Eileen Fisher – Biegnij w Biegu Wiary

14 Sty

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 3 grudnia 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej proroczej szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Przekraczanie Morza Czerwonego

Pan mówi: „Ciało Chrystusa wchodzi teraz w nowy sezon. Przekroczy Morze Czerwone. Ale niektórzy są zbyt zmęczeni, żeby je przejść, ponieważ wywyższali siebie i ulegli znużeniu. Inni przejdą Morze Czerwone, ponieważ wywyższali Mnie i zostali odświeżeni przez Mojego Ducha.

„Inni znajdą się na ramionach i przekroczą na plecach innych, ponieważ są zmęczeni, bardzo zmęczeni doświadczeniami. Ale inni są silni i stoją w wierze, i będą tak zwycięzcy w miłości, że schylą się i przeniosą tamtych przez Morze Czerwone.”

redsea_250px„To będzie przejście Morza Czerwonego, i to będzie bardzo wyraźne w Moim Ciele. Zobaczycie takich, którzy usiądą, i wybiorą jedzenie, nawet w tłuszczu z tej ziemi, bo byli przyzwyczajeni do bycia niewolnikiem, i zachowali mentalność niewolnika – czują się dobrze w tym, co znają. Nie chcą wiedzieć, co będzie dalej, a ponieważ nie znają nieznanego, nie chcą wejść w to nieznane. Ale to będzie rok „nieznanego”, gdzie będziesz mógł zobaczyć, że wiara, która została wypróbowana w ogniu, ogniu za ogniem, będzie prawdziwą wiarą, z którą i po której będziesz chodzić, i ona cię poniesie.”

„Ujrzysz innych, którzy byli w ogniu i wyjdą z ognia, ale nie wyjdą słabi. Oni wyjdą gorący, świeży, płonący; gotowi strawić dzieła wroga i odebrać to, o czym wiedzieli, że było obiecane im i ich domowi.

Wejdź do Ziemi Obiecanej Mojego Słowa

„To będzie rok, w którym Mój lud wejdzie do Ziemi Obiecanej Mojego Słowa. Wielu porzuciło obietnice Mojego Słowa, a wzięli słowa człowieka i one nic im nie dały. Bo zapatrzeni w człowieka chcieli wypełnić jego słowo, i tak się starali zdobyć wiedzę, próbowali zdobyć wejrzenie, próbowali wywierać wpływ i władać. Ale to wszystko wypływało z ich duszewnej mentalności. A Ja już powiedziałem w Moim Słowie: ‚Przyszedłem odbudować dusze.’

„Ale będą inni, których duch się objawi i będą oni tak dostrojeni do Mojego Ducha, że nie będą już chodzić u Jego boku, ale będą chodzić w Nim. A z kolei On będzie działał w nich.
 
„Przygotuj się, bo ujrzysz, że to się wydarzy,” mówi Pan: „Tak, świat będzie potrząsany. Ty też doznasz potrząsania. Przywołuj Moje Słowo. Nakaż Mojemu Słowu, żeby się stało żywe i aktywne. Niech Moje Słowo pochłonie twoją cielesność, abyś został pochłonięty przez Moje Słowo, żeby to wszystko, co nie jest posłuszne, musiało się pokłonić, gdyż Moje Słowo jest wieczne”, mówi Pan, wasz Bóg.

Moc Jego Krwi

Panie, co jest w Twoim sercu? Czego byś chciał dla Twojego ludu?

Pan mówi o Krwi. Powiedział: „Mój lud odszedł od prawdy na temat mocy Mojej Krwi i zastanawia się, gdzie jest ta moc. I Pan mówi: „Ta moc jest w Mojej Krwi.

Cross_300px„Kiedyś dużo korzystano z Mojej Krwi. To była Krwawa Ewangelia, ale pełna życia. Ale ta ‚Krwawa Ewangelia’ została odłożona na bok; wybrano głaskanie innych po ręce i okazywanie im współczucia. I tak naprawdę to stało się podrabianym współczuciem, które budowało cielesność, a nie prowadziło cielesności do posłuszeństwa Słowu. I teraz to się zmieni, i będziesz mógł to zobaczyć.

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone 10 grudnia 2013 przez Eileen Fisher podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

W Jego Obecności Znajdują się Odpowiedzi, Których Poszukujesz

Słyszę jak Pan mówi: „Załóż koronę chwały, którą Ja nosiłem i noś ją w sprawiedliwości. Złóż wszelką tożsamość, z którą przychodzi do ciebie człowiek. Człowiek może przyjść i próbować zrzucić Moją koronę z twojej głowy, a na jej miejsce nałożyć fałszywą tożsamość.

„Odłóż na bok wszystkie te rzeczy, które wciskają się do twojego umysłu, rozpraszają cię i nie pozwalają ci wejść do Mojej obecności. Odrzuć je. Biegnij w biegu wiary. I wiedz, że kiedy będziesz biec w wierze, spotkasz Mnie, twarzą w twarz, bo w Mojej Obecności znajdują się odpowiedzi, których poszukujesz. Na wszystkie okoliczności wokół ciebie, odpowiedzi są w Mojej Obecności. Nie masz zrozumienia, co jest dla ciebie dostępne. Kiedy do Mnie zawołasz, Ja ci odpowiem. I sprawię, że wokół ciebie będzie się rodziło życie.

„Wezwij to wszystko, co mogłoby ci kazać umrzeć – zrezygnować ze snów i wizji i nadziei – nakaż temu odejść od ciebie, bo to jest od szatana. Powiedz mu, żeby odszedł od ciebie. Powiedz mu, że nie może ci przeszkodzić w wypełnieniu powołania, które złożyłem na tobie. Zrozum do czego cię powołałem. Powołałem cię, żebyś był więcej niż zwycięzcą we Mnie, przeze Mnie i ze Mną, i przez Mojego Ducha w tobie.

throneofGod_250px„Niech Mój Duch panuje i rządzi. Niech zacznie wypływać z ciebie – z rozeznaniem, poznaniem, z uwielbieniem. Praktykuj to, kiedy jesteś sam. Niech cała twoja moc przyjdzie do Mojego tronu. I obiecuję ci, że Moja moc przygotuje cię na opuszczenie Mojego tronu. Bo nie możesz przyjść do Mojego tronu i odejść bez niczego, ale przychodzisz i przedstawiasz petycję Królowi królów. I Ja biorę twoją petycję i ją zatrzymuję, i zaczynam działać w twojej sprawie.

Moc Jego Ducha

„Wiedz, że Ja wstawiam się za tobą. Wiedz, że Ja przyszedłem, żeby ci usłużyć mocą; nie ze słabości w sercu, nie z żalu, ale cała Moja moc stoi za tobą. I pragnę ochrzcić cię w pełni mocy Mojego Ducha. Ale pytam: ‚Co zrobiłbyś z tą mocą Mojego Ducha?’ Czy pozwoliłbyś, żeby wypływała z ciebie? Czy pozwoliłbyś, żeby cię zmieniała i podniosła do Mojej własnej chwały?

„Nie pozwól człowiekowi, żeby doprowadził cię do upadku, drzemki czy przychodzenia przed Mój tron z rozdwojonym sercem. Ale napieraj i przyjdź śmiało, bo masz dostęp dzięki Mojej Krwi” mówi Pan.

„Żaden grzech człowieka już nie spowoduje, że zasłona znowu zawiśnie, bo Krew twojego Mistrza, twojego Pana, twojego Króla, twojego Zbawiciela, dotknęła upadłej ziemi, upadłego człowieka, upadłych sytuacji, czy czegokolwiek co wywołało twój upadek.

„Niech przyjdzie Moja Krew i przyniesie życie. Czy nie powiedziałem w Moim Słowie, że życie jest w Mojej Krwi? Niech przyjdzie Moja Krew i ponownie dokona transfuzji mocy Mojego Ducha, żebyś ty także mógł działać w znakach i cudach, i zrozumiał kim jesteś i kim Ja jestem.

„Ja jestem potężnym ‚JESTEM’. I pytam czy zechcesz użyć swojej mocy dla Mnie; żeby Moja moc mogła nie tylko wypływać z ciebie, ale wpływać do ciebie? Bo Ja przyszedłem, żeby być z tobą, nie przeciwko tobie. I kiedy przychodzę, żeby być z tobą, zapraszam cię, żebyś wyszedł w pokorze, ale także w zaufaniu, wiedząc, że żaden człowiek nie jest odrzucony, bo Moja Krew już uczyniła drogę.

„Podejdź śmiało. Podejdź, pozwól Mi położyć Moją rękę na tobie i przynieść pokój do twojego umysłu, pokój do twojego serca, pomnożenie do twoich finansów, odpowiedzi tym, którzy potrzebują odpowiedzi, a uzdrowienie tym, którzy potrzebują uzdrowienia. Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy jesteście bardzo obciążeni. Niech jedynie Ja będę tym, który daje odpocznienie”, mówi Pan, wasz Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

