Chuck D. Pierce z Zespołem – Kluczowe Słowo Prorocze: Przebij się, Wyskocz i Idź!

20 Kwi

Od Steve’a Shultza:

Bacznie obserwuj to, co się dzieje podczas prorokowania tego zespołu. Chociaż ten „artykuł” został przesłany przez Chucka Pierce’a – to w rzeczywistości tamtego dnia prorokował zespół. Można powiedzieć, że ta grupa weszła do „proroczej rzeki”. Potem zostało to zapisane, żebyś je mógł teraz przeczytać i rozeznać co jest dla ciebie.

Musisz zrobić ważną rzecz jeśli chodzi o to proroctwo: Pytaj Pana o to które rzeczy ciebie dotyczą. Chodzi mi o to, że jest tam mowa o tych, którzy zbyt długo tkwią w jednym miejscu, a TY odwrotnie, mogłeś właśnie znaleźć się w nowym miejscu, więc ta część proroctwa nie będzie do ciebie. Ale ta część, która mówi o zmianie sposobu myślenia — jest dla wszystkich.

Zawsze pytaj Pana o to, która część danego proroctwa odnosi się do ciebie i twojej sytuacji.

Miłej lektury!

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

 

Chuck D. Pierce z Zespołem 

Kluczowe Słowo Prorocze: Przebij się, Wyskocz i Idź!

Drodzy Święci Przełomu,

W niedzielę rano, podczas naszego nabożeństwa Duch Boży zaczął się potężnie poruszać:

„Wyswobadzam Twoje Stopy”

Acijam Oxtoa przekazał poselstwo w językach, a potem ja zacząłem tłumaczyć:

„Twoje stopy zbyt długo tkwią w jednym miejscu. Twoje stopy wręcz zapuściły korzenie, a Ja mam zamiar je usunąć. Twoje stopy próbowały tkwić zbyt długo, i ociągały się z wyjściem.

„Wróg próbował nawet umieścić betonowe bloczki wokół twoich stop, żebyś wszedł głębiej w podłoże.

„Ale Ja zstąpię w Mojej chwale i rozkruszę grunt wokół ciebie.

Biorę młot Mojego Słowa, które doszło do ciebie w przeszłości i wyswobadzam twoje stopy, żebyś mógł iść. I mówię Idź, idź, idź!”

„Wyznaczyłem Cię na Ten Sezon”

Potem Deborah DeGar zobaczyła obraz, w którym jakieś stopy zostały umieszczone w takim miejscu, które było niezgodne z Bożym pragnieniem dla nas i były tam tak długo, że nasze stopy naznaczyły tę ziemię, na której staliśmy. Deborah prorokowała:

„Ale Ja nie zakotwiczyłem cię w tym miejscu, i wzywam cię do wyjścia w tym sezonie. Jeśli będzie taka potrzeba, to podłożę ogień pod tobą, i sprawię, że wyjdziesz stamtąd w bezprecedensowy sposób, i nie naznaczysz ziemi, której Ja nie naznaczyłem.

„Bo Ja wyznaczyłem cię na ten sezon, i powiesz: ‚Jestem Twój i możesz ze mną zrobić cokolwiek zechcesz, Panie. Bo w tym sezonie moja twarz jest jak krzemień i mówię, że będę Ci służyć.’”

Deklaruj i ogłaszaj, że to jest sezon, w którym nie będziesz się znajdował w miejscu, w którym Pan cię nie umieścił!

„Gejzer Chwały”

 Anne Tate prorokowała:

„Przynoszę wiosnę chwały; sprowadzam gejzer chwały, który pojawi się pod tobą, i zobaczysz sprawy z innej perspektywy.

„Pan wystrzeli cię z ziemi i pociągnie na okręgi nieba, i będziesz rządzić Moją ręką.”

Potem prorokowałem ja (Chuck Pierce):

„I kiedy ten gejzer cię wyniesie wtedy ujrzysz swoich wrogów, którzy trzymali cię w niewoli. Wiedz o tym, że w głębinach woda już się burzy i gotuje, i wybuchnie pod tobą, i wyniesie cię wysoko!”

„To jest Sezon Przełomu”

Barbara Wentroble prorokowała:

„A to, co powstrzymywało ten gejzer, i to, co powstrzymywało tę chwałę to pewne sposoby myślenia, które zniszczę w tej godzinie; to myślenie, które sprowadziło cię do miejsca ograniczeń i spowodowało, że ominęły cię te najlepsze rzeczy, które miałem dla ciebie. To jest sezon przełomu. Mam zamiar złamać pewne stare sposoby myślenia i sprawię, że zobaczysz to, czego nie widziałeś dotąd. Sprawię, że doświadczysz tego, czego nigdy dotąd nie doświadczyłeś.

To jest czas, w którym narasta przyśpieszenie. Wiedz, że w tym sezonie sprawię, że twoje kroki dotrą do nowego miejsca. Dam ci wizję, której dotąd nigdy nie miałeś, bo Ja nigdy nie miałem zamiaru umieścić cię w niskim miejscu. Ale wejdziesz wysoko i pokażę ci te rzeczy, które muszą być w twoim życiu.

„Bo to jest sezon takiego ‚musi być’, i są takie rzeczy, które muszą zaistnieć w twoim życiu, są pewne rzeczy, które muszą zaistnieć na ziemi. Wiedz, że łamię sposoby myślenia, żebyś mógł wejść do takiego miejsca i wziąć to, co musi się pojawić w twoim życiu na przyszłość.”

To Nie jest Pora, Żeby się Bać!

We wtorek otrzymałem takie słowo prorocze od Penny Jackson, i wierzę, że ono cię zachęci:

To nie jest pora, żeby się bać! To jest pora, żeby się radować, bo Ja kieruję się w stronę ziemi, aby wypełnić Moje plany. To nie jest jakiś przypadkowy czas. To jest czas wyznaczony na sprowadzenie na ziemię tego, co obiecałem. Moje drogi to nie wasze drogi, a Moje myśli to nie wasze myśli. Moje drogi są wyższe i osiągają to, co ustanowiłem. Możesz Mi zaufać, że Ja ciągle panuję, nie zostałem tego pozbawiony.

„Wiem, co mam robić i to uczynię, co powiedziałem. Patrz na Mnie. Obserwuj jak będę działać w nadchodzących dniach. Działam pewnie. Działam ekonomicznie. Nie robię nic ponad to, co niezbędne. Stój blisko Mnie. Bądź pod Moimi skrzydłami. Nie ma innego bezpiecznego miejsca. I tam możesz odpocząć. Stamtąd możesz patrzeć i widzieć te dzieła, których dokonuję na ziemi. Słyszałeś, że taki czas nadejdzie. To jest ten czas. Patrz jak działam.”

Błogosławieństwa,

Chuck D. Pierce
Glory of Zion International Ministries
Email: chuckp@glory-of-zion.org
Website: glory-of-zion.org

Charles D. „Chuck” Pierce usługuje jako Przewodniczący Global Spheres, Inc. (GSI) w Corinth w stanie Teksas. Jest to służba apostolska i prorocza, która jest używana do gromadzenia i mobilizowania na świecie Tryumfalnej Rezerwy uwielbienia (worshipping Triumphant Reserve). GSI pomaga też innym służbom, uczestniczy w regionalnych i krajowych spotkaniach rozwijając nowe paradygmaty Królestwa. Chuck usługuje także jako Przewodniczący Glory of Zion International Ministries (Międzynarodowej Służby Chwała Syjonu), która skupia Żydów i pogan. Jest znany ze swojego dokładnego daru proroczego, który pomaga obrać kierunek narodom, miastom, kościołom i poszczególnym osobom, i zrozumieć czasy i sezony, w których żyjemy. Chuck i jego żona Pam mają sześcioro dzieci i siedmioro wnucząt. Jest on autorem ponad 20 książek, takich jak bestselery: Possessing Your Inheritance, The Future War of the Church, The Worship Warrior, God’s Unfolding Battle Plan, Interpreting the Times, Redeeming the Time i Time to Defeat the Devil.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

