Munday Martin – Nadchodzi Godzina dla Kobiet w Służbie

10 Wrz

Julie_Smith_new2_105pxWstęp Julie A. Smith:

 

To krótkie, lecz potężne słowo przekazane przez Mundaya Martina! Chociaż Munday kieruje je do zamężnych kobiet, to sądzę, że to słowo jest dla WSZYSTKICH kobiet.

 

Jest godzina dla kobiet w służbie, aby powstały. Głosy prorocze, obrończynie społeczne i prawne, mamy (dla zgubionego świata), oto, na co, mam wrażenie, Bóg zwraca uwagę kobietom w tej godzinie.

 

Czuję także, że jest czas, aby w kobietach narodziły się nowe marzenia, a one zrobiły krok wiary w tym kierunku, do którego powołuje je Bóg. To jest twój czas… słyszę także Zachariasza 4:10, „Bo któżby wzgardził dniem małych początków? ponieważ się weselą…” (BG)

 

Zwróć uwagę na swoje marzenia – wiele nowych służb narodzi się w ten sposób!

 

Z życzeniami błogosławieństw w twojej pielgrzymce,

 

Julie A. Smith, Wydawca

The Elijah List

 

Munday Martin

 

Nadchodzi Godzina dla Kobiet w Służbie

 

To jest Godzina dla Kobiet w Służbie!

 

Miałem ostatnio potężny sen, w którym widziałem kobietę powstającą do działania w służbie, która była żoną znanego usługującego ze Stanów Zjednoczonych. Ten usługujący jest silnym proroczym głosem w naszym narodzie. Jej objawienie było potężne, a jej uwaga była skupiona na budowaniu złamanego Ciała Chrystusa, aby pozwolić mu być tym, kim naprawdę jest w Chrystusie.

 

A teraz pewna ciekawa rzecz. Zobaczyłem, że ten płaszcz, który Bóg nałożył na nią był tak potężny, że jej mąż trochę się tym zdenerwował, gdyż uwaga została przeniesiona z niego na nich oboje. Zauważyłem, że było to specjalne namaszczenie na kobietach wysyłanych do usługiwania przez media.

 

Dobra nowina jest taka, że mąż ją wspomagał w służbie, i odczułem, że musiał się z tym pogodzić. I wielu mężczyzn w przywództwie będzie musiało się zaadaptować do nowej sytuacji, zacząć szkolić, wyposażać i wysyłać drużynę Debory do służby w narodach.

 

Nawiedzenie i Spotkanie we Francji

 

fireworship_250pxPrzypomniała mi się moja wspaniała przyjaciółka z Montelimar we Francji. Kiedy ostatni raz odwiedziłem jej kościół w maju, na spotkaniu miało miejsce dosłowne nawiedzenie obłoku Bożej chwały, który pojawił się na nabożeństwie. Każda osoba znajdująca się w tym budynku biegła do przodu, aby otrzymać chrzest Ognia Bożego. Wielu płakało, krzyczało, śmiało się, trzęsło w drgawkach pod mocą Wszechmocnego Boga! Mnie odebrało mowę!

 

Nie odważyliśmy się bawić w kościół jak zwykle, ale większość z nas leżała na podłodze kiedy Bóg przyszedł, aby po prostu otoczyć ramionami swoje dzieci. Niektórzy na tym spotkaniu w nadprzyrodzony sposób stracili na wadze. Wielu otrzymało uzdrowienie. Wielu zaświadczyło, że nigdy dotąd nie przeżyli takiego chrztu ogniem!

 

Zadumałem się nad tym spotkaniem i nawiedzeniem w kościele mojej przyjaciółki z Francji. Przez lata modliła się na kolanach i była pionierem czegoś świeżego w narodzie francuskim. Jej odwaga w stawianiu czoła wyzwaniom, aby ujrzeć przebudzenie w swoim narodzie, jest dla mnie inspiracją. Przypomina mi Joannę d’Arc swoich czasów.

 

Odwaga, Której Nie Można Zniszczyć

 

Joanna_d`Arc_by_Jan_Matejko_2Joanna d’Arc kiedyś powiedziała: „Mamy jedno życie i powinniśmy je przeżyć zgodnie z naszą wiarą. A rezygnacja z tego, kim jesteśmy i życie bez wiary, to los o wiele straszniejszy niż sama śmierć”.

 

To właśnie pokazał mi Pan w tym śnie o kobietach w służbie: będą naznaczone odwagą, której nie będzie można zniszczyć. One będą ŻYĆ naprawdę!

 

Oto kilka wersetów do rozważenia:

 

Izajasz 41:10 Nie bój się, bom Ja z tobą, nie lękaj się, bom Ja Bogiem twoim! Wzmocnię cię, a dam ci pomoc, podeprę cię prawicą sprawiedliwości swojej.

 

Izajasz 41:13 Bo Ja, Pan, jestem twoim Bogiem, który cię ująłem za twoją prawicę i który mówię do ciebie: Nie bój się, Ja cię wspomogę!

 

Izajasz 54:4 Nie bój się, bo już nie doznasz zawstydzenia, i nie zrażaj się, bo już nie zostaniesz zhańbiona, gdyż zapomnisz o hańbie swojej młodości i nie będziesz pamiętać opłakanego stanu twojego wdowieństwa.

 

Powt. Prawa 31:6 Bądźcie mocni, bądźcie odważni! Nie bójcie się ich i nie drżyjcie przed nimi, gdyż Pan, Bóg twój, sam pójdzie z tobą. Nie porzuci i nie opuści cię.

 

Mężczyźni w służbie, stańcie przy waszych żonach. Jest czas, żeby zostały usłyszane i zajaśniały w Ciele naszego Pana Jezusa! Zaczyna się potężny ruch!

 

Panie, niech ta drużyna silnych kobiet, prawych i kochających, zostanie wyzwolona, w imieniu Jezusa.

 

Munday Martin

Contagious Love International

Email: munday@contagiousloveintl.com

Website: contagiousloveintl.com

 

Munday_Martin_2013_150pxMunday i Jennifer Martin są przebudzeniowcami, którzy radykalnie kochają Jezusa i chcą ujrzeć Królestwo Boże działające na ziemi, tak jak jest w niebie. Munday i Jennifer usługują i głoszą w Bożej chwale, udzielając ognia przebudzenia i cudów ludziom, regionom i narodom, które odwiedzają, prowadząc wielu do życia w Bożej pełni. Munday i jego żona od 1999 roku odwiedzili już 26 narodów oglądając dosłownie tysiące ludzi przychodzących do Chrystusa podczas pełnych mocy ewangelizacji, krucjat i proroczych ewangelizacji ulicznych.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Skomentuj

