Eileen Fisher – Jak Chodzić w Obecności Pana

2 Gru

Następujące słowo prorocze zostało 22 października 2013 wygłoszone przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Słyszę jak Pan mówi: „Jestem w stanie uczynić drogę tam, gdzie jej nie ma. Ale ty musisz chcieć pójść tą drogą, kiedy ją uczynię. Bo nawet kiedy Słowo mówi ‚Zatrzymaj się’, ‚Zaczekaj’, ‚Pobądź ze Mną’, Mój lud wielokrotnie puszcza to mimo uszu, nie zdając sobie sprawy, że namaszczenie, którego potrzebują do kontynuacji podróży ma być właśnie wylane na ich głowy.

„Bo teraz jest godzina wchodzenia w Moją Obecność, coraz głębiej i mocniej, więc tam, dokąd idziesz, Moja Obecność idzie przed tobą i spoczywa na tobie i idzie za tobą.

„Jak inaczej możesz uzyskać Moją Obecność niż przyjść i poddać się Mnie?

„Niektórzy przyszli załamani; niektórzy przyszli silni ze swoim własnym zrozumieniem. Inni przyszli jedynie z obowiązku. A inni ze szczerej miłości, jeśli nawet nie mają zrozumienia.

Wait_on_the_Lord„Prosiłbym was, żebyście poddali Mi swoje ciała, umysły, serca i wolę, a nawet wasze zrozumienie; poddajcie je Mnie. Pozwólcie Mi być Panem. Pozwólcie Mi być Władcą. Pozwólcie Mi stać się Królem królów, żebym mógł rozkazać upaść na kolana tym rzeczom, które cię niepokoją; Ja mogę rozdzielić fale.

„Ty także będziesz chodzić w obietnicach Słowa Bożego, Mojego Słowa, na Moich drogach, z Moją łaską i z Moim namaszczeniem. Ale najpierw musisz do Mnie podejść, a wtedy Ja zbliżę się do ciebie. Bo Ja cię będę prezentować, a wtedy wróg wpadnie w panikę i ucieknie, bo zna Krew Jezusa.

„On rozpoznaje zapach Mojej Obecności, więc kiedy wychodzisz niosąc Moje namaszczenie, wtedy to namaszczenie złamie jarzmo. On może próbować cię ujarzmić, ale namaszczenie, które masz na sobie złamie to jarzmo. Ale najpierw musisz się uniżyć w Moich oczach i pozwolić, żebym cię wyniósł do miejsca panowania i rządzenia ze Mną w okręgach nieba. I zrozum, że we Mnie wszystko możesz uczynić, bo Ja umieściłem w tobie nie tylko Mojego Ducha, ale i Moją wiarę, Moją nadzieję, Moją miłość, Moją siłę, Mojego Ducha i Moje zrozumienie, Moją mądrość i Moje poznanie. Ale musisz się nauczyć rozpoznawać, poddawać i dodawać swoje ‚Amen’ do tego, co ci przedstawiam”, mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Jedna odpowiedź to “Eileen Fisher – Jak Chodzić w Obecności Pana”

  1. Mon@ 4 Grudzień 2013 @ 20:09 #

    Nic dodać, nic ująć…

Skomentuj

