Sny o Wielkim Ucisku

15 Lu

Wielu ludzi miewa sny o ucisku w czasach ostatecznych. Jeden z czytelników bloga podzielił się snem, który miał dziś w nocy:

Witaj! Piszę dosłownie w świeżych emocjach po przebudzeniu o poranku. Zdecydowałem się napisać, gdyż właśnie przeczytałem owe proroctwo (klik). Sen przerażający, a jednocześnie ofiarowujący klucz ratunkowy. Otóż widziałem ziemię pogrążoną w chaosie z powodu strasznych katastrof, wszędzie ogień, kłęby dymu, oraz niszczycielskie huragany, ludzie usiłujący kryć się w piwnicach domostw. Kiedy kończyła się jedna niszczycielska siła, zaraz po niej następowała kolejna, nie było wytchnienia. Ludzie w obliczu tych wydarzeń próbowali popełnić samobójstwo nie mogąc znieść tragicznego ciągu żywiołów. I nagle zacząłem wołać z całych sił do nich: „Bóg was kocha! Bóg was kocha!” Widziałem jak powoli się budzili z tego szaleństwa pragnienia własnej śmierci i odkładali przedmioty którymi chcieli skończyć ze sobą. Tak, to jest klucz, MIŁOŚĆ! 1KOR13;13 …lecz z nich największa jest miłość”. Maranatha! ~Barnaba 77

To przypomniało mi mój sen, który śniłam kilka miesięcy temu. Widziałam planetę Ziemię z daleka. Był to straszny widok. Nie tak jak na obecnych zdjęciach z kosmosu, kiedy Ziemia jest pełna kolorów błękitu, zieleni, ta w moim śnie cała była brunatno-czarna, a wokół niej był mrok. Na tym tle było widać kilka ogromnych pożarów i wybuchy powtarzające się w różnych miejscach. Wiedziałam, że są tam ludzie skupieni w wielkich miastach, jak w gettach. I wiedziałam też, że Pan mnie do nich posyła.

Tak jak napisał Barnaba 77, tylko bliska relacja z Panem i żar miłości do Jezusa w naszych sercach jest w stanie utrzymać nas na prawidłowym kursie naszego życia, aby wytrwać przy Panu i nieść pomoc innym, wyrywając ich z ognia piekielnego. Tylko człowiek chory z miłości będzie mógł działać w tak ekstremalnych warunkach, które nadchodzą.

Trwajmy w Nim.

Skomentuj

