Kathie Walters – Historia Pierścionka: Po Prostu Wierz

15 Maj

Ring Kiedy siedziałam przy komputerze, zauważyłam brak pierścionka na małym palcu prawej ręki (lubię pierścionki).

To był ciemnoniebieski tanzanit z brylancikami. Przez chwilę byłam wytrącona z równowagi, ale potem pomyślałam: „Musi być gdzieś w domu… chyba, że zgubiłam go wcześniej.” Moją pierwszą myślą było zadzwonić do moich drogich przyjaciół Lynna i Briana (bliźniacy z Oklahoma City). Ci bracia są wspaniałymi duchowymi „lokalizatorami.” Zlokalizowali moją komórkę, którą kiedyś zgubiłam po ciemku upuszczając ją w kałużę. I Bóg użył ich we wspaniały sposób do „znalezienia” innych zgubionych przedmiotów.

Ale potem pomyślałam: „Przeszukam gruntownie dom, a potem zadzwonię do bliźniaków”. Bóg przemówił do mnie i powiedział: „A dlaczego nie zadzwonisz do nich od razu?” Pomyślałam: „Dobrze, tak zrobię”; i zadzwoniłam do nich. Pierścionek został zlokalizowany (dzięki Duchowi Świętemu) w ciągu 20 sekund, i to w szczegółach.

Poszłam w to miejsce, popatrzyłam, znalazłam pierścionek i oddzwoniłam. Ależ się cieszyliśmy! Ale po tym wszystkim uświadomiłam sobie, że chciałam najpierw COŚ ZROBIĆ (w sprawie poszukiwań) zanim zadzwonię do nich, co było znacznie łatwiejsze.

A wystarczyło poprosić.

Poddać się Jemu

Potem zastanawiałam się nad tym, czy nie przechodzimy przez te wszystkie rodzaje trudnych miejsc tylko dlatego, że wcześniej po prostu nie zapytaliśmy Boga i nie pozwoliliśmy Mu działać… Muszą to być pozostałości po starej teologii zbawienia z uczynków.

To zabawne jak to ciągle powraca. Ja absolutnie nie jestem osobą, która „pracuje dla Jezusa”. On nie chce, żebyśmy pracowali dla Niego. On chce, żebyśmy Mu się poddali, a On będzie działać przez nas. To znacznie łatwiejszy sposób i O WIELE BARDZIEJ SKUTECZNY.

ON JEST WSZYSTKIM. 100%. Dochodzimy do tego poddając się – nie próbując. Próbowanie może być bardzo męczące. Jego prawica i Jego święte ramię odniosły zwycięstwo. Duchy religijne zawsze chcą, żebyśmy próbowali zrobić to, czego jedynie Bóg może dokonać.

On (Jezus) jest Tym, który nas „…może ustrzec od upadku i stawić nieskalanych z weselem przed obliczem swojej chwały” (Judy 24). On (Jezus) tego dokona. To jest Jego prerogatywa, przywilej, prawo. Nie uczyni tego twój partner modlitewny, ani twoja mama, ani twój pastor, ani twój mąż czy żona. Ty jesteś Jego trofeum. On zaprezentuje cię bez skazy. I On weźmie z tego całą chwałę, ponieważ On dokonał całego tego dzieła.

…zbawił nas nie dla uczynków sprawiedliwości, które spełniliśmy, lecz dla miłosierdzia swego przez kąpiel odrodzenia oraz odnowienie przez Ducha Świętego, którego wylał na nas obficie przez Jezusa Chrystusa, Zbawiciela naszego, abyśmy, usprawiedliwieni łaską jego, stali się dziedzicami żywota wiecznego, którego nadzieja nam przyświeca. Tytus 3:5-7

Wyluzuj – Zrób Sobie Przerwę

W duchowym świecie nie ma zmagania się, próbowania i trudu. Pamiętaj, że twoim najważniejszym powołaniem jest radowanie się Bogiem, i dopiero z tej pozycji możesz Mu służyć tak, jak prowadzi cię Duch Święty. To zabawne, że czasami coś usiłujemy robić zamiast po prostu wierzyć. Pościmy, modlimy się, itd., ale to wszystko prowadzi nas do jednego, mamy po prostu zaufać Mu i zrobić to, co On chce, żebyśmy zrobili. „WSZELKĄ troskę swoją złóżcie na niego, gdyż On ma o was staranie.” (1 Piotra 5:7, podkreślenie moje).

Bo obietnice Boże, ile ich było, w nim znalazły swoje „Tak”; dlatego też przez niego mówimy „Amen” ku chwale Bożej. 2 Koryntian 1:20

Kathie Walters
Good News Ministries
Email: kathiewalters@mindspring.com
Website: kathiewaltersministry.com

K_Walters_125px Kathie Walters jest międzynarodowym kaznodzieją, przynoszącym wolność tym, którzy czują, że powinni zdobyć ” kwalifikacje”. Usługuje także w sferze nadprzyrodzonej i wierzy, że świat nadprzyrodzony jest dla każdego.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

