Eileen Fisher – „Postaw Nowe Kroki”

2 Wrz

Od Steve’a Shultza:

Bóg wciąż działa wśród swojego ludu. Doceniam takie prorocze głosy jak Eileen Fisher, która widzi i słyszy to, co się dzieje w świecie Ducha… to tylko dowodzi, że Bóg robi bardzo dużo i przygotowuje nas na to, co jest przed nami.

Błogosławieństwa,
Steve Shultz, Założyciel i Wydawca
The Elijah List & Breaking Christian News
http://www.elijahlist.com

Eileen Fisher

„Postaw Nowe Kroki”

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 7 sierpnia 2012 roku przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„Postaw nowe kroki, nawet jeśli tańczysz ze Mną.” Pan mówi: „Będą miały miejsce nowe wydarzenia, które zacznę inicjować wobec ciebie.” Pan mówi: „Niektóre z tych kroków będą krokami, których nigdy wcześniej nie robiłeś. Będą wymagały wiary, aby wejść w nowe miejsce. Ludzie, którzy nigdy wcześniej nie tańczyli obawiają się, że kiedy to uczynią, będą głupio wyglądać. Moja chwała przykryje cię, jeśli w posłuszeństwie podejdziesz do Moich nowych kroków.”

Chcę, żebyś teraz, tam gdzie stoisz, podniósł swoją stopę i postawił, po prostu chodź w miejscu, gdzie teraz się znajdujesz. Usłyszałam jak Pan mówi: „Dam ci nowe kroki. Dam ci nowe instrukcje gdzie chodzić, jak chodzić, od czego odchodzić, a do czego się kierować.” Pan mówi: „Niektórzy z was będą utykać, a inni będą biec, ale będziecie się poruszać. Ja działam w naczyniach, które się poruszają. Czy Mój lud nie musiał oczekiwać na deszcz i pojawienie się obłoku? Potem ten obłok stawał się coraz większy, a następnie spadł deszcz. Niektórzy z was są na duchowej pustyni.”

Pan mówi: „Zrób krok. Krok do nowego dźwięku. Wejdź w nowe kroki i niech Mój Duch kieruje twoje stopy do miejsca, które przygotowałem dla ciebie. Chcę, żebyś teraz wszedł w tę chmurę. Poruszaj się w kierunku Ducha. Jeśli to wydaje ci się dziwne, nie martw się tym. Poruszaj się w stronę Ducha! Zrób to! Wejdź w obszar Ducha! Zatańcz i płyń z Moim Duchem. Nieś Moją moc i chwałę. Uczyń swoje stopy podstawą tego naczynia dla celów zaszczytnych.”

Pan mówi: „W Moim Słowie powiedziałem: Jak piękne są stopy tych, którzy głoszą Dobre Wieści. Jak piękne są wasze stopy, Moi święci, którzy głosicie Moje Dobre Wieści.”

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 21 sierpnia 2012 roku przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„Właśnie Mam Spuścić Obłok Chwały”

Pan mówi: „Po prostu napieraj. Przyj. Wiem, że jesteś zmęczony. Przyj. Pozwól, że odbuduję twoją duszę, kiedy twój duch przeważy nad twoją duszą. Przyj.

Pan mówi: „Aniołowie tańczą pośród was. Wkładają pragnienia do waszych serc, przynoszą wasze prośby. Ja biorę wasze prośby. Aniołowie biorą je od was i przekazują Mnie. Ofiarujecie Mi wonność uwielbienia. Przynosicie Mi ofiarę, świętą ofiarę. Aniołowie chodzą pośród was. Posilają was. Przynoszą wam świeżą mannę. Posilą twoją duszę. Ja znam pustkowie. Ja znam pustynię. Wiem, co to rzeka. Znam góry. A przede wszystkim znam drogę. Złóż teraz przede Mną wszystko to, co przeszkadza ci iść za twoim Królem.

„Zrzuć wszystkie troski. Zrzuć je na Mnie, ponieważ Ja naprawdę troszczę się o ciebie. Powiedziałem, że nie powołałem cię, żebyś żył w samotności. Powołałem cię, żebyś odwiedził pustkowie. Powołałem cię, żeby ci dać strategię w tym pustkowiu. Powołałem cię, żebyś przynosił owoc w tym pustkowiu. Powołałem cię, żebyś był dyspozycyjny, aby cię wyposażyć na tym pustkowiu. Tylko ci, którzy mają niewiarę nie mogą osiągnąć obietnicy. Wy nie jesteście ludem niewiary. Jesteście ludem Słowa. Jesteście ludem wiary. Jesteście ludem poddanego ducha i pokornego serca. Ja przechadzam się pośród was i widzę pokorę. Widzę zwątpienie i lęk, ale widzę też siłę. Widzę potencjał.

„Widzę tych z wrażliwym sercem i wrażliwym duchem. Nie mają ambicji aby ich otaczano chwałą. Miej ambicję dla Mojego imienia. Bądź ambitny dla Mojego Królestwa, bo Moje Królestwo przyjdzie do ciebie na to pustkowie. Kiedy wyjdziesz z tego pustkowia będziesz już pochodzić z mojego Królestwa, i zabierzesz moje Królestwo do świata. Inni ludzie cię zapytają: ‚Gdzie byłeś?’ I odpowiesz: ‚Byłem na spotkaniu z moim Królem.’ Z Moją własnością spotykam się na pustkowiu. Gdy postanowią wejść do namiotu świętości; gdy postanowią wejść do namiotu uwielbienia; gdy postanowią przyjść do tego miejsca sanktuarium, do którego ich powołałem i oddzieliłem, wtedy wyleję Mojego Ducha. Chcę spuścić obłoki chwały. W tych obłokach zabiorę od was niepokoje, lęki i wątpliwości. Zostawię w tobie depozyt mojej chwały.

„Wejdź do Mojej świątyni, bo jesteś świątynią Ducha Świętego. Przebywaj w Mojej świątyni. W Mojej świątyni usunę znużenie i wleję w ciebie wizję, plan, strategię. Sprawię, że nie będziesz musiał biegać to tu, to tam, ale sprawię, że zachowasz spokój, abym mógł to złożyć w tobie. Teraz mógłbym ci powiedzieć, tak, wyjdziesz z pustkowia, ale nie ze zwieszoną głową, ale z podniesioną głową. Na twojej głowie będzie korona autorytetu. W twojej ręce będzie Moje Słowo jak płonący ogień. W twoim sercu będzie determinacja wiary. Nie daj się zniechęcić, gdy się rozejrzysz wokół. Nie zniechęcaj się, kiedy słyszysz co się dzieje, ale zrozum, że:

„Ja mam swój lud, a Mój lud ma Boga. Kiedy przebywasz w Mojej świątyni, możesz chodzić tu i tam, ale nigdy nie odejdziesz od Mojej obecności” mówi Pan wasz Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Komentarze 2 to “Eileen Fisher – „Postaw Nowe Kroki””

  1. IWONA 2 września 2013 @ 11:27 #

    te wszystkie tlumaczenia to ogromna praca i dobra praca, to jak zastawiony stol,jak wyborna manna. wielkie dzieki

Skomentuj

