Eileen Fisher – Niech to Potrząsanie, przez Które Przechodzisz, Doprowadzi do Przełomu”

21 Mar

Co Jest TWOIM Celem?

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher 21 stycznia 2014 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

„Zrozum, że naprawdę zostałeś stworzony dla Mojej przyjemności. Ale mówisz: ‚Panie, nic nie idzie dobrze’. Uśmiechnij się do siebie i poznaj tę prawdę: Zostałeś stworzony dla Mojej przyjemności. Bez względu na wszystko, znajdź pocieszenie w poznawaniu twojego celu”.

Duch wewnątrz mnie mówi, że ponieważ czasami, kiedy rzeczy idą w innym kierunku, musimy wiedzieć, że to jest nasza tożsamość; to jest nasz cel. Naszym celem nie jest nasze powołanie; naszym celem jest relacja – społeczność z Żywym Bogiem.

Zostaliśmy stworzeni do społeczności z Nim; i to ma być taka intymność, że gdziekolwiek jesteśmy, odczuwamy Jego oddech, Jego ręce, Jego zadowolenie. Czujemy muśnięcie skrzydeł anioła. Ponieważ jesteśmy tak świadomi Jego obecności, udajemy się do pewnych miejsc, a do innych nie, gdyż zdajemy sobie sprawę, że On nie czułby się tam dobrze, i nie byłoby Mu tam przyjemnie.

redeemedart_250pxI słyszę jak Pan mówi: „Wiele, wiele razy stajesz w obliczu wyboru. Właściwie to codziennie dokonujesz setek wyborów – wyboru za wyborem. A z każdym wyborem, tak jak z każdym krokiem, możesz się do Mnie przybliżać, lub oddalać. Bo wróg przychodzi, żeby zasiać ziarna niewiary i zwątpienia. On działa na rzecz porażki, zniechęcenia, rozczarowania – doprowadza do takiego miejsca, aż powiesz do Mnie: ‚Gdzie Jesteś?'”

Pan mówi: „A Ja ci odpowiem: ‚Gdzie ty jesteś?’ Czy nie tak zwróciłem się do Adama i Ewy? Gdzie jesteś?

„Gdzie jesteś ze Mną tego wieczoru? Czy jesteś w objęciach Moich ramion? Czy jesteś tam, gdzie Moja ręka spoczywa na twojej głowie i przekazuje ci prawidłowe myślenie i zrozumienie? Czy jesteś tak blisko, że wystarczy Mój szept, żebyś odczuł Mój oddech i dokładnie wiedział co ci przekazuję, i z jakim poselstwem cię wysyłam?

„Niech ta odległość sprawi, że podejdziesz coraz bliżej. Naucz się przebywać w Moich ramionach. Naucz się rozpoznawać Moją obecność w każdej godzinie dnia, aż uświadomisz sobie, że podobnie jak Dawid, nie możesz uciec od Mojej obecności. Ponieważ jeśli ty także byłeś zamknięty w dole piekła, to Ja przyjdę i cię wyprowadzę, bo jesteś Moją własnością.

Czy Wiesz, że Zostałeś Stworzony przez Stwórcę, Który Cię Pragnie?

ART-JPag047M„Zostałeś stworzony przez Stwórcę, który cię pragnie. Może okoliczności twoich narodzin nie należały do najlepszych na Ziemi, ale zapewniam cię, że Ja wtedy tańczyłem. To była radość, że jest jeszcze jeden – jeszcze jeden z nas – którego możemy kochać. Jakaś część naszej rodziny pojawiła się na Ziemi, uczyniona na obraz Boga, dla społeczności, dla tożsamości.

„Wiedz, że zostałeś stworzony do pewnego celu. A kiedy poznasz ten cel, to zaczniesz się modlić. Szukaj Mojego oblicza w celu zdobycia strategii, bo po to zostałeś umieszczony na ziemi. I wiedz, że musisz także dojść do takiego punktu w twoim życiu, w którym człowiek nie będzie mógł cię przekonać czy pójść w lewo czy w prawo, zatrzymać się czy biec.

„Ale ty także będziesz mieć w sercu pieśń, a ta pieśń będzie tą samą pieśnią, którą Ja śpiewałem: ‚Muszę być w sprawach Mojego Ojca. Czynię tylko to, co pokazuje Mi Ojciec’. Ale musisz być bardzo blisko, żeby widzieć kiedy cię kieruję, kiedy szepczę, kiedy szturcham, kiedy cię powstrzymuję, a kiedy mówię: ‚Zaczekaj. Odpocznij’.

„Nie skupiaj się na dumie, że zawsze musisz mieć rację. Bardziej skup się na stawaniu się sprawiedliwym w Moich oczach, ponieważ służysz i przebywasz w obecności wiecznego, sprawiedliwego Pana, twojego Boga. Szukaj sprawiedliwości. Szukaj najpierw Królestwa Bożego i Mojej sprawiedliwości, a wszystko będzie ci dodane”, mówi Pan, twój Bóg.

Niech Moja Obecność i Siła Wytoczą się z Ciebie w Trudnych Czasach

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher 28 stycznia 2014 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Pan mówi: „Bądź czujny, bo wróg może przyjść z rozproszeniem, roztargnieniem, odwróceniem uwagi, i tylko po to, żeby odejmować – odejmować od tego Kim Ja Jestem. Od tego kim ty jesteś. Odejmować siłę, wiarę i okradać cię, a zdeponować w tobie odrętwienie i przygnębienie. Wkładać uczucie szoku, a po szoku tęsknoty, tak, że nie wiesz którą drogą masz iść – w lewo czy w prawo.

ART-BI017M„Ale Ja nie jestem Bogiem, który umarł za swój lud, a potem go porzucił. Jestem z tobą na zawsze. Powiedziałem: ‚Na zawsze!’

„W trudnych czasach wezwij Mojej obecności, bo gdzie ty jesteś, tam jest Moja obecność. Czy nie rozumiesz, że ‚Nadzieja Chwały’ jest w tobie? Nie patrz na zewnątrz. Nie rozglądaj się dookoła. Patrz do wewnątrz. Niech Moja obecność, niech Moja siła, wytoczą się z ciebie.

„Bądź nosicielem chwały i dziękczynienia. Bądź nosicielem ‚Amen’, ‚Niech się tak stanie’, ‚Jest napisane’. Bądź nosicielem ‚Nakazu’, który nakazuje Mojemu Słowu, żeby ożyło i było aktywne.

Zajmij Swoją Pozycję; Obudź się!

ART-DS013„Zajmij swoją pozycję, Król Chwały pragnie wejść i chodzić pośród was. Ale czy Go rozpoznasz? Jak Go rozpoznasz? Bo może twój duch śpi? Obudź się! Obudź się!

„Niech to potrząsanie, przez które przechodzisz, stanie się potrząsaniem ku przełomowi. Nie daj się potrząsać z byle powodu, lecz bądź obudzony: zajmij stanowisko. A potem wróg będzie się trząsł i ucieknie. Ale najpierw ty musisz być potrząśnięty.

„Strząśnij negatywne słowa. Niech odpadną od ciebie. Nie daj wrogowi żyć w ciemności twoich słów. Nie przykrywaj go słowami niewiary, bo on ukrywa i przynosi udrękę i lęk, a także wyolbrzymianie, żal i wyrzuty sumienia.

„Obnaż go dzięki światłu Mojego Słowa i Mojej obecności. Ty jesteś Moimi ustami. Ale jak możesz mówić to, co Ja ci powiedziałem, jeśli nie przyszedłeś z chwałą i dziękczynieniem, jak możesz wziąć to, co chciałbym ci dać?

„Dobrze się nad tym zastanów, bo to jest klucz i sekret Królestwa. Niech Mój Duch Święty ożywi to w tobie. Niech to będzie podstawą, fundamentem, kamieniem węgielnym, bo jesteś świątynią. Moja obecność mieszka w waszych świątyniach.

„Ogłaszaj Moje wieczne wypełnienie. Ogłaszaj Moją wieczną obecność. Ogłaszaj i wspominaj dni dawne, dni Mojej wierności.

„Daj Mi czas, abym przyszedł i odbudował to, co wróg zniszczył. Wiedz, że Ja gromadzę, a na to potrzeba czasu. Wiedz, że jestem Tym, który pomnaża, ale na to potrzeba czasu, aby pomnożyć. Ale czy ty będziesz gotów?

Powstań i Zajaśniej; Ty Jesteś Światłem

ART-JPag044M„Odkryj wroga chwaleniem i dziękczynieniem, bo on przychodzi pod parasolem szemrania przeciwko Mnie. Czyż nie jest on nazwany ‚oskarżycielem braci?’ On oskarża i oskarża, i oskarża dopóki stoisz ze spuszczoną głową, jak ten kogo się oskarża i potępia. To nie jest przeznaczone dla Mojego ludu.

„Mój lud został wskrzeszony. Mój lud jest silny. Mój lud został wezwany, aby powstał i zajaśniał. Mój lud nie został powołany do ukrywania się ciemności, ale Mój lud został nazwany ‚światłem’.

„Jesteście żywymi listami. O ile tylko Mój lud staje się żywymi listami. Czy będziecie Moim ludem – czy żyjesz w Moim Słowie i czy Moje Słowo żyje w tobie? Nie lekceważ tego. Bo dzisiejszego wieczoru powołałem kilku z was. Dałem im klucze Królestwa. Użyjcie ich. Czekam na waszą odpowiedź.

ART-JPag068M„Powołałem lud, żeby był radosny, aby mógł być silny i dokonywać wielkich wyczynów w Moim imieniu. Otrząśnij się z ciemności. Otrząśnij się z negatywnych porozumień. Powiedz do wroga „Nie, nie dostaniesz mnie”. Nie chowaj się za nim szemrząc i oskarżając jeden drugiego, bo Mój Duch smuci się szemraniem, bo Mój Duch jest naprawdę połączony z Ojcem i ze Mną.

„I ciebie przyłączyliśmy do Nas. Zapieczętowaliśmy ciebie. Zostałeś zapieczętowany przez Mojego Ducha. Nie lekceważ tego. Przyjmij to. Żyj tym. I niech Moje Słowo dokonuje tego, z czym zostało wysłane – niech uwalnia jeńców”, mówi Pan, twój Bóg.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

komentarze 2 to “Eileen Fisher – Niech to Potrząsanie, przez Które Przechodzisz, Doprowadzi do Przełomu””

  1. iwonka 21 marca 2014 @ 20:45 #

    Czekałam na tłumaczenie proroctwa Eileen i warto było 🙂

Skomentuj

