Archiwum | 12:05

Theresa Phillips – „Nie Bądź Odrzucony”

29 Mar

Od Steve’a Shultza:

Kiedy zbliża się czas Paschy i Dzień Zmartwychwstania, Bóg posyła świeże słowo przez Pastor Theresę Phillips.

Pan Dnia Zmartwychwstania mówi do Kościoła: „Nie Bądź Odrzucony,” – Nie odczuwaj już zniechęcenia. „Ja NIGDY cię nie opuszczę.”

Theresa pisze: „Potem odczułam jak Duch porusza się wewnątrz mnie. Wiedziałam, że znajdujemy się na progu wielkiego przebudzenia.”

Kiedy będziesz świętować Zmartwychwstanie w ten weekend, pozwól, żeby Duch Święty cię zachęcił… szczególnie jeśli nawiedza cię strach, Bóg wzbudza W SWOIM KOŚCIELE ZMARTWYCHWSTAŁE ŻYCIE – a TY JESTEŚ JEGO KOŚCIOŁEM!

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

 

Theresa Phillips

„Nie Bądź Odrzucony”

Kocham Wielki Tydzień. Nastawiam się wtedy na NOWE RZECZY. Co roku na coś oczekuję. I teraz nie jest inaczej.

Jestem przekonana, że w tym dniu i w tym czasie Bóg wzywa ludzi do powrotu do Kochania Życia – może do powrotu do ich pierwszej miłości (zobacz Objawienie 2:4). W ciągu kilku ostatnich tygodni wchodziliśmy w Bożą obecność podczas uwielbiania Go w kościele. To było takie słodkie. W tym czasie odczułam namacalne brzemię, aby wołać do Boga. Zbaw nas, O Panie! Zbaw Twój Kościół, zbaw Twój dom, zbaw, zbaw, zbaw…

Z tygodnia na tydzień to wołanie mojego serca stawało się coraz bardziej intensywne. Przychodziłam do domu w coraz większej desperacji ujrzenia Kościoła Chrystusa jak ożywa w znakach, cudach i NADZIEI! Kiedy wchodziłam do sklepu, albo patrzyłam na ludzi podczas jazdy samochodem, wszędzie widziałam smutek i troskę; moje serce wołało: Pomóż im, Panie, bo Twoja radość jest ich siłą!

„Jestem Odrzucona”

Potem miałam sen. Śniło mi się, że byłam w ciąży i miałam rodzić. Lekarz powiedział mi, że mam urodzić dziewczynkę. Urodziłam to dziecko, które momentalnie urosło. Dziewczynka stała się młodą damą.

Zapytałam ją o imię, a ona powiedziała: „Jestem Odrzucona.” Miała długie włosy iszarą skórę. Pomyślałam, że to bardzo dziwne imię dla dziecka – Odrzucona, i dziwny był kolor jej skóry, jak popiół.

Obudziłam się zlana potem.Drżałam, a w moim sercu ciągle słyszałam: „Jestem Odrzucona”.

Zaczęłam się modlić. Modliłam się o moje dzieci; modliłam się o moich sąsiadów i dalszą rodzinę.

Potem Jezus przemówił do mnie: „Thereso, to Kościół jest ‚Odrzucony’. To Kościół jest zraniony i pozbawiony siły. Wielu czuje się jak wyrzutki. Wielu odczuwa odrzucenie, utracili nadzieję, wizję i stanęli w miejscu.” Rozumiałam to, bo też tak się czułam ostatnio.

Łzy popłynęły z moich oczu, a Pan znów przemówił: „Duch naszego wroga wymusza kompromis w Ciele. Powiedz ludziom, że ich kocham i modliłem się o nich, żeby mieli mocną wiarę (zobacz Łukasz 22:32). Ale Ja nigdy cię nie porzucę, nie czuj się odrzucony! Powiedz im, żeby Mnie chwalili głośnymi okrzykami i głośno śpiewali. ‚On żyje, On żyje, Chrystus żyje! On chodzi ze mną i rozmawia za mną na wąskiej ścieżce życia…”

Wokół siebie słyszałam chóry jak śpiewały ze mną tę starą pieśń, a śpiewałam ją dłuższy czas. Odwiedziłam studnie przeszłości, przypomniałam sobie dni, kiedy Kościół śpiewał stare hymny i WIERZYŁ w nie. I jakże zatęskniłam za tym uczuciem jedności, uczuciem bezpieczeństwa i niesamowitej radości w domu Pana! Zaczęłam tupać w trakcie modlitwy. Kroki się zmieniały; tańczyłam nad narodem i wołałam o mój region:

„O, kocham Cię, Jezu w moim kraju. Kocham Cię w moim mieście, kocham Cię w moim kościele, kocham Cię w moim domu. Kocham Cię…

Wtedy nagle zobaczyłam sezon wielkich zmian, które zbliżały się do nas. Weszliśmy w sezon wielkich zmian.

W moim sercu wiedziałam, że Ciało Chrystusa nie miało jeszcze całkowitego zrozumienia tych rzeczy, ale wiedziałam, że jako Ciało Wierzących wierzymy, że zmiany nadchodzą.

W Duchu zobaczyłam moce demoniczne, które zostały uwolnione; myśląc, że mogą zwodzić. Tak, Bóg wyjawił mi to, i jestem pewna, że wielu innych dostrzegło te zwodnicze siły: Ucisk. Rywalizację. Strach. Oskarżyciela. Zobaczyłam, jak przychodzili w wielkiej liczbie, złe i zdeterminowane, by zniszczyć Ciało Chrystusa

Słyszałam dźwięki grzmotu przetaczającego się po niebie, te siły wchodziły do atmosfery. Nie bałam się. Kocham Cię! Kiedy byłam w Duchu, zobaczyłam wzgórze Golgoty. Ujrzałam rany, które Pan poniósł za mnie. Zobaczyłam odrzucenie, którego doświadczył, i zobaczyłam Ciało zbite i umęczone… Te same duchy, które próbowały Go zniszczyć były teraz tutaj. Ale ja się nie bałam.

Odczułam poruszenie Ducha wewnątrz mnie. Wiedziałam, że jesteśmy na progu przebudzenia. Poczułam się silna jak lew. Wiedziałam, że Pan przemówi do mnie znowu. I usłyszałam te słowa:

 ”Krzyż będzie głoszony.

Zmartwychwstanie będzie głoszone.

Nawiedzenie Ducha Świętego przyjdzie z wielką siłą i mocą, i wielu zostanie zbawionych ze swoich grzechów.

„Nowe pokolenie ewangelistów wyjdzie z grobów zwątpienia i niewiary. Pojawią sięnosiciele mądrości z włosami białymi jak wełna. Te dwie różne grupy ludzi powstaną i razem zawładną kazalnicami.”

„On żyje, On żyje, Chrystus (namaszczony) Jezus (Syn) żyje dzisiaj…” Znowu śpiewałam tę starą pieśń i stawałam się coraz silniejsza.

Czułam, że się unoszę; zostałam zabrana do Obecności Pana w górze, w otwartej przestrzeni. Patrzyłam na ziemię z góry. Czułam się trochę jak Rachela opłakująca swoje dzieci. Zamknęłam oczy; byłam przytłoczona, poruszałam rękami. Miałam możliwość patrzeć oczami Jezusa. Widziałam to, co On i odczuwałam miłość do Jego ludu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Zakochałam się w biednych, słabych i mocnych, i bardzo współczułam samotnym. Moje serce znowu się rozciągało. Byłam zmieniona.

To Jest na TERAZ I To Jest NOWE

Potem miałam inny sen. Śniłam, że stałam w kościele. Miałam zacząć głosić, kiedy nagle zawołałam: „Jezu, kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię.”

Kiedy to zrobiłam, zobaczyłam jak mnóstwo ludzi podchodzi do mikrofonu i też zaczyna wołać: „Jezu, kocham Cię. Kocham Cię. Kocham Cię.” Ustawiła się bardzo długa kolejka.

Stałam z tyłu i obserwowałam ich, jak podchodzili jeden za drugim i… coś zaczęło się dziać. Usłyszałam jak mówili: „Jezu, kocham Cię. Kocham Cię. Kocham Cię.” Niedługo potem pojawił się dźwięk Jezusa; usłyszałam dźwięk rogu. Król wszedł do domu i znowu patrzyłam. Nastał Jego czas. Nastał nasz czas. To było TERAZ.

Odczułam jak z Jego obecności doszedł do mnie głos: „Ten Wielki Tydzień będzie inny na całym świecie. Dokonuje się zmiana warty w świecie naturalnym i duchowym.

„Ale Ja, prawem Krwi, zostałem intronizowany jako twój Suweren na twoich chwałach. Zostałem intronizowany na twoich chwałach. Chwal Mnie!” (Zobacz Psalm 22:3.)

Pan kontynuował: „To jest TERAZ i to jest nowe. Popatrz na wschód i na zachód. Pokażę jak bardzo kocham Moje dzieci. Wyleję świeżą falę mocy. Zobaczysz jak potrząsnę ziemię mądrością, mocą i siłą. Usłyszysz i zobaczysz jak wielu powraca do życia.

„Usłyszysz jak wielu młodych ludzi zakochuje się we Mnie. Zobaczysz jak Moja obecność potrząśnie Kościołem. Tak, potrząsanie się zaczyna, bo WSKRZESZĘ stare sny i wizje. Nawiedzę Mój lud, który się uniża i modli. Wezwę do powrotu tych, którzy zeszli na manowce, są w ucisku, i tych, którzy czują się odrzuceni. Wzywam ich do powrotu do Mojego domu. Przyjmij ich…

„Kościele, O, Kościele, docieraj do Mojego ludu i sprowadź go do domu. Zbuduj Mi miejsce, w którym będę mógł przebywać, gdzie zamieszka Moja obecność.

„Wyposażę Cię na nadchodzące dni. Przychodzę z siłą i mocą. Wielu będzie uzdrowionych, wielu powstanie do swojego przeznaczenia. Wyleję świeżą porcję autorytetu; to jest czas na zmiany!

„Kraj zostanie potrząśnięty przez Moją obecność. Wróć. Wróć. Wróć do Mojego domu. Nie będzie już rozproszonych owiec. Nie będzie już bijących owce pasterzy – nigdy więcej!

„Powróć z miłością. POWSTAŃ ze Mną, żeby pokazać, że jestem realny. Dałem Ci MOC!(Zobacz Dzieje 2 i Marek 16.) Obudź swoje serce do zmartwychwstałego życia. Niech nastanie nowy dzień.”

Potem zadzwonił telefon i wyrwał mnie z tego stanu. W słuchawce odezwał się głos mężczyzny, który przed laty opuścił kościół; a teraz mówił: „Wracam do domu…”

Theresa Phillips
Chicago Prophetic Voice
Email: info@ChicagoPropheticVoice.net
Website: chicagopropheticvoice.net

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net