Bob Frew – BÓG ROZDZIELA NIEBIOSA

23 Lip

Mam nadzieję, że widzisz to zdjęcie. Pamiętaj, On ma cały świat w swoich rękach, bez względu na to, co ma się dzisiaj wydarzyć!!!

To było zbyt wspaniałe, żeby przejść obok obojętnie. Co za niesamowity obraz.

Boże ręce

Zdjęcie zostało zrobione w Alabamie

~ rozesłał je Bob Frew.

„Zrobiłem to zdjęcie na autostradzie Int.20, podróżując do Leeds w Alabamie. Dodało mi sił w trudnym czasie. Czuję, że powinienem podzielić się tym z resztą świata. Mam nadzieję, że i ciebie zainspiruje. Ono pokazuje to, o czym już wiemy… Mamy Boga i On nad nami czuwa.

Przesłałem to zdjęcie mailem do News Channel Fox 6. Skontaktował się ze mną meteorolog James Spann. Powiedział, że taki obraz pojawia się na niebie we wszystkich stanach i na całym świecie. Chciał wiedzieć skąd jechałem i gdzie je zrobiłem. Widział podobne zdjęcie zrobione w Teksasie. Powiedział, że dla niego jest to niezwykłe.

Przypomina mi się pieśń ‚On trzyma cały świat w swoich rękach.’ On ma całkowitą kontrolę.

Skomentuj

