Kim Clement – Proroctwo o Ukrainie, Rosji, Niemczech i Żydach

15 Mar

Proroctwo z 8 Marca 2014

„Czy Ja jestem Panem, którego można znieważać? Czy Ja jestem Bogiem, któremu można nakazywać i mówić: ‚On nie może?’ Co z Ukrainą? Co z Rosją? Myślisz, że nie widzę? Nie! Przygotowałem pętlę, żeby zdusić książąt, którzy powstali i przed czasem ogłosili się królami.

„W tym tygodniu pokażę wam, jako ludowi, którego modlitwy, proklamacje i zaopatrzenie przyniosą zmianę. Ten naród wiele przeszedł, ale teraz potrząsnę i wytrząsnę każdego, kto uzurpował władzę. Wielu powie, że naród się stacza, ale”, mówi Bóg, „jest tylko droga w górę.

„Pokażę ci, że upokorzę Mój lud w taki sposób, że sprawię iż blask i światło gwiazdy tego narodu zajaśnieje jak nigdy wcześniej.

„A potem wezmę ludzi z Ukrainy i wyprowadzę ich z twierdzy tego, który nazwał siebie ‚Królem Putinem.’ Królu Putinie, kim ty jesteś? Beze Mnie jesteś niczym. Dlatego uczynię to i zrobię to szybko; i z popiołów Ukrainy wywiodę chwalebne światło, i Mój Kościół będzie miał powodzenie, i Moje światło zajaśnieje na Ukrainie,” mówi Pan.

Pan będzie Rządził z Jeruzalem, Izrael

Kiedy Kim modlił się o narody, powiedział: „Zbudź się chwało Ameryki, Anglii, Ukrainy, Rosji, Bliskiego Wschodu; Ameryki Południowej, Norwegii, Szwecji”, potem modlił się o Niemcy.

Bóg mówi: „Obserwuj. Obserwuj Niemcy. Obserwuj,” mówi Pan. „Nieprzyjaciel stara się znowu kusić Niemcy – usiłuje kusić Niemcy, by połączyły siły z niegodziwością tej ziemi. Ale są święci w Niemczech; z Niemiec także wychodzą modlitwy, ale w tej godzinie jest pokusa, żeby Niemcy połączyły siły lub stały i były bierne.

ART-JPag008M„Jak możesz być bierny, kiedy widziałeś jak w twoim kraju narasta antysemityzm? Jak możesz być bierny, kiedy widziałeś w twoim kraju ucisk Żydów? I to znów narasta, znów spogląda się na Żydów”, mówi Pan, „znów patrzy się na Izrael i Żydów z Ukrainy, z Rosji, z Niemiec i Żydów z Europy.”

Bóg mówi: „Czy znów przejdą przez holokaust? Nie! To już się nigdy nie powtórzy, bo”, mówi Bóg, „raz wystarczy. Teraz oni powrócą do Mojej ziemi, i ponieważ powrócą do Mojej ziemi, Ja będę panował z Jeruzalem i będę panował z Izraela”, mówi Pan.

Kim Clement
Kim Clement Center
Email: hope@kimclement.com
Website: kimclement.com

kim_clement2_100px_3dKim Clement: Kima Clementa można określić jako “proroka” na współczesne czasy. Jego życie jest jedyne w swoim rodzaju; jego poselstwa trafiają do szkół i uczelni, do kościołów i synagog, do zaułków i cel więziennych. Obdarowanie prorocze Kima jest magnesem, który przyciąga szeroką publiczność, od królów do więźniów, jego życie to ekscytująca przygoda. Jego różnorodna i spontaniczna perspektywa życiowa zdobyła mu rozgłos, który wykracza poza jedną kulturę, rasę czy religię, stawiając go na światowej scenie. Kim Clement występował na stadionie Rose Bowl w Kalifornii, w Times Square w New York City, na Górze Karmel w Izraelu, a nawet na schodach Capitolu w Washington, D.C.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Jedna odpowiedź to “Kim Clement – Proroctwo o Ukrainie, Rosji, Niemczech i Żydach”

Skomentuj

