Eileen Fisher – Dobry Pasterz

29 Czer

Dobry Pasterz Wykonuje Swoją Pracę; On Cię Nie Zostawił

 

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 14 maja 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Słyszę jak Pan mówi: „Ja jestem Dobrym Pasterzem. Znam Moje owce i nazywam je po imieniu. Nie jestem pasterzem, który przychodzi i doprowadza swoje owce do zamętu i zwątpienia. Nie jestem pasterzem, który umieszcza druty kolczaste w ich myślach, ani pod ich stopami, aby ich zwieść. Ja jestem Pasterzem ich duszy, który leczy ich umysły, ciała, duszę i ducha. Jestem Pasterzem, który idzie przed nimi, ale jestem także Pasterzem, który ich otacza, i zdobywam ich serca Moją miłością.

 

free thinker „Bo”, mówi Pan, „Ja wyleję na ciebie Moją miłość, która przyniesie odnowę – odnowę twojego umysłu, Moją odnowę tych miejsc, w które wejdę, odnowię cię. Odnowa wiary, odnowa sposobu myślenia, odnowa w tobie, bo powiedziałem w Moim Słowie: ‚Przyszedłem, żeby mogły żyć obfitym życiem’ i: ‚Oto wszystko nowym czynię’.

 

„Niektórzy z was czekali i czekali, i czekali. I wołałeś, i mówiłeś: ‚Panie, gdzie jesteś? Gdzie jesteś?”‚

 

Pan mówi: „Jak byłem zajęty sprawami Mojego Ojca, tak też jestem zaangażowany w twoje sprawy. Myślisz, że zostawiłem cię samego z twoimi sprawami. Nie zostawiłem cię samego. Przyprowadziłem cię do Siebie. Usuwam z ciebie ciernie, bo umieszczę na tobie koronę względów. Tam, gdzie będziesz potrzebował względów – otrzymasz je. Dokądkolwiek się udasz, pójdziesz tam z godnością i ochroną. I będziesz chodzić w nadziei, która już nie będzie odwlekana, aby twoje serce już nie chorowało, ale będziesz chodzić w Mojej nadziei, Mojej nowej nadziei. Bo Ja nie będę miał ludu pozbawionego nadziei, który myśli, że ich Bóg ich opuścił. Bo Ja nie opuściłem Mojej własności; Ja adoptowałem Moją własność.

 

Ucz się Odpoczywać w Jego Dobroci

 

„Ucz się odpoczywać w Mojej dobroci. Ucz się poznawać Moje atrybuty: jestem dobry. Jestem łagodny. Jestem delikatny. I jestem cierpliwy. Bo Ja dopuściłem do ciebie pewne okoliczności. I one sprawiły, że inni wzrośli. To nie było po to, żeby cię ukarać. To jest po to, żeby cię wypróbować – objawić twoje serce przede Mną, jak blisko będziesz w stanie do Mnie podejść, gdyż te okoliczności przyciągną cię do Mnie.

 

„Użyję wszelkich sposobów, żeby cię dostać. Nie będziesz miał innego wyjścia, jak tylko Mnie, a Ja cię nie zostawię. Bo Ja przeznaczyłem cię dla Siebie. Zamknąłem cię w Moim sercu. I nie pozwolę, żeby wróg przychodził do ciebie, aby cię dręczyć, oskarżać ciebie i Mnie.

 

„Nakaż Mi wejść jako Lew Judy, wezwij te głosy, aby się uciszyły i zanikły. Pozwól Mi wejść jako Zmartwychwstałemu w te miejsca, gdzie śmierć usiłuje się szarogęsić; ale Moje wskrzeszenie nadejdzie i powywraca stoły, z powodu Mojej chwały.

 

Fishes-and-Loaves „Wezwij Mnie jako Tego, który rozmnożył ryby i bochenki chleba. Ja jestem Tym, który będzie finansował wszystkie twoje potrzeby i pomnażał twoje zasoby. Wiedz, że Ja będę działał wśród Mojego ludu. Bo Mój lud wychodzi z okresu suszy. Znajdowali się na pustyni z powodu ukrytych grzechów, z którymi musiałem się rozprawić. Nie tylko u Mojej własności, ale także w ukrytych miejscach serc innych ludzi.

 

Jeśli To Odłożysz, On się Tym Zajmie

 

„Uszanuj wolną wolę człowieka, bo Ja tak zrobiłem. Bo Ja mówię ci, że twoja wolna wola sprawi, że podejdziesz do Mnie bliżej; tak jak wolna wola innych ludzi sprawi, że odwrócą się i oddalą.

 

„Wybierz Mnie. Złóż teraz u Moich stóp to, co niesiesz. Złóż to. Złóż to. Kiedy to złożysz, wtedy Ja to podniosę. To będzie juz Moja sprawa. Daj Mi czas. Moje drogi to nie wasze drogi. Tak, one są wyższe. Ale widziałem twoje łzy; widziałem twój ból; widziałem zdradę i krzywdę. Ale jestem także Odwiecznym, który leczy serca Swojej własności.

 

„Oddaj Mi swoje serce, żebym mógł zacząć pracę od środka. Bo Ja zabiorę serce kamienne – zostało utwardzone stopniowo przez świat, przez rozczarowania. Stało się twarde, żeby się bronić przed bólem. Pozwól Mi zabrać to serce. Pozwól Mi sprawić, żeby stało się mięsiste, aby znów mogło tętnić miłością w Mojej obecności.”

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

 

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

Skomentuj

