Eileen Fisher – „Proś Mnie, Żebym Wszedł w Twoją Burzę”

14 Wrz

 

Następujące słowo prorocze zostało przekazane 30 lipca 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

„Czy Pozwolisz, że Mój Pokój Wykona Swoją Pracę?”

 

Słyszę, jak Pan mówi: „Mój pokój wam daję. Daję go tobie. Czy go przyjmiesz? Czy pozwolisz mu stopić każde zmartwienie, każdy lęk i każdy stres? Czy pozwolisz, żeby wszedł, wylał na ciebie olej uzdrowienia – na twój umysł, twoje ciało, na twojego ducha, na twoją duszę?

 

„Czy pozwolisz Mojemu pokojowi otworzyć i zamknąć drzwi? Bo nawet kiedy drzwi zamykają ci się przed nosem, to dzięki łasce zrobisz krok wstecz i powiesz: ‚Dziękuję Ci, Panie, za Twój pokój, który mnie prowadzi’?

 

„Czy pozwolisz, że Mój pokój wykona swoją pracę? Czy pozwolisz Mojemu pokojowi ukończyć to, co miał powiedziane, że ma uczynić? Bo Ja jestem nazywany ‚Księciem Pokoju’, i kiedy spotykasz pokój, spotykasz ‚Księcia Pokoju’.

 

„Proś Mnie, żebym wszedł w burzliwe sytuacje twojego życia. Pozwól Mi wejść i uspokoić te burze, tak, jak sprowadziłem pokój w środku nocy, kiedy burza szalała. Ktoś był rzucony w tę stronę, inny w drugą stronę; ktoś bardzo się bał i krzyczał. A Ja wtedy spałem, bo wiedziałem, że jestem w ramionach Mojego Ojca, siedząc na Jego kolanach.

 

„Prosiłbym cię, żebyś się dobrze nauczył tej lekcji. Kiedy burze pojawią się wokół ciebie, kiedy będziesz słyszał tylko podszepty wroga, staniesz w pokoju i powiesz: ‚Poddaję się Tobie, Panie’.

 

Pokonaj Burze

 

„Poddaj Mi swoje serce. Poddaj swoją wolę. Naucz się nie walczyć z Moją wolą, Moim czasem, Moimi sposobami. Ale żyj w pokoju i nie pozwól, żeby ktokolwiek cię z niego okradł. Nie pozwól, żeby ktokolwiek wszedł na twoje terytorium i pozbawił cię pokoju, a wprowadził swoją burzę. Ale przeciwnie, niech twój pokój zwycięży nad ich burzą.

 

„Bo wielu z was jest jak Moje statki, które wysłałem na wody, które się burzą i rzucają Moich ludzi to tu, to tam. Nie ma kierunku, a noc jest ciemna i nie widać gwiazd, żeby zdobyć orientację. A Ja posyłam cię w Moim pokoju – żebyś wypowiadał Mój spokój – tam, gdzie słyszysz Mojego Ducha.

 

Prince_of_Peace„Możesz słyszeć Mojego Ducha wśród burz, jeśli zbłądzisz, ale Ja nie chcę, żebyś zbłądził. Chcę, żebyś był spokojny i obeznany z Moim pokojem. Bo wróg nie zna pokoju. Nie może podrobić Mojego pokoju. Nie może dotknąć Mojego pokoju, bo Ja odniosłem zwycięstwo nad pokojem.

 

„Zostałem ogłoszony ‚Księciem Pokoju’, Ja posiadam pokój. Niech Mój pokój będzie w twoim posiadaniu. Wypowiadaj to nad swoim domem. Wypowiadaj to przeciwko lękowi, stresowi i zmartwieniom. Wypowiadaj go nad swoim ciałem, nad swoim umysłem. Niech Mój pokój zapanuje nad twoją duszą. Niech Mój pokój zapanuje nad twoimi decyzjami.

 

„Nie lękaj się, że będę badał twojego ducha. Patrz na to w ten sposób, że Ja posyłam burzę i mówię: ‚Zachowaj spokój i czekaj.’ Nie walcz z Moim pokojem, ale pozwól, żeby on cię ogarnął.

 

„Zrozum, za każdym razem, kiedy Mój pokój zdobywa większe terytorium w twoim życiu, to ty głębiej wchodzisz na Moje terytorium. Pozwól Mi zająć się twoją burzą. I chcę, żebyś ty przyjął Mój pokój.

 

„Przyjmij Mojego Syna, Księcia Pokoju”

 

jesus-crown-of-thorns„Ogłaszaj pokój – pokój z tymi, którzy są wokół ciebie, a nawet jeszcze dalej, pokój w sobie samym. Zawrzyj pokój z sobą samym, tak, żebyś mógł rozeznać nawiedzenie Mojego pokoju, które jest nad tobą. Bo Mój Syn był tym, który czyni pokój, Mój Syn zaoferował wieczny pokój. Wejdź w Jego dzieło na Krzyżu. Bądź uczestnikiem pokoju, za który On umarł. On umarł, żebyś ty mógł żyć w Jego pokoju.

 

„Powtarzam: ‚Oferuję ci Mój pokój’. Wyciągam Moją rękę pokoju. Nie nonszalancko, nie bez świadomości ceny i kosztów. Bo razem z tą ręką oferuję ci jeszcze raz Mojego Syna. I mówię: ‚Weź Mojego Syna. Przyjmij Mojego Syna, Księcia Pokoju.’

 

„Nie lękaj się, ale pozwól, żeby On tobą zawładnął całkowicie, tak jak Ja panowałem nad Moją własnością podczas burzy. Pozwól, żeby On cię ogarnął w twojej burzy. I poznasz Go nie tylko jako Odkupiciela, Zbawiciela, Króla królów, Pana panów, Uzdrowiciela i Wyzwoliciela, ale także poznasz Go i ogłosisz Jego panowanie jako ‚Księcia Pokoju, przed którym zegniesz swoje kolana, i który trzyma Moją rękę w swojej ręce. I On z kolei pochłonie moją burzę, a w zamian, Ja zostanę rozmiękczony w Jego pokoju. ‚Wybierz Mój pokój,” mówi Pan, twój Bóg.

 

Następujące słowo prorocze zostało przekazane 13 sierpnia 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

„Wkładam na Twoją Głowę Dostojeństwo, Cześć, Siłę, a Niektórym Zrozumienie „

 

Słyszę, jak Pan mówi: „Wywyższaj Mnie. Kiedy Ja jestem wywyższony i wyniesiony, wtedy wszystko inne znajdzie się pod Moimi stopami. Bo powiedziałem w Moim Słowie, że ziemia jest Moim podnóżkiem.

 

„Wiedz, że Ja mogę zmienić wszystko w jednej chwili. Zło w dobro, słabość w siłę, chorobę w zdrowie, śmierć w życie, lęk w wiarę, smutek w radość. Bo ze Mną wszystko jest możliwe. Pozwól Mojemu Duchowi unosić się nad tobą. Pozwól Mojemu Duchowi wejść do twojego serca, gdzie jest ból, odrzucenie, opuszczenie i lęk; gdzie jest taki zamęt, że jesteś wyczerpany próbując o własnych siłach uwolnić się z tej dżungli.

 

„Bo Ja jestem Bogiem, który nie tylko czyni drogę tam, gdzie jej nie ma, ale Ja jestem drogą. Kiedy jesteś taki zmęczony, Ja przyjdę z mieczem Mojego Ducha i wytnę ścieżkę. Powiem: ‚Wznieś się na skrzydłach orlich’. I niech powstanie Mój Duch i uniesie orła, bo będziesz miał pokój Mojego Ducha i będziesz miał siłę orła. Będziesz miał orli wzrok, a łagodność gołębicy. Ja nie jestem autorem zamętu czy bólu, ale jestem Autorem miłości i wzrostu.

 

„Przebacz tym, którzy cię skrzywdzili. Niech żaden człowiek, powtarzam, żaden człowiek, żadna organizacja, ani przeszłość, ani teraźniejszość, ani przyszłość – nie trzyma klucza, który cię powstrzymuje. Oddaj Mnie ten klucz. I nie wracaj do więzienia wstydu, czy żalu, czy rozważań co byłoby, gdyby, ale noś swoją głowę z godnością. Ćwicz to.

 

„Ucz się chodzić tak, jak cię stworzyłem, abyś chodził – z głową podniesioną wysoko, z szacunkiem, dostojeństwem i czcią. Bo dzisiaj wkładam na twoją głowę dostojeństwo, cześć, siłę, a niektórym zrozumienie. Nawet jeszcze nie znasz pytań, na które chcę ci odpowiedzieć.

 

„Niech przyjdzie Mój pokój. Niech Mój pokój uciszy burzę. Niech Mój pokój pociągnie cię do Mnie, i niech Mój pokój cię ogarnie. Czyż nie powiedziałem, że posyłam ci Mojego Pocieszyciela, który z tobą zostanie. On jest Moją osłoną dla ciebie. Niech On cię pocieszy. Niech cię pocieszy. Niech cię otuli. Niech On będzie Tym, który przygotuje ci poduszki i da ci sny Mojego Ducha. Niech On będzie Tym, który usiądzie z tobą i będzie twoim Pocieszycielem, żebyś się poczuł ciepło i bezpiecznie. I niech On będzie Tym, który sprawi, że powstaniesz; i powie ci kiedy powstać.

 

„Bo kiedy się nauczysz odpoczywać, zobaczysz jak próby odchodzą, i przekonasz się, że odpoczynek dostarcza ci energii. Bo w Moim odpocznieniu jest siła”, mówi Pan, twój Bóg, „Odpoczywaj na Mój sposób”.

 

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

 

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Skomentuj

