Modlitwa o Ochronę

16 Kwi

Kiedy Pan wprowadza mnie w duchową walkę – modlę się o ochronę dla mnie na podstawie rozdziału z książki Johna Paula Jacksona „Niepotrzebne Ofiary Wojny”:

Panie, wystawiam się na widok sił ciemności. Normalnie jestem ukryta w Tobie. Psalm 91 mówi, że dałeś mi aniołów, by podtrzymywali mnie na wszystkich moich drogach. Ale kiedy proszę Cię, Panie, abyś usunął zwierzchności – wtedy zaczynam być znana dla wywiadowczej siatki sił ciemności. Otworzyłam drzwi, i być może zachęciłam zwierzchności, aby przeprowadziły kontratak przeciwko mnie. Dlatego potrzebuję Ciebie, żebym mogła działać w modlitwie „ukradkiem”, jak działają bombowce z systemem antyradarowym, ukryta w tobie. Abym mogła powodować zakłócenia w „radarach” wroga, ale sama pozostawała dla niego niewidzialna. Modlę się o to, żebyś Panie zasłonił wszystkie ścieżki, którymi wróg mógłby mnie wytropić. Modlę się, żebyś Panie ukrył przed wrogiem moje wady i słabości, tworząc wokół mnie obłok ochronny, przez który wróg nie ma prawa przeniknąć i wyrządzić mi szkody.

Panie, zostałam odsłonięta. Ukryj mnie, moja rodzinę, moich przyjaciół, aby szatan nie mógł nas zaatakować przez jakąkolwiek lukę lub osobę.

I, Panie, uniżam się przed Tobą i proszę o wskazówki do prowadzenia tej walki, abym nie przekroczyła granic autorytetu, który mi dałeś w tej walce, bo chcę cały czas przebywać pod parasolem Twojej ochrony.

bombowiec

Skomentuj

