Kim Clement – Co Bóg Mówi Teraz o Egipcie, Izraelu, Syrii, Ameryce i Rosji

9 Wrz

 

„Umieściłem Józefa w Samym Sercu Egiptu”

 

26 sierpnia 2013 – Jezioro Galilejskie, Izrael:

 

Duch Pana mówi: „Patrzyłem i wysłuchałem modlitw Mojego ludu. Śmiejesz się ze Mną z tych, którzy chcieli tobą pogardzać i powiedzieć: ‚Izraelu, jesteś skończony.’ Ale Ja ukryłem się w pewnych narodach”, mówi Pan. „Egipt – już umieściłem kolejnego Józefa w więzieniu w Egipcie.

 

„Jest zbyt późno”, mówi Pan, „Józef już znajduje się w samym sercu Egiptu, i jest w więzieniu. Ale”, mówi Bóg, „oni poniosą te same konsekwencje i Izrael będzie tym, który weźmie łupy”, mówi Pan.

 

Map_Egypt_Syria„Przygotowałem pętlę dla Syrii. Jest pętla, i wiesz co powiedziałem. Teraz jest czas, i Ja pozwolę, żeby nad Izraelem, Ameryką i pewnymi narodami, które osłabły zajaśniało światło, a Rosja zostanie zawstydzona, bo spuszczę jej spodnie, i ujawnię jej nagość i jej słabość”, mówi Pan.

 

„Ale dzisiaj jest dobra nowina dla Izraela”, mówi Boży Duch. „Sprowadzę młodzież – młodych ludzi – z narodów Bliskiego Wschodu i połączą swoje ręce i zostanie zawarte przymierze pomiędzy młodzieżą Syrii i młodzieżą Izraela, i Ja powstanę i włożę w nich Mojego Ducha, i oni złamią przekleństwo, które egzystuje pomiędzy tymi narodami. Ja wzbudziłem owce w wilczych skórach i zapłacę im za to, co uczynili Izraelowi.

 

„Niech każdy w tym domu powie to jeszcze raz – Izrael jest na zawsze! Izrael jest na zawsze! Izrael jest na zawsze! Niech każdy zajmie się swoim zadaniem. Zajmij się tym, co jest w zasięgu ręki! Bo to pokolenie, które następuje po nas”, mówi Bóg, „sprawię, że będzie prorokować. Wasze dzieci zaniosą światło do narodów. Kiedy wojownicy powstaną do swoich zadań, zrobią to z zaangażowaniem!”

 

„Czy Ja Zapomniałem o Tobie, Izraelu?”

Pieśń Prorocza

 

Israeli Flag„Izraelu, Izraelu, zgromadziłem cię pod Moimi skrzydłami.

Jeruzalem, Jeruzalem, przyszedłem do ciebie z Moim światłem, przyszedłem do ciebie z Moim światłem.

Wiedz, że zgromadziłem cię pod Moimi skrzydłami. Czy zapomniałem o tobie, Jeruzalem?

Czy zapomniałem o tobie, Jeruzalem? Czy też strzegłem cię, aż po dziś dzień?

„Izraelu, Moja miłości, Moje światło. Czy zapomniałem o tobie, Izraelu? Czy zapomniałem o tobie, Izraelu? Jeszcze raz zgromadzę cię pod Moimi skrzydłami”.

 

Kim Clement

Prophetic Image Expressions

Email: hope@kimclement.com

Website: kimclement.com

Kim Clement: Kima Clementa można określić jako “proroka” na współczesne czasy. Jego życie jest jedyne w swoim rodzaju; jego poselstwa trafiają do szkół i uczelni, do kościołów i synagog, do zaułków i cel więziennych. Obdarowanie prorocze Kima jest magnesem, który przyciąga szeroką publiczność, od królów do więźniów, jego życie to ekscytująca przygoda. Jego różnorodna i spontaniczna perspektywa życiowa zdobyła mu rozgłos, który wykracza poza jedną kulturę, rasę czy religię, stawiając go na światowej scenie. Kim Clement występował na stadionie Rose Bowl w Kalifornii, w Times Square w New York City, na Górze Karmel w Izraelu, a nawet na schodach Capitolu w Washington, D.C.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Skomentuj

