozwólcie Mi przyjść i zamieszkać wśród was. Pozwólcie Mi przyjść i przepływać przez was. Pozwólcie Mi wypływać z was strumieniami żywych wód w spokoju.”
Jezus powiedział: „Posłałem Go, Ducha Świętego, jako twojego Pocieszyciela, jako twojego Wstawiennika, jako twojego Przyjaciela, jako twojego Doradcę, jako twojego Nauczyciela, jako twojego Przewodnika. Pozwól Mu więc teraz przyjść i modlić się o doskonałą wolę Ojca Niebieskiego dla ciebie.”
On mówi: „Oddychaj. Oddychaj w Mojej obecności; po prostu oddychaj w Mojej obecności. Niech przyjdzie Mój pokój; po prostu zaproś Mój pokój. Mój pokój wam daję; nie tak jak świat daje. Mój pokój wam daję, daję go wam. Przyjmijcie Mój pokój.”

„Chcę Uwolnić Mój Lud”

Pan mówi: „Chcę złożyć w was depozyt. Chcę złożyć depozyt zadań, planów i celów. Bo Moje drogi nie są drogami człowieka, ani drogi człowieka nie są Moimi drogami. Poddaj się. Jestem Bogiem ognia, który wszystko trawi, i pochłonę to, co próbuje pochłonąć ciebie, i zaaresztuję to, co próbuje trzymać cię w niewoli. Zabiorę wszelki lęk przed wrogiem. Stanę wobec przeciwnika i powiem: ‘Wypuść Mój lud.’ To dzięki Mojemu Duchowi zostaną uwolnieni.” I słyszę jak Pan Mówi: „Na twojej głowie masz opaskę zamętu; a Ja w to miejsce nałożę ci koronę autorytetu. Dosłownie odczujesz jak ten zamęt odchodzi.”
Słyszę jak Pan mówi: „Jest tu duch depresji i Ja go gromię. Zmiażdżę depresję i sprawię, że odejdzie.” I On mówi: „Rozczarowanie – niektórzy z was byli rozczarowani nawet Mną. Nie bój się, bo Ja jestem Bogiem, który wie wszystko i Ja czytam w waszych sercach.”
Bo On mówi: „Ja przyszedłem uzdrowić złamane serca i wypuścić więźniów na wolność. Chcę uwolnić Mój lud. Nie umarłem po to, żebyś był trzymany w niewoli lęku. Ale umarłem po to, żebyś mógł uwalniać innych.
„Niektórzy z was zmagają się z gniewem. Wielokrotnie próbowałeś pozbyć się tego gniewu, ale tak naprawdę to jest to lęk przed utratą kontroli. To dlatego wybuchasz gniewem. Oddaj Mi teraz ten gniew, i pozwól Mi dojść do korzenia, do samego jądra, żebym go zabrał. Dziś wieczorem przyszedłem z Moją siekierą, żeby odciąć korzeń, aby gniew nie mógł rosnąć.”

„Proś o Objawienie Rema”

Pan mówi: „Nigdy nie myśl, że jest za późno na odpowiedź na modlitwy. Nigdy, nigdy, przenigdy nie myśl, że się spóźniam. Moi apostołowie tak myśleli, ponieważ ujrzeli Mnie na Krzyżu, pomyśleli, że zostali oszukani, zwiedzeni, i że umarłem, i wszystko jest za późno. Ale przecież trzy dni później ujrzeli pełnię prawdy. Bo Ja mówiłem im o Królestwie Mojego Ojca; a oni próbowali wziąć Królestwo Mojego Ojca i zasadzić je na ziemi. Ale poznania według ciała nie można połączyć z poznaniem według Ducha. Poznanie Ducha jest czyste i wzniosłe, i odbywa się na płaszczyźnie duch do Ducha. Otwórz teraz swojego ducha. Nie bój się, bo Ja teraz wleję olej do twojego ducha, żeby cię posilić. „Niektórzy z was się ukrywają – przed lękiem, przed porażką, przed ludźmi, brakami finansowymi, ukrywają się i ukrywają. Nie ukrywaj się. Płyń w Moim Duchu. Bo Ja chcę, żebyś się wzniósł i leciał na skrzydłach orła. I Ja chcę, żeby gołębica Mojego Ducha była tam w górze twoim towarzyszem. Chcę, żebyś się znalazł wciśnięty pomiędzy Moje Duchowe Poznanie a Moją Duchową prawdę,” mówi Pan twój Bóg.
„Proś o objawienie rema. Nie bierz odpadków, ale proś o objawienie rema. A Mój Duch wyzwoli je, bo z Nim współpracujesz”, mówi Pan twój Bóg.
Pan mówi: „Dziękuję ci za twoją wierność. Ponieważ byłeś wiernie poddany Mojemu Duchowi, mój Duch radośnie jest ci wierny.
„Mędrcy przynieśli srebro i złoto i, zdaję sobie sprawę, że wielu z was troszczy się i martwi o srebro i złoto. Ale nauczcie się tej lekcji, którą oni odebrali. Przedstawcie je Mnie, a potem, pozwólcie Mi zając się waszym biznesem. I mirra Mojej obecności – przedstawcie ją Mnie. Bo dlatego, że prezentujesz mirrę Mojej obecności, Moja obecność zaprezentuje mirrę Mojego Ducha ponad tobą, która będzie świeżym namaszczeniem z wonią Mojego Ducha.”

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church.

Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

