Eileen Fisher – „Świeże wizje, Świeże Sny, Świeże Namaszczenie, Świeża Siła”

16 Czer

Julie_Smith_new2_105px Wstęp Julie A. Smith:

 

W ubiegłym tygodniu Bóg powiedział mi, że w tej godzinie wyleje „świeży olej” z naciskiem na słowo „świeży” – w znaczeniu nowy. Wiem, że wiele osób w Ciele Chrystusa czuje, że są teraz poza swoją strefą komfortu, ponieważ Bóg kieruje ich do w stronę czegoś nowego, przynosząc radykalną zmianę, która oznacza zwykle, że trzeba będzie chodzić w wierze.

 

Większość proroctw Eileen Fisher dociera do mnie i rezonuje w moim wnętrzu, i teraz czuję, że ta szczególna część jest dla większości z nas: „Poznacie do czego zostaliście powołani i dlaczego tu jesteście.”

 

Wiem, że Pan teraz mówi o tym do wielu z nas, i takie słowo jak to dokona radykalnej zmiany, gdy będziecie je czytać. Niektórzy z was wejdą w coś tak nowego i radykalnego, że to stanie się znakiem dla innych, aby również wyruszyć naprzód. Twoja zmiana sprawi, że inni wejdą w swoje nowe miejsca.

 

Kiedy Bóg kieruje cię w stronę czegoś nowego – to nie zawsze jest łatwe, ale niezbędne, żeby wejść w świeżą przyszłość i zadania, które On ma dla ciebie. Kiedy będziesz wchodzić w te nowe rzeczy, pamiętaj, że On jest wierny. Wierny jest ten, który was powołuje; On też tego dokona. (1 Tesaloniczan 5:24).

 

Błogosławieństwa,

Julie A. Smith, Wydawca

The Elijah List

 

Eileen Fisher

„Świeże wizje, Świeże Sny, Świeże Namaszczenie, Świeża Siła”

 

Świeżość! Świeżość! Świeżość!

 

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 23 kwietnia 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Słyszę, jak Pan mówi: „To jest także Moje pragnienie; wylać na was świeżość. Ja nie przynoszę czerstwej manny. Chcę dać wam świeżość – świeże wizje, świeże sny, świeże namaszczenie, świeżą siłę. Ja nie jestem jednodniowym Bogiem. Jestem Bogiem Chleba Życia. Świeżość. Świeżość. Świeżość. Wyrzucam czerstwe wizje. Wyrzucam czerstwe sny.”

 

Pan mówi: „Świeże namaszczenia; świeże wizje; świeże dzieła; świeże pomysły; świeżość Mojej obecności; świeże zaopatrzenie; świeże zrozumienie; świeża mądrość – świeżość Mojego Słowa; świeżość Mojej obecności. Świeżość. Świeżość.”

 

Pan mówi: „W Mojej świeżości jest radość, siła, zdrowie, zrozumienie; świeżość wiatru nad darami. Świeżość – świeże relacje; świeże zadania; świeża zgoda – świeżość.”

 

Pan mówi: „Zabieram te stare rzeczy, które miały cię zdołować, i daję ci ‚świeżość’ – to przyniesie ci siłę do tego, aby powstać. Sprawiam, że okoliczności się zmienią i świeżość wzrośnie.”

 

Fresh_Bread Pan mówi: „Świeży chleb wyrasta i próbuje osiągnąć swój pełen potencjał. Wkładam w ciebie ‚zaczyn’ dzisiaj wieczorem – namaszczenie Mojej obecności. I sprawię, że wejdziesz w skwar i ogień Mojego Ducha, a to przyniesie świeżą mannę. Bo zostałeś upieczony w Mojej obecności, a Moja obecność pochodzi ze świeżego serca,” mówi Pan, twój Bóg.

 

Pan mówi: „Wyzwalam teraz nad tobą obłok. Wysuszę twoje łzy, bo widziałem twoje łzy, które były wylewane w ukryciu i chcę uzdrowić twoje serce. Ból może sprawić udrękę; zniechęcenie może przynieść depresję. Mój Duch niesie życie. Niech Mój Duch zaświadczy twojemu duchowi, że przyszedłem dać ci nowe życie. Stare rzeczy przeminęły, pozwól im odejść. Niech odejdą, aby mogła przyjść świeżość Mojego Ducha. Bo we Mnie jest życie.”

 

Radykalna Zmiana

 

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 30 kwietnia 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Pan mówi: „Oddychaj w Mojej obecności.”

 

On mówi: „Niech Moja obecność tchnie na ciebie. Bo kiedy powiałem nad Moją własnością, sprawiłem, że Duch Pana na niej spoczął. On uczynił drogę tam, gdzie wydawało się, że nie ma wyjścia, i tak samo dzisiaj uczynię drogę tam, gdzie jej nie ma, bo Ja uczynię nową rzecz.

 

„Moje Ciało przejdzie radykalną zmianę – radykalną zmianę. Będzie tak radykalna, że świat dowie się, iż to jest Moje Ciało, bo to, co jest Moje będzie tak oddzielone od świata, że będzie wyglądać na coś szczególnego. Bo Ja wzywam Moją własność do wejścia do świętości. Wzywam Moją własność, żeby pozwoliła odejść przeszłości, bo co było, to było.

 

„Wielu z Mojej własności żyje tak, jakbym nie zmartwychwstał i utknęli gdzieś w ogrodzie, w grobie. Czy oni nie usłyszeli dobrej nowiny? Ja zasiadam w okręgach nieba wstawiając się za Moją własnością, zesłałem Mojego Ducha, żeby ich wyposażył, zesłałem Mojego Ducha, żebyś mógł zostać posłany w mocy, która będzie świeża i będzie pochodzić z wysokości, bo Ja obalę stare dzieła człowieka. Usłyszysz jak się rozpadają, jeden po drugim, bo człowiek operuje na poziomie duszy, a Mój Duch pociąga ducha do Ducha.

 

Wind „Przylgnij do Mojego Ducha, i niech Mój Duch przylgnie do ciebie. Bo w tym odnajdziesz pełnię radości. Poznacie do czego zostaliście powołani i dlaczego tu jesteście. Bo Mój Duch zachęca cię do nowych zadań. A stare zadania niech odejdą; niech ludzie zajmują się sprawami ludzi. Nowe zadania – Mój Duch wprowadzi was w świeży powiew wiatru, bo Ja sprawię, że Mój wiatr wywieje stare rzeczy z Mojej Oblubienicy. Bo ona się zdrzemnęła, i w tej drzemce przychodzi apatia, fala za falą, które sprawiają, że ona śpi.

 

„Ja przemówię do apatii w Moim Ciele i nakażę jej zgiąć kolana. Sprawię, że w sercu Mojej własności powstanie nowy zapał – ich serca zapłoną od środka świeżym ogniem. Nie będą się oglądać na siebie, ale będą patrzeć na Mnie, i tylko na Mnie, bo wyjdą z zarzewiem ognia w swoich oczach, w swoich sercach, stopach i rękach. I czegokolwiek dotkną, tam zapłonie Mój ogień, bo wzywam Moją własność, żeby podkładała ogień.

 

„Świat będzie się stawał coraz bardziej oziębły wobec Dobrej Nowiny, ale Mój lud stanie się krzewem gorejącym. Będą się zapalać w obecności Mojego Ducha. Będą płonąć ciepłem Mojej miłości. Zapłoną wizją, którą Ja umieszczę w głębi ich ducha. Kiedy spojrzą na wizję człowieka, będzie to coś z przeszłości, bo oni wyjdą z Egiptu, i podejdą do góry. I Ja ześlę im zadania, Duch do ducha, i poznają, że zostały im dane ręką Pana, ich Boga, bo zostaną zapisane Moim palcem,” mówi Pan, wasz Bóg.

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

Skomentuj

