Eileen Fisher – „Zostań Potężnym Wojownikiem”

12 Mar

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 15 stycznia 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Słyszę jak Pan mówi: „Zapraszam cię do wejścia, ale zapraszam cię też do wyjścia. Zapraszam cię do Mojej obecności, abym cię potem mógł wysłać. Wyślę cię do płaczącego świata, który nie ma odpowiedzi. Wyślę cię do świata, który szuka celu. Bo wielu z Mojej własności szuka pozycji, podczas gdy Ja mówię: ‚Moje dzieci, nie szukajcie pozycji, ale Mojej mocy.’ Bo w Mojej mocy jest moc z Krzyża, a kiedy płyniesz w mocy Mojego Krzyża, zobaczysz jak dotykam tych, którzy zostali zranieni oraz tych, którzy Mnie szukali.

„Śpiewaj o Mojej Krwi. Ogłaszaj Moją Krew. Ogłaszaj Moją świętość – to spowoduje uzdrowienie świętych złamanych na duchu i grzeszników, którzy szukają nadziei i odpowiedzi. Zaproponuj im Moją Krew, zaoferuj im czystość, zaoferuj im zdrowy rozsądek. Zaoferuj im obecność, do której będą mogli pobiec za każdym razem, kiedy znajdą się w trudnej sytuacji – wejście do Mojej obecności i znalezienie pomocy. Zaoferuj im śmiałość  Mojej Ewangelii. Zaoferuj im Moją obecność, w której mogą się zwrócić do Mnie a nie do człowieka. A kiedy zwrócą się do Mnie, zamiast do człowieka, to Ja postawię na ich drodze właściwego człowieka.

„Bo ludzie są zranieni (święci są złamani na duchu), i Ja widzę Moich ludzi na ziemi jako zranioną armię. Niektórzy się ukrywają ze wstydu. Niektórzy się ukrywają z powodu zamętu. Niektórzy się ukrywają z powodu rozczarowania i odrzucenia. A Ja mówię: ‚Podejdź śmiało do tronu łaski.’ Doświadcz uzdrowienia: ciała, umysłu, duszy i ducha. Bo Ja wylałem Moje namaszczenie, które łamie jarzmo opresji. Wylałem namaszczenie, które uwalnia więźniów. Wylałem Moje namaszczenie, żeby zapieczętować cię na dzień zabawienia.

„Wiedz, że szukam armii, która będzie złożona z potężnych wojowników, którzy będą chodzić w mądrości. Nie będą szukać znaków i cudów, nie będą szukać pozycji ani tytułu. Ale będą pragnąć wywyższenia i uwielbienia Mojego imienia.

„Módl się, żebyś w tym roku doszedł do pełni zrozumienia mocy Mojego imienia. I kiedy to zdobędziesz i to zrozumiesz, nie odczujesz żadnego lęku. Bo śmiało staniesz w imieniu Jezusa. I ujrzysz tę samą moc, którą widzieli Moi uczniowie, i kiedy stanęli z boku, wtedy Moja moc mogła popłynąć. Nawet ich cień przynosił uzdrowienie. Cień z przebywania w Mojej obecności przynosi uzdrowienie.

„Szukam tych, którzy jak cień będą podążać za Moimi myślami. Szukam tych, którzy jak cień będą podążać za Mną i nauczą się Mojego serca, i nauczą się Mojego umysłu, i nauczą się Mojego Słowa. I w następstwie tego, staniecie się takimi cieniami nieba, które pokryją ziemię. Wiedzcie, że szukam tych, którzy przyjdą i zostaną wysłani przez Mojego Ducha,” mówi Pan, wasz Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

eileen_fisher_100px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church.

Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Jedna odpowiedź to “Eileen Fisher – „Zostań Potężnym Wojownikiem””

  1. Mon@ 15 Marzec 2013 @ 22:30 #

    Dokładnie tak jest!! 🙂

Skomentuj

