Eileen Fisher – „Wywołuję Moich Generałów z Pustkowia”

24 Mar

Poniższe słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher dnia 29 stycznia 2013 podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Świętego Ducha na spotkaniu w Colorado Springs:

„Złóż wszystko w Moje ręce”, mówi Pan, „bo Ja mam plan – plan na przyszłość i plan na dobre rzeczy. Nie mam planów, żeby cię zranić, ale dać ci przyszłość.

„Podnieś swoją rękę w geście poddania. Podnieś swoją drugą rękę w geście uległości. Niech poddanie i uległość staną się namiotem ponad tobą. Jestem świętym Bogiem, który wymaga posłuszeństwa, w małych rzeczach, jak również w dużych rzeczach. Ponieważ przychodzisz i poddajesz się, wiedz, że rozpocząłem pracę, abym mógł zostać Królem dokonującym podboju.

Pan mówi: „Wszystko, co występuje przeciwko tobie, występuje też przeciwko Mnie. Weź swoją tarczę wiary. Staw czoła ognistym pociskom wroga. Przyszedłem, aby zdjąć z ciebie zmęczenie bitwą. Bo”, mówi Pan, „Ja wydam dekrety i uczynię deklaracje. Wystąpię i ogłoszę: ‘Jest napisane!’ A kiedy powiem: ‘Jest napisane’, wtedy wróg się pokłoni; bo wie, że Ja jestem Słowem, które stało się ciałem, i jestem Słowem, które stało się zmartwychwstałym Słowem.”

Śmierć Nie Będzie Miała Swojego Żądła

„Niech Moje zmartwychwstałe Słowo wykonuje pracę, do której zostało powołane. Niech Mój Duch wskrzesi Moje Słowo życia dla ciebie. Bo Ja przyszedłem tego wieczoru i przemówiłem do śmierci. I złamałem ją. Przerwę wykonywanie jej planów zamierzonych przeciwko tobie.

„Przyszedłem i powiedziałem: ‘Wypuść Mój lud – [przemawiam do] śmierci marzeń, śmierci wizji, śmierci wiary, śmierci nadziei, i śmierci radości.’ Powiadam: ‘Przyszedłem przynieść ci życie.’ Jesteś w zmartwychwstaniu, ale także zmartwychwstanie jest w tobie. Niech Zmartwychwstały wyjdzie z ciebie.

„Bądź mocny w poznaniu zmartwychwstania. Nie tylko od czasu do czasu, ale ogłaszaj to codziennie. Zmartwychwstałeś we Mnie, i dlatego, że zmartwychwstałeś we Mnie, we Mnie wszystko możesz uczynić. I Ja cię wzmocnię w procesie czynienia tych wszystkich rzeczy. Bo Ja widzę doliny i widzę góry, ale wiedz, że one dla Mnie są tym samym, bo Ja jestem Panem dolin i gór. Podniosę cię i ochronię pod Moimi skrzydłami. I żadna krzywda nie podejdzie do ciebie, ani nie wystąpi przeciwko tobie, bo Ja mam plany.

„Naucz się odpoczywać w Moich planach. Nawet kiedy widzisz plany uczynione przez człowieka, to wiedz, że Boża suwerenność może panować nad ludzkimi planami i zmieniać je. Faraon miał plan, a Mojżesz miał Boga. Ty masz [swojego] faraona, ale masz także Boga.

„Ogłaszam: ‘Niech powstanie Bóg, a moi wrogowie się rozproszą.’ Ogłaszaj: ‘Niech powstanie Bóg, a moi wrogowie się rozproszą.’ Tak, niech się rozproszą na północ, na południe, na wschód i na zachód, bo Ja nie jestem Bogiem dalekim. Jestem Zmartwychwstały, i zdecydowałem, że wskrzeszę wszystko to, co jest dobre wokół ciebie. Śmierć zostanie pozbawiona żądła, bo Ja odebrałem klucze śmierci i rozpuściłem je. I niosę autorytet zmartwychwstania.”

„Chcę, Żebyś Był Napełniony do Przepływu”

„Poddaj się. Poświęć się. Żyj w posłuszeństwie Mojemu Słowu, Mojej woli. I kiedy się poddasz, wzrośniesz w siłę, w poznanie i mądrość, bo Ja nie chcę, żebyś był tego pozbawiony. Ale chcę, żebyś był napełniony do przepływu, bo Ja jestem Bogiem obfitości.

„Przynieś Mi swoje ziarno, żeby Mój wiatr mógł je dotknąć – ziarno wiary, ziarno nadziei, – każde ziarno, aby nie było braków w twoim domu. Wszelkie ziarno.

„Wyznaj grzech, żebym mógł ci wybaczyć. Chcę rozmnożyć to ziarno, które jest w tobie i wokół ciebie. Nie mówię tylko o finansach, ale mówię o ziarnie wiary, bo chcę, żebyś zebrał żniwo – plon twojej wiary. Ja chcę żniwa.

„Przynieś Mi swoje ziarno wiary. Przynieś Mi swoje ziarno finansów. Przynieś Mi swoje ziarno zwątpienia. Przynieś Mi swoje ziarno choroby. Pozwól Mi zesłać Moje żniwo na wszelkie twoje ziarno, dobre czy złe. Bo Ja jestem Panem Żniwa”, mówi Pan, wasz Bóg. „Ja jestem miłującym Bogiem.”

Poniższe słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher dnia 19 lutego 2013 podczas jej cotygodniowej Szkoły Proroczej Świętego Ducha na spotkaniu w Colorado Springs, Colorado:

„Wybuchnę Ze Wszystkich Stron w Twoim Narodzie”

Pan mówi: „Wzywam Moich generałów z pustyni. Wzywam Moich oficerów z pustkowia. Wzywam Moich przywódców z pustyni. Bo na pustyni można się nauczyć wielu, wielu lekcji. Tych lekcji nie można się nauczyć w górach, a tylko na pustkowiu.

„Będziesz świadkiem poruszenia Mojego Ducha. I zobaczysz Go jak się unosi nad wszystkimi czterema rogami twojego narodu. Ale ujrzysz Go jak przychodzi i staje pośród twojego narodu. I odczujesz efekt fali. Ta fala wiatru nadejdzie, kiedy On przyjdzie i dotknie, bo Ja wybuchnę ze wszystkich stron w twoim narodzie.

„Bo Ja mam świątynie, które zostały przygotowane. A ludzie szukali i szukają Mojej Obecności. Wejdź do tej świątyni i przynieś ofiarę chwały. I wiedz, że Ja czekam i chcę, żebyś wszedł do tego sanktuarium. Śpiewaliście kiedyś: ‘Panie, uczyń mnie świątynią.’

„Odpowiedziałem na tę modlitwę. Ja wzywam uświęconych, żeby zgromadzali się razem, wywyższali Moje imię, a potem Ja ich wywyższę. Wiedz, że wejdę do domów, w których jest śmierć i zastój. Wleję Mojego Ducha do serc, które wołały. Nie uhonoruję ich niewiary, ale ich szczerość i pragnienie prawdy.

„Wiedz, że zaczynam odpowiadać na pytania, które leżą w letargu na twojej ziemi. I Ja odpowiem na pytania, które są w sercach Moich wybranych. Bo słyszałem jak mówili: ‘Panie, gdzie jesteś? Gdzie jesteś?’

„Jestem w świątyni Mojego ludu. I pociągam Mój lud, żeby podszedł do rzeki zbawienia, świeżej i nowej, aby był odnowiony w Mojej rzece. I kiedy będą odnowieni, staną się silni, nie słabi. Będą mieli świadectwa wiary i uzdrowienia. Będą mieli świadectwa wiary w Moje Słowo.

„Oni wyjdą z pustkowia, ale oni nie wyzbędą się polegania na swoim Ukochanym. Wyjdą biegnąc z Ukochanym, ponieważ zstąpi na nich Mój Duch i pobiegnie z nimi. I oni zaczną zdobywać jeńców, i pochwycą tych, którzy byli trzymani w niewoli. I wypowiedzą słowa życia i wolności.

„Czy słyszysz, nawet teraz spadają kajdany z serc Moich ludzi? Bo wielu zostało zakutych w kajdany niewiary i bólu, i mówię dziś wieczorem: ‘Niech twoje serce będzie wolne we Mnie, abym mógł uleczyć każdy obszar. Ty z kolei pobiegniesz z wiatrem Mojego Ducha’”, mówi Pana twój Bóg.

Modlitwa: Panie, oddajemy Ci chwałę. Panie, prosimy Cię, abyś skruszył wszelkie kajdany. Prosimy Cię o uwolnienie każdego serca. I prosimy Cię, żebyśmy mogli wzrastać w poznaniu tego kim jesteśmy w Tobie, ze względu na Twoją dobroć i miłosierdzie, w imieniu Jezusa. Amen.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

