Chuck Pierce – „Wprowadziłem Cię w Nowy Sezon”

17 Mar

Od Steve’a Shultza:

To jest potężne słowo prorocze przekazane właśnie przez Chucka Pierce’a i Barbarę Wentroble. Cenię mojego przyjaciela Chucka Pierce’a i namaszczenie Issachara, które jest na nim do zrozumienia czasów i pór. Będziesz wielce pobłogosławiony i zachęcony tym słowem… naprawdę weszliśmy w nowy sezon.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

Chuck D. Pierce

„Wprowadziłem Cię w Nowy Sezon”

Juda: Miesiąc Świętowania Chwały w Roku Chwały!

Pan wyznaczył nam czas z wbudowanym błogosławieństwem, żebyśmy je ogłaszali i w nim chodzili. To jest jeden z powodów dlaczego kocham obchodzić Święto Pierwocin – słuchać objawienia, które Pan ma dla nas w danym miesiącu danego roku. Awiw jest hebrajskim określeniem na etap wzrostu zboża, kiedy ziarno osiągnęło już pełen wymiar. Żniwo było potrząsane przed Panem w tym miesiącu w Księdze Kapłańskiej 23:4-11:

Pascha i Święto Przaśników

„‘Te są uroczystości świąteczne Pana, święte zgromadzenia, które będziecie ogłaszać w ich oznaczonych czasach: W miesiącu pierwszym, czternastego dnia tegoż miesiąca o zmierzchu jest Pascha Pana, a piętnastego dnia tegoż miesiąca jest Święto Przaśników Pana. Przez siedem dni będziecie jedli przaśniki. Pierwszego dnia będzie dla was ogłoszone święte zgromadzenie; żadnej ciężkiej pracy wykonywać nie będziecie, lecz będziecie składać Panu ofiary ogniowe przez siedem dni. Siódmego dnia będzie święte zgromadzenie, nie będziecie wykonywać żadnej ciężkiej pracy.’”

Ofiarowanie Pierwocin

I przemówił Pan do Mojżesza tymi słowy: Przemów do synów izraelskich i powiedz im tak: Gdy wejdziecie do ziemi, którą ja wam dam, i będziecie zbierać żniwo, to snop z pierwocin waszego żniwa przyniesiecie do kapłana, a on dokona obrzędu potrząsania tym snopem przed Panem, aby zyskać dla was upodobanie. Nazajutrz po szabacie kapłan dokona nim obrzędu potrząsania.

Na Swojej Drodze Znajdziesz Ulgę i Ucieczkę!

W niedzielę 3 marca 2013 Duch Pana działał potężnie podczas naszego nabożeństwa. Barbara Wentroble i ja usłyszeliśmy, jak Pan mówi:

„Odetchnij i nie śpiesz się [zrób pauzę], i powiedz, że narasta w tobie westchnienie ulgi. Bo w przeszłości myślałeś, że ktoś cię wyprzedzi, ale mówię: „Odetchnij teraz z ulgą.” Jeśli odetchniesz z ulgą, wtedy przyjdę i pobudzę cię w nowy sposób.

„Bo stoisz nad rwącą rzeką, która wystąpiła z brzegów i powiadasz: ‘Nie wiem jak ją przekroczyć’. Mówię, że rozciągam linę. I nie bój się na nią wejść, bo przejdziesz po niej, a rwące wody znajdą się pod tobą, i znajdziesz się po drugiej stronie swojego zamieszania, w nowym zwycięstwie.

„Bo wiedz, że kiedy dzieci Izraela dotarły do Jordanu, było to w czasie, kiedy rzeka wylała, wiedz, że był to czas zniszczenia, i wiedz, że wtedy wydawało się, że nie ma przejścia. Ale wiedz, że Ja jestem twoim Bogiem i zawsze mam wyjście. Bo czyż nie powiedziałem, że zapewnię ci drogę ucieczki? I mówię, że w tym sezonie ucieszysz się widząc drogę ucieczki, którą przygotowałem dla ciebie. Nie patrz na drogę ucieczki, którą zapewniłem ci w przeszłości, bo wprowadziłem cię w nowy sezon.

„Razem ze Mną będziesz się śmiać z wroga, który myślał, że może zatrzymać Moich ludzi. W dniu kiedy wylała rzeka, w dniu, kiedy wydawało się, że doszło do zniszczenia, wiedz, że Ja mówię, iż jest to dzień objawienia. Bo ty nie będziesz zniszczony, ale otrzymasz objawienie, które ci przynoszę. I wyśpiewasz swoją drogę do nowego miejsca w tym nowym sezonie. Powstań więc w tej godzinie; raduj się, że Ja to czynię. Bo Ja sprawię, że będziesz się śmiać ze swojego wroga, który myślał, że może cię zatrzymać.

„Istnieją niewidzialne linie, których wróg nie może zobaczyć – to są linie, po których możesz chodzić i są drzwi, przez które możesz przechodzić, a wróg ich nie widzi. Nie bój się zrobić krok i chodzić po drodze, na którą cię powołałem, bo zwycięstwo w twojej sprawie już zostało odniesione!”

Pożegnaj się ze Starymi Formami Zaopatrzenia i Przyjmij Nowe Zaopatrzenie!

Kiedy wstałem dziś rano (10 marca 2013) i zacząłem szukać Pana, usłyszałem coś, co jak sądzę bardzo cię zachęci:

„To jest dzień wolności dla tych, którzy zdecydują się pożegnać ze starymi formami zaopatrzenia i bezpieczeństwa, a wejdą na drogę nieznanych oczekiwań i nagród. Bo Ja mam dla ciebie wiele nowych sposobów zaopatrzenia. Jestem kreatywny, bo jestem Stwórcą. Pokażę ci zatem jak stwarzać i zdobywać bogactwo. Pokażę ci zaopatrzenie, które jest ukryte.

„Jeśli Mnie uwielbisz – zobaczysz! Jeśli będziesz teraz szedł ze Mną, będziesz się uczył i zobaczysz Mnie na nowe sposoby. Nie ma znaczenia w jakim jesteś wieku, albo jak bardzo jesteś związany ze swoimi zwyczajami. Jeśli dziś zrobisz krok, nauczę cię w nowy, świeży sposób. Również będziesz słyszeć Mnie w nowy sposób, a dźwięk, który usłyszysz stanie się świeży i skieruje cię w stronę twojej przyszłości. Wejdź więc do wolności, którą mam dla ciebie teraz, i nie polegaj na wolności, której dotąd doświadczałeś. Podkuj buty i wejdź na drogę chwały, która czeka na ciebie dziś!”

Błogosławieństwa,

Chuck D. Pierce
Glory of Zion International Ministries
Email: chuckp@glory-of-zion.org
Website: glory-of-zion.org

Charles D. „Chuck” Pierce usługuje jako Przewodniczący Global Spheres, Inc. (GSI) w Corinth w stanie Teksas. Jest to służba apostolska i prorocza, która jest używana do gromadzenia i mobilizowania na świecie Tryumfalnej Rezerwy uwielbienia (worshipping Triumphant Reserve). GSI pomaga też innym służbom, uczestniczy w regionalnych i krajowych spotkaniach rozwijając nowe paradygmaty Królestwa. Chuck usługuje także jako Przewodniczący Glory of Zion International Ministries (Międzynarodowej Służby Chwała Syjonu), która skupia Żydów i pogan. Jest znany ze swojego dokładnego daru proroczego, który pomaga obrać kierunek narodom, miastom, kościołom i poszczególnym osobom, i zrozumieć czasy i sezony, w których żyjemy. Chuck i jego żona Pam mają sześcioro dzieci i siedmioro wnucząt. Jest on autorem ponad 20 książek, takich jak bestselery: Possessing Your Inheritance, The Future War of the Church, The Worship Warrior, God’s Unfolding Battle Plan, Interpreting the Times, Redeeming the Time i Time to Defeat the Devil.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

