Eileen Fisher – Proroctwo

3 Wrz

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 28 sierpnia 2012 roku przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„Usłyszysz o Cudach, Jakich Dotychczas Nie Było”

Słyszę jak Pan mówi: „Objawię ci moje sekrety. Wlewam olej do twojego serca i ustanawiam rzeczy, o które walczyłeś latami; te sprawy już zbudowały twierdzę wstydu, albo odrzucenia, albo porzucenia. Występuję przeciwko duchowi kłamliwemu i wyzwalam ducha adopcji, świeżego i nowego. Wyzwalam ducha życiowej wizji. Burzę te wizje śmierci, falsyfikaty na temat tego, Kim jestem i co powiedział o mnie człowiek. Wkładam w ciebie dziś wieczorem znaczny depozyt.

„Oddajcie Mi teraz swoje ręce. Czyż nie powiedziałem w Moim Słowie: ‚Do czegokolwiek przyłożysz rękę będziesz miał powodzenie? Pozwól, że dziś wezmę twoje ręce. Pozwól, że położę twoje ręce tam, gdzie Ja sprawię, że będziesz prosperować dla Mojego Królestwa. Nie bierz Mojego Słowa i nie przykładaj go jako dodatek do twojego ciała. Nie polegaj na ciele, spróbuj wypełnić Moje Słowo, ale niech to się stanie w poddaniu Mojemu Duchowi. Kiedy twoje ciało już będzie poddane Mojemu Duchowi, wtedy twoje ręce będą rękami wyciągniętymi przez Mojego Ducha. Możesz nawet odczuć jak w okręgach niebieskich bitwa staje się coraz bardziej zaciekła. Zrozum, że Ja wysyłam Moje zastępy aniołów i usłyszysz o takich cudach, o jakich jeszcze nigdy nie słyszałeś. Będziesz wiedzieć, że zastępy aniołów pochodzą z Mojej obecności. Oni będą strzec słowa Pana, twojego Boga na ziemi.

„Nie obawiaj się ludzi, ale służ Mi z bojaźnią i drżeniem. Zrozum, że jesteś umiłowany miłością przekraczającą twoje pojmowanie i twoje ograniczone poznanie, bo Ja jestem miłością. Wejdę do twojego ducha i złożę depozyt tej prawdy Zbadam twojego ducha i zdeponuję tę prawdę, i w swoim duchu będziesz wyraźnie widział co robić, kiedy nadciągnie wróg. Sprawię, że lustro Mojej miłości w tobie pokaże ci, co stoi za pracą, do wykonania której cię powołałem. Zobaczysz co ma robić twoja ręka i gdzie ma być przyłożona. Biorę ręce, które są zimne od wykonywania martwych uczynków i mówię: ‚Miej udział w dziełach świętego Boga.’ Umieść swoje ręce w ogniu sanktuarium Mojej obecności. Kiedy to zrobisz, zostaniesz wysłany z rękami namaszczonymi ogniem, a twoje serce będzie płonąć w tobie. To będzie Moja obecność i Mój nakaz. A nawet więcej, to będzie Chrystus Jezus w tobie, nadzieja chwały.

„Mam zamiar wylać na twój naród ducha nadziei, który pokona ducha beznadziejności. Wróg próbował rozciągnąć go jak sieć i złapać w niego twój naród. Poślę aniołów, którzy przybędą z mieczem Mojego Ducha i potną tę sieć. Zobaczysz jak się pojawią jako groźni wojownicy i usłyszysz coraz więcej wieści o tym, jak plany zła zostały pokonane przez Ducha Świętego. Zrozumiesz, że Ja nie kłamię, Ja jestem Bogiem prawdy i Bogiem miłosierdzia, a także Bogiem zrozumienia. Udzielę twojemu sercu daru zrozumienia, abyś mógł zrozumieć siebie i zaakceptować siebie dzięki łasce; wtedy zrozumiesz przeszłość i oddasz ją w Moje pełne łaski ręce; zrozumiesz, że to Moja ręka wyprowadzi cię dzięki Mojej łasce. Zrozumiesz, że chcę, abyś odpoczął w Moich łaskawych rękach. W Moich łaskawych rękach znajdziesz odpocznienie”, mówi Pan, twój Bóg.

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 4 września 2012 roku przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„…potem Zstąpi Moja Chwała”

Pan powiedział: „Powołuję cię do spokoju. Powołuję cię do spokoju. I kiedy powołuję cię do spokoju, mówię do ciebie, żebyś zaczął nakazywać, aby wypełniła się Moja wola, zacznij działać w Mojej woli i dzięki Mojemu Duchowi zajmij pozycję w Mojej woli. Kiedy zajmiesz pozycję w Mojej woli, Moja wola stanie się światłem nad tobą. Moje jarzmo jest lekkie, a Moje brzemię jest światłem.”

Pan mówi: „Powołuję cię do spokoju. Zdejmuję z ciebie zasłonę, zasłonę, którą człowiek umieścił na tobie, bo takie były cielesne plany człowieka wobec ciebie. Ja mówię: Niech ciało nie panuje, ale niech powstanie Mój Duch i podniesie cię na nowe wyżyny, do nowych zwycięstw, do nowych wizji, do zajęcia nowych pozycji. Wtedy przyjdzie potężny wiatr”, mówi Pan. „Zostaniesz pochwycony przez ten wiatr i zanurzony w obłoku Mojego Ducha. Zostaniesz ogarnięty zrozumieniem tego, Kim Ja jestem”, mówi Pan, „a potem zstąpi Moja chwała i ogarnie cię, i przeniesie z chwały w chwałę”, mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

