Eileen Fisher – Zamykam Pojedyncze Drzwi, Ale Otwieram Drzwi Podwójne

25 Maj

 

Od Steve’a Shultza:

 

„Zamykam pojedyncze drzwi; ale otwieram drzwi podwójne” – to niesamowite słowo prorocze na nowy sezon. Wiele osób odczuwa, że w chodzimy w coś nowego. To słowo przekazane przez Eileen Fisher daje nam kluczowe wejrzenie w świat duchowy i to, co Bóg CZYNI wśród swojego ludu. W tych dniach wszyscy potrzebujemy zachęty, a to słowo na pewno ci ją przyniesie.

 

Błogosławieństwa,

Steve Shultz, Założyciel i Wydawca

The Elijah List & Breaking Christian News

http://www.elijahlist.com

 

 

 

 

 

Eileen Fisher

Zamykam Pojedyncze Drzwi, Ale Otwieram Drzwi Podwójne

 

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 2 kwietnia 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Usłyszałam, że Pan mówi: „Zacznę działać w sekretnych miejscach, w których dotychczas jeszcze nie działałem. Zobaczycie jak zostanie to ujawnione i wystawione na widok publiczny, jak nigdy dotąd. Ujrzycie także ducha pokory adoptowanego przez Moją Oblubienicę, ponieważ znajdzie się ona w miejscu poddania. Dostrzeżesz jej posłuszeństwo w tym, że jako sługa będzie ona obmywać nogi świętym.

 

Eye-vision Nie będzie pragnęła być widziana. Jej wzrok będzie utkwiony na Mnie, tak więc nawet nie będzie wiedziała kto na nią patrzy, ponieważ nie będzie jej na tym zależało, dlatego, że jej oczy będą zwrócone jedynie na jej Ukochanego.”

 

Pan mówi: „Szukam ludzi, którzy utkwią swój wzrok na Mnie i Ja im w tym pomogę, bo zainicjuję ten proces. I dosłownie, w wymiarze naturalnym, zaczniecie słyszeć o ludziach, których wzrok został dotknięty i uzdrowiony. Zaczniecie słyszeć o ludziach, którzy próbowali słyszeć, i usłyszycie, że wrócił im słuch. Kiedy wzrastali w wewnętrznym słyszeniu, to wylało się na zewnątrz.”

 

Podwójne Drzwi

 

Pan mówi: „Wzywam wielu Moich ludzi, aby wyszli z martwych uczynków. I wzywam ich, aby weszli tam, gdzie jest działa Mój Duch. Tam, gdzie jest akcja, będzie też reakcja. Tą reakcją będzie uzdrowienie, zbawienie, chrzest w Moim Duchu. Przygotujcie się na to, żeby być ludem, który szuka ‚reaktora’ Pana, waszego Boga.”

 

Double_doors Pan mówi: „I w tym procesie wielu z was zostanie przymuszonych w środku nocy, żeby upaść na kolana i prosić o świeże powołanie. Zacznę zamykać drzwi do miejsc, w których czułeś się wygodnie. Zamykam pojedyncze drzwi; ale otwieram drzwi podwójne.

 

Powodem zamknięcia tych pojedynczych drzwi będzie jednostronne ludzkie myślenie, które zostanie zamknięte. Otworzę podwójne drzwi, żeby przez nie mogły wpłynąć świeże wody Mojego Ducha i napełnić Mój lud.

 

Śmiech, Uzdrowienie i Nadzieja

 

Przygotuj się na poruszenie, które upokorzy Moich ludzi. Oni próbowali się ukorzyć, ale prawdziwa pokora przychodzi wtedy, kiedy radujesz się we Mnie i poznawaniu Mojej wielkości, bo w obecności niesamowitego Boga możesz przyjąć jedynie słuszną postawę – pokory.

 

Upokorzę Moją własność, i dojdzie do tego nie w modlitwie i poście, jak to się działo poprzednio, ale będzie temu towarzyszyć śmiech, uzdrowienie i nadzieja. Bo mam zamiar wziąć trąbę, i usłyszycie anioła, który zostanie posłany, i to nie będzie anioł cierpliwości, ale anioł zaopatrzenia i anioł gromadzenia.

 

I usłyszysz nowy dźwięk, który wyjdzie, ale rozpoznasz go, dlatego, że dzisiejszego wieczoru do twojego ducha włożyłem rozeznanie. Prawidłowo rozpoznasz właściwe powołanie. I aż podskoczysz, i będzie podskakiwał twój duch dlatego, że rozpozna Mojego Ducha. Budzę na nowo Moich generałów, których dopadło zniechęcenie.”

 

Pan mówi: „Potrząsnę nimi, aż się obudzą, i zacznę kłaść ciężar na ich sercach. To będzie ciężar Mojej obecności, i oni będą płakać z powodu Mojej dobroci, tak jak płakał Mojżesz i jak Ja płakałem nad Jeruzalem. Ten płacz nie będzie ku śmierci, ale przyniesie nowe narodzenie przebudzenia.

 

Nie koncentruj się więc na zmianach, ale utkwij swój wzrok na Mnie, bo mam dla ciebie zadania do wykonania, które będą cię przerastać, ale będziesz wiedział, że możesz je wykonać dzięki Mojemu Duchowi. Bo wyjdzie jeden głos, jeden okrzyk bitewny, jedna zgoda i jedno zaopatrzenie; i stanie się to dzięki Mojemu Duchowi”, mówi Pan, wasz Bóg, w imieniu Jezusa. Amen.

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email:eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

 

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

 

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Odpowiedzi: 2 to “Eileen Fisher – Zamykam Pojedyncze Drzwi, Ale Otwieram Drzwi Podwójne”

  1. Mon@ 25 Maj 2013 @ 19:50 #

    Amen, amen, amen, amen!!!!!

Skomentuj

