Bobby Conner – Złote Snopy – To Dotyczy ŻNIWA!

27 Kwi

 

Wyraźny Sen: „Masz Gościa”

 

Nad ranem 28 marca 2014 około 3:30 miałem bardzo wyraźny sen, który jak sądzę, jest bardzo znaczący dla Ciała Chrystusa, gdyż wskazuje w jaki sezon wchodzimy. To było coś więcej niż tylko sen. To było prorocze nawiedzenie! W tym śnie siedziałem przy biurku w moim gabinecie w Moravian Falls w Północnej Karolinie, i pracowałem nad nową książką.

 

Duch Święty powiedział: „Masz gościa.” Pomyślałem, że ktoś jest za drzwiami i miałem podejść, żeby je otworzyć. Jednak Duch Święty rzekł: „Twój gość jest za oknem.” Zwróciłem się w tę stronę i nagle tuż za oknem pojawiła się błyskawica, a następnie ujrzałem kogoś, kto kroczył po czymś, co wyglądało jak przezroczyste schody w kolorze pereł. Był to Bob Jones. Miał najbardziej pociągający, ciepły uśmiech jaki widziałem, i wyglądał absolutnie wspaniale. Jednakże w tym śnie byłem całkowicie świadomy, że Bob odszedł do Nieba 14 lutego 2014.

 

Jones3_300pxBob po prostu wszedł do mojego gabinetu. Nie musiałem otwierać okna, po prostu wszedł. Wyglądał niesamowicie: Był krzepki i dobrze zbudowany, ubrany był w piękną, miękką, elegancką, białą szatę, sięgającą dół poniżej kolan, jak w długą koszulę. Jego włosy były bardzo białe i lśniące. Byłem zdumiony wyglądem jego skóry: Była bez skazy, jasna i aksamitna, a jego uśmiech był naprawdę promienny i piękny. Jego oczy były większe niż normalnie i bardzo jasne, błyszczały jak u podekscytowanego dziecka.

 

Oczekiwałem jego wizyty; jednakże słowa nie są w stanie wyrazić mojej radości i dreszczyku emocji! Byłem tak podekscytowany, że widzę mojego drogiego przyjaciela, iż powiedziałem: „Czekałem na to spotkanie! I doczekałem się.” Szybko odpowiedział podekscytowanym tonem: „Ja też!” Jego następne słowa brzmiały: „Dobrze się sprawujesz!” I, kładąc obie ręce piersiach, powiedział: „I ja robię wspaniałą pracę.”

 

Złote Snopy

 

W tym doświadczeniu wydawało się, że możemy się porozumiewać bez słów, duch do ducha, w naszych sercach. Potem powiedział: „Czy zwróciłeś uwagę na swoje włosy?” Odpowiedziałem: „Nie, a o co chodzi?” Powiedział mentorskim tonem: „Przejedź ręką po włosach.” Przejechałem prawą ręka po włosach, ale czułem, że jest zupełnie normalnie. Potem zachwycony Bob powiedział radosnym tonem: „Spójrz na rękę.” Kiedy spojrzałem na moją rękę, miałem setki złotych witek. Te złote cząstki wyglądały mi na drzewce strzał, tylko znacznie mniejsze! Były okrągłe i bardzo proste, o długości jednej stopy.

 

Hand_in_wheatBob był podekscytowany i powiedział: „Zrób to jeszcze raz, i jeszcze raz, i jeszcze raz!” Za każdym razem, coraz więcej złotych witek pojawiało się w moich rękach, również jego ręce były nimi przepełnione. Z pięknym błyskiem w jasnych niebieskich oczach i uśmiechem kogoś, kto zna tajemnicę, którą ty poznasz za chwilę, Bob oświadczył: „Popatrz uważniej!”

 

Nagle te złote witki zamieniły się we wspaniałe, potężne, ogromne łodygi dojrzałego zboża. Te złote łodygi wypełniały nie tylko nasze ręce, ale były one już tak ogromne, że ledwie można było objąć je ramionami. I nadal coraz bardziej się rozwijały. To gwałtowne przyspieszenie ich wzrostu zapierało dech w piersiach. (Foto Tom McCagherty via Flickr)

 

To Jest Czas Żniwa

 

Z dziecięcym uśmiechem Bob powiedział: „Wiesz co to oznacza, nieprawdaż?” Odpowiedziałem nieco niepewnie, „Myślę, że tak!” Powiedział bardzo zdecydowanym tonem: „To jest ŻNIWO!” Bob powiedział: „Nadchodzące żniwa będą wspierane przez ludzi proroczych”.

 

Prorocy będą używani w bezprecedensowy sposób do ogłaszania pól, które są teraz dojrzałe i gotowe do zbioru. Prorocze głosy zabrzmią jak trąba z wyraźnym apelem, by Ciało Chrystusa powstało i mówiło głośno, stając się namaszczonymi ewangelistami.

 

W osobistym i rzeczowym tonie Bob powiedział: „O wiele lepiej widać to z mojego punktu widzenia.” Zaraz dodał: „Wiem, że musimy jeszcze dużo o tym rozmawiać, ale zrobimy to później!” I nagle pojawił się silny jasnoniebieski błysk, i Boba już nie było. W tym śnie stoję w swoim gabinecie, ciało i umysł mi pulsują, wstrząśnięte do żywego przez to nawiedzenie.

 

I nagle budzę się, leżę w moim łóżku, ciągle będąc pod wrażeniem tego przeżycia, z bijącym sercem i podnieconym duchem.

 

Główna rzecz, jaką musimy zrozumieć z tego spotkania to:

 

Jest czas żniwa. Koniec tego wieku jest tuż za progiem. Powstań i przygotuj swoje serce na wyjście na pola.

 

Bobby Conner

EaglesView Ministries

Email: manager@bobbyconner.org

Website: BobbyConner.org

 

BobbyConnerBobby Conner: Ten „Łagodny Olbrzym” został namaszczony odświeżającym poczuciem humoru, a jego proroctwa charakteryzują się niezwykłą dokładnością, co zostało udokumentowane na całym świecie. Dynamiczna posługa Bobby’ego z objawami mocy – uzdrowieniami, znakami i cudami – pokazuje prawdziwe serce naszego Ojca! Przeżył aborcję, której próbowała dokonać jego matka, następnie został ponownie uratowany Bożą ręką z uzależnienia od narkotyków i próby samobójczej. Życiorys Bobby’ego Connera ukazuje nam człowieka, który chodzi teraz w przeznaczeniu ustanowionym przez Boga, aby uwalniać innych! Jako uznany mówca na konferencjach międzynarodowych Bobby od wielu lat usługuje skutecznie w ponad 45 krajach, a także w USA. 

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Odpowiedzi: 4 to “Bobby Conner – Złote Snopy – To Dotyczy ŻNIWA!”

  1. kasia 28 Kwiecień 2014 @ 23:35 #

    Czy zmarli mogą sie z nami kontaktować? Nie zgaza mi sie to ze słowem Bożym.

    • iwonka 30 Kwiecień 2014 @ 23:40 #

      Jezus rozmawiał z Mojzeszem i Eliaszem, uczniowie to słyszeli, Saul rozmawiał z Samuelem. W tym wypadku to była wizja, a nie świadome wywoływanie duchów. Takie jest moje zdanie 🙂

      • kasia 1 Maj 2014 @ 07:41 #

        Dziękuje zaodpowiedź 🙂

      • niezatrzymywalna 1 Maj 2014 @ 09:22 #

        Dziękuję, Iwonko, za celny komentarz. Jezusowi raczej nie zarzucimy grzesznego kontaktu z duchami zmarłych 🙂
        Bo czasami, nadmiernie skupiając uwagę na posłańcu, możemy utracić poselstwo.

Skomentuj

