Eileen Fisher – „Mogę Wszystko Uzdrowić”

14 List

 

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher 1 października 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Pan daje mi wizję tego, jak wielokrotnie próbujemy się do Niego dostać – modlimy się, pościmy, czytamy Jego Słowo, uwielbiamy Go. I On mówi: „Gdybyś tylko wiedział jak bardzo wróg próbuje ci przeszkodzić, ale jak łatwo jest wejść do Mojej obecności, kiedy ogłaszasz, że Ja jestem Panem; ponieważ wtedy wróg musi się pokłonić. Bo większy jest Ten, który jest w tobie, niż ten, który jest na świecie.”

 

I Pan mówi: „To jest bardzo, bardzo krótka droga, ponieważ kiedy żyjesz w świętości, to żyjesz w Mojej obecności. Bo święty przyzywa świętego, a świętość woła o pełnię. To, czego właśnie potrzebujesz, czy twoje dzieci, czy twój współmałżonek, czy to dotyczy twoich finansów, twojego zdrowia, przynieś to teraz do Mnie, bo Ja mogę uzdrowić wszystko. Podobnie jak kobieta z upływem krwi, kiedy się do Mnie przedarła, Ja ją uzdrowiłem. To nie było tylko uzdrowienie fizyczne, ale zupełne.

 

„Człowiek z legionem demonów – był szalony, nie mógł nawet do Mnie dotrzeć, ani rozpoznać Kim jestem. Ale zawołał tak, jak mógł i uzdrowiłem go.

 

„Człowiek, który nie mógł chodzić, nawet jego rodzice się bali. Ale Ja przeszedłem ponad tymi okolicznościami. I ustanawiam zdrowie, pełnię, bo jestem Bogiem pełni – Alfa, Omega. Ja rozumiem każde serce, każdy mur, który został wzniesiony dla ochrony – z powodu zranień lub zwyczajnej niewiedzy.

 

open-your-heart„Chcę, żebyś teraz otworzył swoje ręce i pozwolił Mi przyjść i zburzyć każdy mur, każdy rodzaj przeszkody, czy to ogromy mur, w który latami waliłeś głową, czy malutki, malusieńki płotek – wszystko to, co mogłoby przeszkodzić ci przebywać w Mojej obecności, co chce cię pożreć, podczas gdy ty powinieneś być ogarnięty przez Bożą dobroć. Tam, gdzie lęk nie mógł znaleźć dla siebie miejsca, tam znajdzie się miejsce dla wiary.

 

„Wiara pokonuje wszelki lęk. Bo właściwie komu wierzysz? Nie pomniejszaj Mnie. Zrozum, że Król wszechświata przyszedł, żeby służyć, wyzwalać, zbawiać i uzdrawiać, i przynieść dobra nowinę, że Królestwo Boże jest nie tylko wokół ciebie, ale i wewnątrz ciebie. Niech przyjdzie Moje Królestwo.

 

„Szukam Głodnych Ludzi, Ludzi Godnych Zaufania”

 

„Ale nakazałem ci także, żebyś najpierw szukał Mojego Królestwa, a potem wszystko inne będzie ci dodane. Szukaj go.

 

„I nawet słowo ‚szukaj’ zaczyna się (po angielsku) od słowa ‚see – widzieć’, a kończy się literą ‚k’ jak Królestwo. Oglądaj więc Moje Królestwo; szukaj Mojego Królestwa; stań się wierzącym z umysłem Królestwa.

 

„Trwaj w modlitwie o nadejście Mojego Królestwa. Trwaj w modlitwie o wypełnienie się Mojej woli. Bo Ja przyniosłem Moje Królestwo na Ziemię – ty jesteś obywatelem innego Królestwa, o ile jesteś innego Ducha.

 

„Niech Mój Duch cię przenosi z chwały w chwałę – potem będziesz mógł spojrzeć w dół i zrozumieć do czego zostałeś powołany. Bo Ja szukam głodnych ludzi, ludzi godnych zaufania, nadzorców Mojego Królestwa, nadzorców Mojej winnicy – czy to w bólu, czy w sile; czy w sławie, czy w ukryciu; nie ma znaczenia. Tu chodzi o serce Mojej własności.”

 

Bo mówię: „Szukaj najpierw Bożego Królestwa. Niech Moja sprawiedliwość uczyni sprawiedliwym wszystko wokół ciebie. Bo zrozum, że kiedy oni wystąpią przeciw tobie – podnieś przeciw nim Moją prawicę, Moje Słowo. Bo Moja lewa ręka cię podtrzyma, a Moja prawa ręka nada ci kierunek dzięki radzie Mojego Ducha.

 

„Bo Ja wzbudzam lud, który jest głodny i szuka Mojego Królestwa, głodny zakosztować Królestwa, i głodny panowania w Królestwie. Zrozum i rozważaj; rozmyślaj nad Moim Słowem.

 

„Szukaj Mojego Oblicza, bo kiedy szukasz Mnie całym swoim sercem, absolutnie, pozytywnie, bezwarunkowo, to odnajdziesz Mnie. Bo musisz sobie uświadomić, że Ja ci się objawiam, bo Moje Królestwo jest pośród was, i Moje Królestwo jest wewnątrz was. Zmień obywatelstwo. Myśl o Moim Królestwie. Rozumuj jak lud Mojego Królestwa.

 

„Domagaj się praw Mojego Królestwa, ale bądź wystarczająco pokorny, żeby zrozumieć, iż służysz Królowi – Królowi królów – który przyszedł i chodził pośród swojej własności jako cieśla.

 

„Pracowałem w tej branży, która miała mi przynieść śmierć. Czy wiesz jak wiele razy dotykałem drewna? Jak wielokrotnie byłem świadomy, co mogą uczynić gwoździe? Jak wiele razy słyszałem dźwięk ich przybijania? A potem, kiedy wisiałem na Krzyżu, ponownie Moja tożsamość na ziemi zazębiła się z Królestwem Bożym.

 

„Starajcie się być obywatelami Mojego Królestwa – mając moją wiedzę i świadomość władzy, którą dałem wam w Moim imieniu. Użyj ich w Moim Duchu, bo On cię nie opuści, ale będzie cię kierować, prowadzić, udzielać rady i On cię namaści. Bo wezwałem cię do wykonywania dzieł Mojego Królestwa,” mówi Pan, twój Bóg.

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

 

Eileen_Fisher1_150px Eileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

Skomentuj

